Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin hemmetti :'/ mies yms.

25.04.2017 |

Pitäisi olla ollut nukkumassa noin 5 tuntia sitten. Mitä minä teen? En edes yritä. Ei väsytä tarpeeksi enkä edes pystyisi nukahtamaan. Paha olo. Henkisesti. Aamulla on tärkeä meno, liekö sinnekään pystyn menemään. Kaikki menee taas helvetin pieleen. :(

Kirjoitin tänne siitä, että en tiedä, olemmeko eronneet vai emme. Lueskelin hänen vanhoja viestejään, joissa hän oli käskenyt minun jättää hänet rauhaan (joskus aiemmin siis). Kuitenkaan emme eronneet silloin. Joten hän voi sanoa melkein mitä vain ilman, että edes tarkoittaa. Ei hän ole mennyt takaisin deittisivullekaan, ainakaan sille missä me tapasimme. Hän ei ole sellainen ihminen, joka väsäilisi väärillä tiedoilla profiileita nettiin. Tiedän hänen nickinsä, eikä sitä ole palautettu.

Olen miettinyt niin paljon. Pääni hajoaa. Ensin ilmoitan itsevarmasti, etten ole enää vähääkään kiinnostunut, koska uskon niin. Seuraavaksi mietin hänen hyviä puoliaan. Ja heti perään kumoan ne muistelemalla kaikkea mikä sai minut näkemään punaista ja savun nousemaan korvistani. Olen huono antamaan anteeksi. Mieleen jää aina pyörimään kaikenlaiset huonot asiat.

En vain tiedä. En vain tiedä. Mikä olisi paras ratkaisu. Loppuelämäksi vaikeneminen vai puhuminen. Ei se mitään kuitenkaan oikeasti muuttaisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän!!! Jos saan joskus sattumalta parin sekunnik yhteyden häneen puhelimella, lyö välittömästi luurin korvaan. Viesteihin ei reagoi. Olemme nähneet eroriitawhatever-myllerryksen jälkeen kerran livenä syystä x. Silloin ex (?) ei sanonut mitään ilkeää minulle. Melkein halusin kuulla I R L että "jätä minut rauhaan, olemme eronneet" tmv. Mutta ei. Tuntuu aivan älyttömältä. Miten se voi olla niin vaikeaa? Tuokin, että ex (?) ei ole palauttanut profiiliaan, tuntuu oudolta. Luulisi hänem haluavan näyttää minulle, että katso, minä se etsin jo uutta (tai olen etsivinäni). En usko hänellä olevan toista naista.

Todella vaikeaa antaa olla, KUN HÄN ON ENNENKIN KÄYTTÄYTYNYT samaan malliin, mutta silti olemme jatkaneet yhdessä. Raivostuttavaa paskaa. Olen väsynyt, tärkeä meno on muutamien tuntien päässä. En jaksaisi mennä :( En ole nukkunut silmäystäkään. En pysty. Ei itketä, ainakaan nyt. Lähinnä minua vain suututtaa tuollainen pelkuri"ukko". Olen itkenyt itseni kuiviin suhteen aikana, joten siksi olen melko tyyni nyt. Toivottavasti romahdusta ei tule myöhemmin. En jaksa sellaista kertakaikkiaan. Halusin olla onnellinen ja luulinkin, että tässä oli nyt se viimeinen poikaystäväni.

Vierailija
2/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lopetan yhteydenpidon. Olen vain todella suuttunut tuollaiseen pelkuruuteen. Kun mietin, että jos olisin ollut helposti höynäytettävä tyttönen, olisi poikaystävä voinut johdattaa minut helposti ongelmiin käyttämällä hyväksi sinisilmäisyyttäni ja tunteitani. Mm. Yhteenmuutosta poikaystävä jaksoi jauhaa, vaikka ajankohta oli maailman epänormaalein sellaisille puheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö taas? Miksi avasit uuden ketjun, kun edellisessäkin oli sinulle jo paljon vastauksia? Eivätkö vastaukset olleet sitä mitä halusit vai miksi edelleen vatvot? En yhtään ihmettele, ettei poikaystäväsi sinua jaksa jos olet tuollainen vatvoja ja märehtijä. Käyttäydy jo aikuisesti, ei maailma sinun ympärilläsi pyöri.

Vierailija
5/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kuinka olisinkaan KATUNUT, jos olisin typeränä siihen rumbaan lähtenyt. Onneksi olen itsekäs ihminen.

Olen romantisoinut asioita liikaa. Ajatellut, että kaikki on sen arvoista, koska sitä ja tätä. Minkä takia aikuinen ihminen ei uskalla sanoa päin näköä, että antaa heittää, haist p ja painu kuuseen?

Vierailija
6/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö taas? Miksi avasit uuden ketjun, kun edellisessäkin oli sinulle jo paljon vastauksia? Eivätkö vastaukset olleet sitä mitä halusit vai miksi edelleen vatvot? En yhtään ihmettele, ettei poikaystäväsi sinua jaksa jos olet tuollainen vatvoja ja märehtijä. Käyttäydy jo aikuisesti, ei maailma sinun ympärilläsi pyöri.

Minä taas. Mainitsin sen aloituksessa. Edellisessä ketjussa ei ollut kamalan rakentavaa keskustelua :) Se ainoa asia, jota haluan on suorat sanat päin naamaa. Sen jälkeen jatkaisin vain elämää. Näin on ollut aina. Tarvitsen sen yhden viimeisen silauksen, joka tappaa tunteet lopullisesti. Miksi aikuinen ihminen ei ole kykenevä sanomaan mitään päin naamaa?

Vierailija
7/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: Miksi kyttäät exääsi? Pilaat vaan tolla käytöksellä elämäsi.

Vierailija
8/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että tämä aikuinen ihminen ei oikeastaan edes halua eroon. Kuka tahansa uskaltaisi sanoa sen päin naamaa. Jos ei ole tunteita, on tuttu ihminen ja haluaa hänen katoavan. Ei se ole kenellekään niin vaikeaa sanoa, jos haluaa.

En minä varmaan enää seurustelisi tuon ukon kanssa. Ihmeitä se vaatisi, että asiat muuttuisivat parempaan päin. Enkä minä usko ihmeisiin.

Vierailija
9/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ymmärrä miksi hän ei uskalla sanoa päin naamaa minulle mitään. Joskus riidoissa hän on tekstannut, että jätä minut rauhaan, hyvästi ja vastaavaa. Olemme kuitenkin aina sopineet. Nyt haluaisin vain tietää, ettemme sovi ikinä. Sitten jatkaisin vain elämää.

Vierailija
10/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on asia joka ei koskaan kannata. En tule koskaan onnellisemmaksi suhteen ansiosta, paitsi tietenkin aivan alkumetreillä. Loppu on pelkkää pettymystä ja p-puhetta. Aina sitä ollaan olevinaan alussa ties mitä.

Vierailija
11/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, typerys ja kasva aikuiseksi! Jätä jo vittu se eksäsi rauhaan. Siinä sinulle sitä rakentavaa keskustelua sellaisena kuin ansaitsetkin.

Vierailija
12/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5329 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ymmärrä miksi hän ei uskalla sanoa päin naamaa minulle mitään. Joskus riidoissa hän on tekstannut, että jätä minut rauhaan, hyvästi ja vastaavaa. Olemme kuitenkin aina sopineet. Nyt haluaisin vain tietää, ettemme sovi ikinä. Sitten jatkaisin vain elämää.

Jatka sitä elämääsi vaan ihan itse ja lakkaa haluamasta tietää. Ihme teinipentu.

Vierailija
13/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5329 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka sitä elämääsi vaan ihan itse ja lakkaa haluamasta tietää. Ihme teinipentu.

Ukko on pelkuri. Tietää mitä seuraa (minä lähden lopullisesti), jos sanoo tietyt sanat päin naamaa. Siksi hänellä ei ole rohkeutta. Parempi näin, koko tyyppi on aivan hullu.

Vierailija
14/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus aiheuttaa pakkoajatuksia, jotka kohdistuvat eksään? Järjellä tiedät suhteen päättyneen ja ettei jatkumiselle ole edellytyksiä? Siihen auttaa vaan välimatka. Kirjoita päiväkirjaan, lopeta kaikki yhteydenpito ja stalkkaaminen, koita ajatella muutakin, mene kävelylle metsään, tapaa ihmisiä, aloita uusi harrastus yms. Se voi viedä aikaa, mutta lopulta ero asettuu omiin uomiin eikä sitä ole tarvetta enää pohtia. 

Vierailija
15/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5329 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko on pelkuri. Tietää mitä seuraa (minä lähden lopullisesti), jos sanoo tietyt sanat päin naamaa. Siksi hänellä ei ole rohkeutta. Parempi näin, koko tyyppi on aivan hullu.

Entä sitten? Mitä meille sitä vatvot?

Vierailija
16/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5329 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lue jos et halua. Vaikeaa?

Vierailija
17/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5329 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lue jos et halua. Vaikeaa?

Mikä sinua vaivaa? Kirjoittelet tänne tylsää teiniangstiasi, saat "epärakentavia" kommentteja, aloitat toisen ketjun ja siihen kiukuttelet ettei sitä saisi lukea?

Vierailija
18/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet yksinkertaisesti hullu sekopää stalkkeri. Kun ei vastata, niin eikö mene perille? Toinen osapuoli ei ole sinulle tilivelvollinen menemisistään. Miehet varokaa tuota yksilöä!

Vierailija
19/19 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen vi*tumainen kumppani, joka ei uskonut edes päin naamaa, että häivy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi