Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvänä veronmaksajana nautin siitä, että saan maksaa veroja yhteiskunnan hyväksi.

Vierailija
26.04.2017 |

Siksi käydään töissä, että yhteiskunta pyörisi, eikä siksi että saadaan itsekkäästi etua itselleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samoilla linjoilla. Yhdessä tässä kaikki ollaan samassa veneessä. Turvallisinta kaikille on varmistaa, että jokaiselle löytyy hädän tullen se pelastusliivi ja että vene kulkee tasaisesti ja kaatumatta.

Olen osallistunut tänään jo liian moneen väittelyyn täällä av:llä asumistuista ja veroista ja sun muista. En jaksa enää. Minä seison viimeiseen asti hyvinvointivaltion riveissä, kävi miten kävi. Jos joku on niin sokea, ettei näe, mihin köyhien kyykyttäminen johtaa, en voi sille mitään.

Nyt kuitenkin menen ulkoilemaan.

Vierailija
2/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :) Mä ainakin tunnen ylpeyttä siitä, että pystyn omalta osaltani auttamaan työttömiä, sairaita ja lapsiperheitä, koska tiedän miten kamalaa esimerkiksi työttömänä kituuttaminen oli. Nyt nostan hyvää liksaa itselleni mieluisasta työstä, joten tottakai tunnen ylpeyttä että muutamat veroroposeni auttavat muita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki omalla palkallaan saa sitten tehdä mitä haluaa ja siinä mielessä haluta itselleenkin jotain. Mutta veroja maksetaan juuri yhteiskunnan pystyssä pitämiseksi, ei olisi rikkaillakaan välttämättä siedettävää jos ei sosiaaliturvaa olisi.  Kaikki ihmiset kun ei ole luonnostaan rehellisiä ja hyväntahtoisia.

Ap

Vierailija
4/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, liiton päivät äskettäin "nollautui" ja tämä on kyllä paljon mukavampaa kuin viimeiset 9kk töissä.

Vierailija
5/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihanaa maksaa puolet tuloistani, jotta nistit, alkoholistit, white-trash-elämäntapayksinhuoltajaäidit, sossupummit, vammaiset ja työttömät mamut saavat elää mahdollisimman inhimillistä elämää Suomessa. :-)

Vierailija
6/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on ihanaa maksaa puolet tuloistani, jotta nistit, alkoholistit, white-trash-elämäntapayksinhuoltajaäidit, sossupummit, vammaiset ja työttömät mamut saavat elää mahdollisimman inhimillistä elämää Suomessa. :-)

Eli susta ois kivempaa, että nistit, alkoholistit, sossupummit sun muut rellestäis ja varastelis ja hakkais ihmisiä koko ajan jokapuolella saadakseen ruokaa? Haluat tänne Chicagon southsiden slummien tyyppiset rikolliskujat ja jengit ja tappoja satoja päivässä? 

Mä en ainakaan halua. Minimietuuksilla turvataan yhteiskuntarauha, jos et sitä tiennyt...

Vierailija
7/7 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hittoa sulla on vammaisia vastaan? Polttouuniinko ne pitäis heittää?

PS. etuudet eivät ole niin suuria summia että niillä eläisi herroiksi. Ne riittää just ja just siihen että saat näkkäriä ja puuroa pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan