Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti eilen kavereiden kanssa lomalle ja sain eilen keskenmenon, en kertonut miehelle vaan kerron kun tulee takaisin ja nyt kaduttaa

Vierailija
26.04.2017 |

Eli mies ei edes tiennyt raskaudesta kuten en minäkään, mulla on todella epäsäännölliset kuukautiset eikä ollut oireita joten mistä minä olisin voinut tietää. Eilen siis aivanyhtäkkiä rupesi tulemaan järkyttävät kivut ja verta niin paljon ettei perusmenkat niitä tekisi, kaapissa oli onneksi raskaustesti ja näytti heikkoa plussaa niinkuin yleensäkkin keskenmenon jälkeen, kävin lääkärillä ja hänkin keskeytyneen raskauden totesi. Aluksi olin ihan turta eikä asia tuntunut pahalta joten olin hiljaa. Mieheni lähti siis eilen pitkään odotetulle jenkkienreissulle kavereidensa kanssa, enkä halunnut hänen fiiliksiään pilata. Tottakai kerron hänen palattuaan. Aina välillä ärsyttää kun pitää olla näin paljon muille mieliksi että itse siitä kärsii. Oli pakko purkaa jonnekkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit hänelle kertoa vaikka menikin reissuun.

Vierailija
2/2 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt samantien. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta huolehtia siitä että miehesi loma ei vaan mene pilalle, kun nyt kuitenkin sattui iso ikävä asia joka todellakin kuuluu myös miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla