Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalisopimusta mistään ilman luottotietoja?

Vierailija
25.04.2017 |

Tämmöinenkin elämää hankaloittava asia on nyt tullut eteeni tässä suloisessa Suomen hyvinvointivaltiossa. Olen työtön ja luottokelvoton, mutta haluaisin pitää jonkinnäköistä työkykyäni yllä käymällä säännöllisesti kuntosalilla. Olisi joku paikka minne mennä aamulla ja auttaisi masennukseenkin, joka siis työttömyydestä johtuu. Mistään ei vaan tunnu saavan kuukausisopimusta(joka kuukausi veloitettaisiin tililtä esim. 30€) luottokelvottomana. Näin työttömänä ei ole varaa ostaa kallista kausikorttia kerralla.
Voisihan yrittäjä vaikka katkaista sopimuksen heti ensimmäisen viivästyneen laskun jälkeen. Tai voisi olla joku systeemi esim. että kahden kk.n maksut etukäteen.

Eikä nyt ole tarpeellista alkaa jauhamaan mistä luottotiedot menneet yms.

Ihmettelen vaan että kaikki hankaloitetaan näin, ilman minkäänlaisia vaihtoehtoratkaisuja.
Voi olla että jonain päivänä olen niin masentunut ja työkyvytön että joudun sairaseläkettä hakemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan kuntosalit ovat ilmaisia

Vierailija
2/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy uimahallin kuntosalilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en työttömänä edes voi tilata hammaslääkäriaikaa. Onneksi on panacodeja leikkauksen jäljiltä, katsotaan kauanko maksa jaksaa.

Vierailija
4/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness 24/7 ainakin musta saa. Siellä on siis avausmaksu 25 e ja sen jälkeen salilla käynti maksaa 19,90, joka lähtee suoraveloituksena kerran kuussa. Jos suoraveloitussopimusta ei käy hyväksymässä verkkopankissa, sopimus (ja kortti) eivät aktivoidu. Toisaalta itse lopetin täällä Helsingissä just salikorttini yksiyiselle, koska 10 kerran kortti kunnan salille maksaa 25 euroa ja lisäksi eläintarhassa on ilmainen sali.

Vierailija
5/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnan kuntosalit ovat ilmaisia

Ainakin meillä päin sekä kunnan kuntosalit että uimhallit ovat maksullisia. Etenkin jos ostaa kertakäynnin uimaan ja salille, loppusumma on jo ihan tuntuva, jos mietitään, että kävisi monesti viikossa.

Vierailija
6/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

F24S ei kysele, niinkuin tossa edellä joku mainitsi. Tosin huomautuksena ettei se automaattisesti lähde suoraveloituksena, tavallinen e-lasku myös onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän