Pidän 99% AV:n kirjoittajista joko jälkeenjääneinä tai trolleina
Ei kai kukaan järkevä koulut käynyt ihminen Suomessa voi sotkea elämäänsä ja ihmissuhteitansa joka päivä ja hetki niin kuin AV:ta lukemalla lähes kaikki sekoilijat näyttäisivät tekevän.
Kommentit (16)
On täällä muitakin aiheita kuin elämän ja ihmissuhteiden sotkeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, elikkäs pimppi- ja peppujutut :O
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mikä? Normaali ihminen ei saisi edes suunnitelmallisella yrittämisellä kaikkea niin päin helvettiä kuin av-mamma joka askeleella.
Ikävintä mielestäni on, että tämä on myös erittäin suosittu kampanjasivusto. Juuri nyt on taas vuorossa pakkoruotsikampanja, joka välillä jäi maahanmuutto- ja vaalikampanjoiden varjoon. EU- ja eurovastainen kampanja ovat myös usein käynnissä. Aina ovat asialla samat kansalliskiihkoiset ja ulkomaalaisia vihaavat pösilöt.
Vaihtoehdot ovat:
A) Lapset trollaavat mammoja
B) Miehet trollaavat mammoja
C) naiset trollaavat mammoja
D) mammat trollaavat mammoja
E) Kaikki trollaavat kaikkia
Eniten naurattaa ajatus jossa lapsi omassa huoneessaan trollaa palstaa ja oma mamma olohuoneesta vastaa ja tuskailee huonosti kasvatettuja lapsia :D
Ja jos tavallinen täyspäinen ihminen saisikin ihmissuhteensa sotkettua noin päin helvettiä, hän ei ainakaan pyytäisi apua yhdeltä Suomen idioottimaisimmista keskustelupalstoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat:
Eniten naurattaa ajatus jossa lapsi omassa huoneessaan trollaa palstaa ja oma mamma olohuoneesta vastaa ja tuskailee huonosti kasvatettuja lapsia :D
Täällä on kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikki väitä olevansa mammoja.
Täältä saa yleensä vastauksen nopeasti ongelmaansa. Sillä ei ainakaan minulle ole väliä, onko vastaaja trollaaja vai joku normaali, pääasia, että kysymykseen vastataan ja keskusteluissa syntyy keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan järkevä koulut käynyt ihminen Suomessa voi sotkea elämäänsä ja ihmissuhteitansa joka päivä ja hetki niin kuin AV:ta lukemalla lähes kaikki sekoilijat näyttäisivät tekevän.
Ja tietenkin kuvittelet itsesi älykkääksi. Se on toki ihan normaalia tietyn äo:n alittavilla.
Minä käyn täällä keskimäärin kerran parissa viikossa, yleensä jos sattuu olemaan joutoaikaa tai jos haluan nopeasti apua, tietoja, vinkkejä, johonkin pulmaan, joka ei muutoin selviä. Siihen tämä aktiivinen palsta on tosi hyvä. Harvemmin viitsin enää osallistua keskusteluun saati riitelyyn, sillä pari vuotta täällä vierailleena tuntuu jo, että samat aiheet pyörivät täällä jatkuvasti eikä mikään muutu. En lähtisi tekemään mitään arvioita muista palstalaisista ja heidän älykkyydestään tai motiiveistaan, mutta sen voin kyllä todeta, että turhan moni tuntuu viettävän täällä ihan liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä saa yleensä vastauksen nopeasti ongelmaansa. Sillä ei ainakaan minulle ole väliä, onko vastaaja trollaaja vai joku normaali, pääasia, että kysymykseen vastataan ja keskusteluissa syntyy keskustelua.
Saahan täällä nopeasti vastauksen, jos vastaukseksi kelpaa:
1. KVG!!!!!
2. Voi vittu ku oot idiootti!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn täällä keskimäärin kerran parissa viikossa, yleensä jos sattuu olemaan joutoaikaa tai jos haluan nopeasti apua, tietoja, vinkkejä, johonkin pulmaan, joka ei muutoin selviä. Siihen tämä aktiivinen palsta on tosi hyvä. Harvemmin viitsin enää osallistua keskusteluun saati riitelyyn, sillä pari vuotta täällä vierailleena tuntuu jo, että samat aiheet pyörivät täällä jatkuvasti eikä mikään muutu. En lähtisi tekemään mitään arvioita muista palstalaisista ja heidän älykkyydestään tai motiiveistaan, mutta sen voin kyllä todeta, että turhan moni tuntuu viettävän täällä ihan liikaa aikaa.
Kyllä minä olen ihan hakukoneella tähän asti löytänyt vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Ei olisi käynyt edes mielessä kysyä av-mammoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat:
Täällä on kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikki väitä olevansa mammoja.
Tiedän koska en itsekään ole mamma :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen ihan hakukoneella tähän asti löytänyt vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Ei olisi käynyt edes mielessä kysyä av-mammoilta.
Olen joskus hakenut samaan aikaan sekä hakukoneilla että jättänyt palstalle kysymykseni. Sattuman kauppaa tietty, mutta tietyn tyyppisiin kysymyksiin voi toisinaan saada nopeammin vastauksen täältä, ja myöskin perusteellisemmin vastattuna.
Oma arvioni on maltillisempi: noin 50 %.