Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa mieheni äidin tyhmyys ja sen seurauksena myös mieheni tietämättömyys

Vierailija
25.04.2017 |

Äitinsä ei esimerkiksi tiennyt että kun mennään ruokapaikkaan jossa maksetaan yhdestä juomasta, joka otetaan itse hanasta, sitä ei voi vain ottaa lisää kun on sen mukillisen vetänyt huiviinsa.

Hän myös kehuskelee kuinka on laihtunut kolmessa päivässä.

Mieheni kanssa ollessanne olen huomannut nämä:

Mies ei osaa pestä pyykkiä eikä halua edes opetella vaan kulkee mieluummin likaisissa vaatteissa.
Ei ole koskaan tehnyt ruokaa uunissa.
Ei tiedä mikä on Saksan tai Italian pääkaupunki.
Ei osaa kirjoittaa kuin aikuinen vaan kirjoittaa tähän tyyliin: "Voitsä soittaakku mul on akku loppuni jos soitat mullekku ehit".
Luulee että voi syödä huonosti koko elämänsä niin kuin söi 20-vuotiaana ja pysyä silti aina yhtä hoikkana. Ei siis ymmärrä että vanhetessa lihoo helpommin kuin nuorena.
Hän ei ymmärrä tietotekniikasta mitään. Jopa minä ymmärrä enemmän.

Miksi juuri minun kiltti mieheni on saanut älyllisesti niin surkeat kortit :(

Olenko kamala ihminen kun minua ärsyttää mieheni tietämättömyys?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi. Valitsit. Tyhmän. Miehen.

Siinä sulle mietittävää. Älä nyt vaan sano, että se oli tosi fiksu alussa mutta kun muutettiin yhteen, yllättäen taantui kehitysvammaisen tasolle.

Vierailija
2/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Toivottavasti jätät miehesi rauhaan, ei kukaan tarvitse tuollaista kontrollifriikkiä asumaan kanssaan.

Olet siis itse vapaaehtoisesti valinnut miehen, mutta nyt yllättäen ei kelpaakkaan ja pitäisi muokata vähän sinun suuhusi mukavammaksi?

Anna kaikkien kukkien kukkia, älä mene niiden kukkien luo jotka tuovat allergiaoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taas tosi upealta suhteelta, kun toinen valittaa toisesta tänne ja vielä tuolla tavalla. Tulee lähinnä mieleen kysymys miksi.

Vierailija
4/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsenpa vielä äitinsä puheenaiheita: muiden ulkonäön haukkuminen on lemppari nro 1. Luulee olevansa itse hyvännäköinen ja haukkuu muita naisia rumiksi. Lempi tv-sarjansa on ollut Big Brother. Lukee Seiskaa. Pojalleenkaan ei koskaan lukenut kirjoja. Hän vain ryyppäsi ja rellesti baareissa mieheni ollessa pieni ja aiheutti hänelle sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa.

Ap

Vierailija
5/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat miehestäsi, koska itse olet hänet lisääntymiskaveriksesi valinnut? Jos tuo on parasta mitä sait saalistettua pariutumismarkkinoilla, niin mitä se kertoo sinusta?

Vierailija
6/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi. Valitsit. Tyhmän. Miehen.

Siinä sulle mietittävää. Älä nyt vaan sano, että se oli tosi fiksu alussa mutta kun muutettiin yhteen, yllättäen taantui kehitysvammaisen tasolle.

Ei hän vaikuttanut alussakaan älykkäältä. Annoin hänelle kuitenkin mahdollisuuden ja huomasin kuinka kiltti hän. Sitä minä hänessä rakastan. Nyt se tietämättömyys on vain alkanut ärsyttää ja tunnen itseni hirveäksi ja ilkeäksi ihmiseksi.

Ap

Vierailija
7/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
8/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat miehestäsi, koska itse olet hänet lisääntymiskaveriksesi valinnut? Jos tuo on parasta mitä sait saalistettua pariutumismarkkinoilla, niin mitä se kertoo sinusta?

Miksi oletat että haluan lisääntyä? En halua. Jos äidiksi haluaisin niin haluaisin jo olemassa olevan lapsen eli adoptoisin sellaisen.

Ap

Vierailija
9/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikista suomen miehistä valitsit juuri tämän yksilön? Itse aiheutettua tuskaa.

Vierailija
10/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä valita itseään rutkasti tyhmempää ihmistä kumppaniksi, ei se vaan toimi (kumminkaan päin). Tee palvelus miehelle ja jätä hänet, tuo ärsytys tulee sinulla vain pahenemaan vuosien saatossa.

Vierailija
11/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee!

Vierailija
12/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietämättömyyshän korjaantuu tietoa hankkimalla. Mitä jos vaikka veisit hänet katsomaan jotain sinua kiinnostavia elokuvia, toisit kirjastosta kirjoja jotka voisivat kiinnostaa häntä, katsoititte sivistäviä tv-ohjelmia yhdessä jne.? Matkustellessa tulisivat pääkaupungitkin tutuiksi, ja matkailu avartaa muutenkin.

Kysymys siis oikeastaan kuuluukin, että kiinnostaako miestäsi tiedon hankkiminen, ja onko hänellä kapasiteettia siihen? Onko hän siis "tyhmä", vai vain tietämätön?

Vierailija
13/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Toivottavasti jätät miehesi rauhaan, ei kukaan tarvitse tuollaista kontrollifriikkiä asumaan kanssaan.

Olet siis itse vapaaehtoisesti valinnut miehen, mutta nyt yllättäen ei kelpaakkaan ja pitäisi muokata vähän sinun suuhusi mukavammaksi?

Anna kaikkien kukkien kukkia, älä mene niiden kukkien luo jotka tuovat allergiaoireita.

Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Hänessä on piirteitä mitä minä rakastan. Ne ovat miljoona kertaa ihanampia piirteitä kuin kenessäkään tapaamassani miehessä on ollut.

Ja kyllähän miehelläni on mahdollisuus deletoida minut elämästään, mutta sitä hän ei ole tehnyt koska sanoo rakastavansa minua.

Ap

Vierailija
14/14 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä ei esimerkiksi tiennyt että kun mennään ruokapaikkaan jossa maksetaan yhdestä juomasta, joka otetaan itse hanasta, sitä ei voi vain ottaa lisää kun on sen mukillisen vetänyt huiviinsa.

Hän myös kehuskelee kuinka on laihtunut kolmessa päivässä.

Mieheni kanssa ollessanne olen huomannut nämä:

Mies ei osaa pestä pyykkiä eikä halua edes opetella vaan kulkee mieluummin likaisissa vaatteissa.

Ei ole koskaan tehnyt ruokaa uunissa.

Ei tiedä mikä on Saksan tai Italian pääkaupunki.

Ei osaa kirjoittaa kuin aikuinen vaan kirjoittaa tähän tyyliin: "Voitsä soittaakku mul on akku loppuni jos soitat mullekku ehit".

Luulee että voi syödä huonosti koko elämänsä niin kuin söi 20-vuotiaana ja pysyä silti aina yhtä hoikkana. Ei siis ymmärrä että vanhetessa lihoo helpommin kuin nuorena.

Hän ei ymmärrä tietotekniikasta mitään. Jopa minä ymmärrä enemmän.

Miksi juuri minun kiltti mieheni on saanut älyllisesti niin surkeat kortit :(

Olenko kamala ihminen kun minua ärsyttää mieheni tietämättömyys?

Siis miehesi on kaikesta päätellen selvästi yli 25-vuotias, onko jo yli 30? Eikä osaa/halua pestä pyykkiä tai laittaa ruokaa? Vaikka asuisikin äitinsä luona, niin luulisi, että olisi jonkin verran jaksanut itse opetella.

Ja jos yleistieto (-tietämättömyys) on tuota tasoa, niin...

Noi loput kolme nyt ei ole ihan niin pahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän