Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon joka viikonloppuinen bilettäminen

Kyllästynyt
22.04.2017 |

Oonko vain tiukkis kun en sulata vaimoni joka viikonloppuista bilettämistä? Asiaan kuuluu siis varsin kovat humalat joka viikonloppu baarissa.. Selvää viikonloppua saa hakea varmaan viime syksyltä.?!? Selviä viikonloppuja kertyy vuodessa 4-6..
Juominen on hänellä siis ns bilejuomista, eli joka viikonloppu yökerho kutsuu. Arki hoituu ilman alkoholia, joten ei tätä voi alkoholiriippuvuudeksikaan kutsua..?Uskottomuutta ei ole kuitenkaan ollut.
Itse käyn ulkona alle kerran kuussa keskiarvolla, joten hyväksyisin siis täysin hänen kavereidensa kanssa bilettämisen jos se tapahtuisi kohtuuden ja järkevyyden rajoissa, esim 2krt/kk. En siis halua rajoittaa hänen elämäänsä..
Meillä on kaksi lasta joiden takia olen tätä jaksanut katsoa vierestä jo yli 5 vuotta, mutta nyt alkaa usko käydä loppumaan että tämä homma järkevöityisi joskus..
Riitojahan tämä jonkun verran arjessa aiheuttaa, kun aiheesta valitan.
Rahaakin palaa ihan kiitettävästi. Laskin kerran että yhdessä kuussa hänen Alkon, Taksin,yökerhojen ja yökepabbien maksamisten jälkeen rahaa oli palanut melkein 450€ (meillä on siis yhteinen tili). Ja tämä touhu on siis jatkuvaa.. Rahan tuhlaus ei minua niinkään haittaa, mutta kyllähän ne voisi johonkin järkevämpäänkin käyttää???

Kommentit (269)

Vierailija
81/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon naisen alkoholinkäyttö on aivan käsittämätöntä kahden pienen lapsen äidille.

Mutta mä olen kyllä myös sitä mieltä, että myös ap on ihan käsittämättömän paljon pois kotoa noin niinkuin pienten lasten perheenisäksi. Tuossahan menee joka arki-ilta harrastuksissa! Toki harrastaminen on terveellisempää jne, mutta ei se silti poista myös tätä ongelmaa. Ja ilmeisesti myös ap:n vaimo näkee tämän ongelmana. Lähtisinkin rakentamaan kompromisseja niin, että te molemmat lähtisitte muokkaamaan ajankäyttöänne perhekeskeisemmäksi. Tällöin muutos on helpompi ottaa vastaankin, kun molemmat ottavat onkeensa ja toimivat yhdessä.

Muistaakseni ap sanoi käyvänsä salilla, kun perhe jo nukkuu...keneltä se on pois?

Biletyskin tapahtuu yöllä kun perhe nukkuu. Keneltä se on pois?

Vierailija
82/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti on.

Jätä sulkis toistaiseksi ja keskustele tulevaisuudestanne vaimon kanssa.

Jos ei suostu lopettamaan eikä vähentämään, niin sinä et voi häntä auttaa.

Sitten on parempi alkaa järjestelemään eroa.

Ei tuossa ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Kun toinen ei tiedosta ongelmaansa, niin siinähän ollaan. Hän kokee, että häntä rajoitetaan, kiristetään ja painostetaan, sillä "hänhän vain viettää vapaa-aikaansa". Joten vaikka juominen sitten vähentyisikin pakon edessä, ap tulee kokemaan kaikenlaista katkeroitunutta paskaa. Ihan samanlaisia tarinoita on vaikka kuinka paljon.

Tilanne olisi aivan eri, jos puoliso itse huomaisi, että jokin on vialla. Kirjoituksesta päätellen tässä tapauksessa puoliso ei koe mitään ongelmaa. Tilanteessa, jossa toinen paikkaa rahallisesti ja toimimalla viikonloput lastenhoitajana, ei tuollaista heräämistä tule tapahtumaan. Pohjakosketus on jokaisella eri kohdassa, joillain vasta haudassa. Valitettavasti tuossa ei olla vielä pohjakosketusta lähelläkään.

Joten anna eukon mennä, mutta eri huushollissa. Ehkä se jossain vaiheessa huomaa, että viikot töissä ja vapaa-aika kännissä/krapulassa on aika tyhjää elämää. Tai sitten ei huomaa, mutta älä omaa elämääsi tuhlaa tuollaiseen. Täällä ollaan vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap käy töissä ja töiden jälkeen 5pvn viikossa käyt vielä töiden jälkeen harrastamassa. Eli itse et ole koskaan kotona.

Äiti ei keksinyt muuta kuin alkaa ryyppäämään 2pv viikosta että saa aikaa. Mites kotityöt ja kaikki muu. Sinä olet pois 5pv viikossa.

Kyllä teissä on molemmissa vikaa tässätapauksessa.

Vierailija
84/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon naisen alkoholinkäyttö on aivan käsittämätöntä kahden pienen lapsen äidille.

Mutta mä olen kyllä myös sitä mieltä, että myös ap on ihan käsittämättömän paljon pois kotoa noin niinkuin pienten lasten perheenisäksi. Tuossahan menee joka arki-ilta harrastuksissa! Toki harrastaminen on terveellisempää jne, mutta ei se silti poista myös tätä ongelmaa. Ja ilmeisesti myös ap:n vaimo näkee tämän ongelmana. Lähtisinkin rakentamaan kompromisseja niin, että te molemmat lähtisitte muokkaamaan ajankäyttöänne perhekeskeisemmäksi. Tällöin muutos on helpompi ottaa vastaankin, kun molemmat ottavat onkeensa ja toimivat yhdessä.

Muistaakseni ap sanoi käyvänsä salilla, kun perhe jo nukkuu...keneltä se on pois?

Biletyskin tapahtuu yöllä kun perhe nukkuu. Keneltä se on pois?

Tuossa taidettiin sanoa, että alkaa lauantaina ja sunnuntai menee krapulassa maaten?

Vierailija
85/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisestasi ei ole äidiksi lapsilleen. Hän ei osaa viettää aikaa perheensä kanssa. Arkihan menee nopeasti työn takia, koska ei tarvitse olla kuin illalla hetken aikaa perheen kanssa ja silloinkin voi vaikka somettaa. Lapsellisen naisen olet ottanut, eroa nyt kun se vielä on melko helppoa. Paljon parempia naisia on runsaasti.

Minä mietin vähän samaa lukiessani aloittajan kertomusta. Viikolla rouva pakenee perhearkea työhön ja kun viikonloppuna se ei onnistu, pakenee hän viihteelle ja alkoholiin, seuraavana päivänä krapulaiseen huonoon oloon. Vietättekö koskaan viikonloppuja tai loma-aikoja yhdessä kotona ilman että hän käy "tuulettumassa"? Mitä hän perhearjessa ja kotiin jäämisessä pelkää? Läheistensä kohtaamista, vainoavia ajatuksia menneisyydestä, mitä se voisi olla?

Hänen ukkinsa ja mumminsa kuoli käytännössä viinaan ja hänen isälleen maistuu myös joka viikonloppu.. Vaimoni täyttää ensi vuonna 30v että en tätä enää pistäisi nuoruuden piikkiin?

Lomamme vietämme aina jossain päin maailmaa, olemme sen 3-4 viikkoa vuodessa yleensä ulkomailla tai jossain päin Suomea, emme kotona. Viime vuonna olimme All Inclusive paikassa, johon kuului myös alkoholi. Se viikko meni rouvalla pienessä tuhnussa joka ilta (= selvisi kyllä hyvin seuraavasta päivästä, ei vaikuttanut menimisiin) Tästä oppineena tänä vuonna ei mennä All Inclusiveen.

Tiedän että tätä asiaa en pysty puhumalla hänen kanssaan "hoitamaan". Kaikkia täällä esitettyjä asioita olen hänen kanssaan ottanut esille näiden vuosien aikana, mutta ei häntä tunnu kiinnostavan yhtään mitä minä sanon tähän liittyen.

Vierailija
86/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölli kirjoitti:

Eli ap käy töissä ja töiden jälkeen 5pvn viikossa käyt vielä töiden jälkeen harrastamassa. Eli itse et ole koskaan kotona.

Äiti ei keksinyt muuta kuin alkaa ryyppäämään 2pv viikosta että saa aikaa. Mites kotityöt ja kaikki muu. Sinä olet pois 5pv viikossa.

Salilla käyn harvoja poikkeuksia lukuunottamatta iltaisin sen jälkeen kun lapset ja vaimo jo nukkuu. Sulkapallo alkaa lasten iltatoimien aikana. Kiekko syö käytännössä yhden illan viikossa talvikuukausina. En oikein jaksa uskoa että todellinen syy ongelmaamme on minun harrastuksissani?

Vierailija
87/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ap sinua. Teillä ei ole perheen yhteisiä viikonloppuja koskaan ja se on kurjaa.

Ettekö vieraile isovanhempien luona ja eikö teillä käydä kyläilemässä ?

