Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-22-vuotiaana ei tullut koskaan krapulaa vaikka olisi juonut kuinka paljon

Vierailija
26.04.2017 |

Nykyään tulee jo muutamasta siideristä. Olenko tulossa vanhaksi?

N24

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Kyllä mulle vaan tuli.

Vierailija
2/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maksa ei kestä enää niin kuin ennen ja tuo on merkki siitä, että nykyinen määrä on sulle liikaa, vaikka joisitkin periaatteessa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on tullut yhtä lailla kaksi- kuin kolmekymppisenäkin jos olen juonut liikaa. Onneksi sitä on tapahtunut harvoin, koska tiedän milloin pitää lopettaa.

Vierailija
4/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule krapulaa, ei ole juonut tarpeeksi paljon.

Mulle tuli ihan hirveät krapulamorkkikset tuossa iässä, vaikka olisi vetänyt vaan kalsarikännit. Ne krapulat kesti vaan sen päivän, näin vanhempana tuntuu että on krapulassa maanantainakin, jos on perjantaina ryypännyt.

Vierailija
5/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli, mutta nykyään tulee vielä pidempikestoisempia krapuloita.

Vierailija
6/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää vielä, että maksa-arvot voi silti olla hyvätkin jopa. Maksa voi rasittua myös monesta muusta syystä ja eri asioista yhteensä. Juotko lisäksi esim. paljon energiajuomia, mehuja, syötkö paljon sokeria?

Vierailija
7/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaajat ovat idiootteja.

Vierailija
8/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli johonkin 20-vuotiaaksi asti aina ihan jäätävä koko päivän kestävä oksennuskrapula, sitten ne jossain vaiheessa loppui ja nyt oon 23 eikä oo muutamaan vuoteen ollut oikein minkäänlaisia darroja, en ainakaan enää koskaan oksenna darrassa.

9/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tulee. Muutenkin kisakunto vähän heikentynyt, joskus nuorena sitä jaksoi juhlia vaikka juhannustakin sen viikon yhteen putkeen, kärsiä darraa yhden päivän ja sitten palata normaaliin - nykyään yksikin ilta on riittävästi ja huono olo monta päivää. Siksi tuo alkoholin käyttö on aika minimiin jäänytkin nykyään.

Vierailija
10/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorempana karapulat oli aika köykäisiä, johtunee siitä että myös juotu määrä oli nykyistä pienempi. Sillon tuli jutua illan aikana ehkä viinipullo tai 8 kaljaa.

Nykyisin tulee jutua pahimmillaan viinipuollo+8 kaljaa ja olot on sen mukaiset. 

Vierailija
11/11 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle fyysinen krapula tuli, mutta henkinen morkkis alkoi tulla vasta siinä 23-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme