Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko te paskaa arkeanne vain, koska kohta pääsee luvalla ryyppäämään?

Vierailija
25.04.2017 |

Kohta on vappu kohta on vappu kohta on vappu!!! Mitä ryypätään ja minä päivänä ja kuinka paljon! Mulla on ihan surkee elämä ja ainoa kohokohta on päästä ryyppäämään! Jaksan vain koska odotan vappua! Sitten tulee juhannus ja taas saa ryypätä!
Kyllä suomalainen on iloinen ihminen!

Ps. Lapsiperheet on perseestä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska en valitettavasti voi ryypätä. Ryyppäämättä on paskaa arkea jaksettava eteenpäin.

Vierailija
2/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin jaksaa vaan kun tietää että viikon päästä saa vetää perseet olalle ( nauttia sievästi viiniä vähän vain pullollisen)

Ja kakaroille annan vaan pikkusen (2-4t-%) alkoholia sisältävää simaa että oppivat tavoille, et kuinka tätä paskaa jaksaa!:)

On se ihanaa että valtio antaa välillä ryypätä vaikka mihinkään muuhun ei ole varaa. Näin pysyn tyytyväisenä. Olen ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on hyvä opettaa juhlapyhät, kun ryypätään. Ne on... Joo kaikki.

Vierailija
4/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin voi ryypätä viikonlopun salaa, nyt on lupa ilakoida ja olla innoissaan kun saa viinaa.

Vierailija
5/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän sitä kannata myöntää.

Tänäänkin iloisesti töihin. Kyllä jaksaa kun kohta saa " nollata"

Vierailija
6/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vappuna. Täytyy lähinnä katsoa muiden juhlimista...

Vierailija
7/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mun arkeni on ihan mukavaa. Ja en minä koe, että vappuna on jotenkin erikoislupa vetää perseet. Nautimme alkoholia milloin tahansa (viikonloppuisin) jos huvittaa - vetämättä mitään kaatokännejä.

t. kahden lapsen äiti

Vierailija
8/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on töissä kännissä.

Vierailija
9/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä tosiaan kamala elämä jos huippukohta on kännien vetäminen:) Ei käy kateeksi...

Vierailija
10/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio juoda vappuna. Haluan elää raitista elämää. Onneksi on ystäviä jotka myöskin haluavat viettää Vapun selvinpäin.

En tiedä miksi arkesi on niin huonoa mutta mielestäni alkoholi on siihen erittäin huono ratkaisu. Olen juonut itsekin paljon. Myös huumeita tuli käytettyä. Se se vasta surkeaa elämää on. Toivon että löydät muuta iloa kuin juomisen.

Vierailija
11/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen olevani selvin päin vaikka Tallinna menenkin.

Vierailija
12/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe arkeani paskaksi, enkä harrasta ryyppäämistä ollenkaan.

M

Vierailija
13/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kohtaa sua, ap. Mun työelämä pn perseestä, mutta en ole n. 10 vuoteen vetänyt perseitä. Luonnossa liikkuminen auttaa parhaiten stressiin.

N40

Vierailija
14/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi jos pääsisin aina vain ryyppäämään. Onneksi on paljon parempaakin kamaa saatavilla.

Vierailija
15/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on mukavaa kun on paljon äänekkäitä nuoria naisia kaupungilla. Voi ihan käydä kävelemässä kadulla ja tuntuu kuin olisi yökerhossa.

Vierailija
16/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Viikkoa ennen vappua on kymmeniä kyselyjä mitä juodaan ja koska mutta kun asia leväytetään auki, on kaikki raivoraittiita!

Juoppopaskoja te olette!:D

Vierailija
17/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholijuomien kokonaiskulutus oli 10,8 litraa sataprosenttista alkoholia 15 vuotta täyttänyttä asukasta kohti vuonna 2016.

Mutta eihän kukaan tietenkään juo mitään..;)

Vierailija
18/18 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Viikkoa ennen vappua on kymmeniä kyselyjä mitä juodaan ja koska mutta kun asia leväytetään auki, on kaikki raivoraittiita!

Juoppopaskoja te olette!:D

Aha. Edellisenä viikonloppuna (pääsiäisenä) avattu punaviinipullo juotiin nyt sunnuntaina kahteen pekkaan pois. Aika normia meillä että viinipullosta riittää 2-3 aterialle.

Vappuna ollaan perheen kesken joten miksi ryypätä? Seuraavilla viikoilla työmatkat joilla paljon edustusillallisia ja varmasti tulee otettua kaikki ruokajuomat, joka lasista ainakin kohteliaisuuttani maistelen (valkoviini ja skumppa ei sovi mun vatsalle)

9