Vaimosi ei osaa viettää perhe-elämää, hän pakenee sitä. Yleensä roolit ovat toisin päin ja sitä ei pidetä aina edes vääränä, mies käy ryyppäilemässä kavereiden kanssa nainen hoitaa kodin ja lapset.

Pilluaan jakaa varmasti noilla reissuillaan. Näin se vain menee. Olet liian hyväuskoinen hölmö joka sallit tuon kaiken.

Vierailija
88/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt kirjoitti:

Oonko vain tiukkis kun en sulata vaimoni joka viikonloppuista bilettämistä? Asiaan kuuluu siis varsin kovat humalat joka viikonloppu baarissa.. Selvää viikonloppua saa hakea varmaan viime syksyltä.?!? Selviä viikonloppuja kertyy vuodessa 4-6..

Juominen on hänellä siis ns bilejuomista, eli joka viikonloppu yökerho kutsuu. Arki hoituu ilman alkoholia, joten ei tätä voi alkoholiriippuvuudeksikaan kutsua..?Uskottomuutta ei ole kuitenkaan ollut.

Itse käyn ulkona alle kerran kuussa keskiarvolla, joten hyväksyisin siis täysin hänen kavereidensa kanssa bilettämisen jos se tapahtuisi kohtuuden ja järkevyyden rajoissa, esim 2krt/kk. En siis halua rajoittaa hänen elämäänsä..

Meillä on kaksi lasta joiden takia olen tätä jaksanut katsoa vierestä jo yli 5 vuotta, mutta nyt alkaa usko käydä loppumaan että tämä homma järkevöityisi joskus..

Rahaakin palaa ihan kiitettävästi. Laskin kerran että yhdessä kuussa hänen Alkon, Taksin,yökerhojen ja yökepabbien maksamisten jälkeen rahaa oli palanut melkein 450€ (meillä on siis yhteinen tili). Ja tämä touhu on siis jatkuvaa.. Rahan tuhlaus ei minua niinkään haittaa, mutta kyllähän ne voisi johonkin järkevämpäänkin käyttää???

Nostin ap:n aloituksen tänne.

Siis viisi vuotta on samaa jatkunut ja yhteiseltä tililtä näkyy, että 450 e/viikonloppu menee? Olette rikkaita, onneksi olkoon! Ja jos ap riehuu myös yöelämässä ainakin sen kerran kuussa, niin vähän alkaa juttu haisemaan nyt, eli sanoisin tätä aika hyväksi provoksi. :D Hyvin vedätetty ap, melkein sait pitkän ketjun jo! Mutta jos joku tämän tosissaan ottaa, niin jatkakaa vain.

Siinä meillä yks sisälukutaidoton tollero. Jos olisit oikeasti lukenut aloituksen olisit huomannut, että 450€ on mennyt _kuukaudessa_ ja vaimon ryyppäys on _joka viikkoista_.

Vierailija
89/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt kirjoitti:

Mölli kirjoitti:

Salilla käyn harvoja poikkeuksia lukuunottamatta iltaisin sen jälkeen kun lapset ja vaimo jo nukkuu. Sulkapallo alkaa lasten iltatoimien aikana. Kiekko syö käytännössä yhden illan viikossa talvikuukausina. En oikein jaksa uskoa että todellinen syy ongelmaamme on minun harrastuksissani?

Eli sinussa ei ole vikaa? Olet täydellinen isukki ja vaimosi on paska. Okei, tuolla asenteella on hyvä lähteä keskustelemaan asiasta. Tehkää kompromissi, eli maanantaista lähtien sinä et mene minnekään töiden jälkeen ja vaimo ei lähde viikonloppuna minnekään myös. Pistätte myös kännykät töistä tullessanne kaappiin ja otatte ne aamulla töihin lähtiessänne sieltä. Hoidatte aamut yhdessä, iltapäivät ja illat olette perheen kanssa ja myös sen viikonlopun. Viikonlopuksi ette osta tippaakaan viinaa kotiin ja siellä jo olevat hävitätte. Viikonloppuun asetatte kännykälle vaikka kahden tunnin max ajan, lopun aikaa kännykkä ei ole surffailua varten ollenkaan, valokuvia voi ottaa.

Kumpaa kirpaisee enemmän? Onko tämä edes mahdollista?

Vierailija
90/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä tarinoita. Kaikki konstit, mitä ehdotetaan, on jo kokeiltu, terapiat käyty jne. Onhan näissä keskusteluissa se hyvä puoli, että joku, jolla on oikeasti vastaava tilanne, voi saada hyviä vinkkejä tilanteeseensa.

Aloitusviestistä tuli mieleen, että AP:llahan on tämän palstan mittapuulla aika normaali mies.

Vierailija
91/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on alkoholisti. Alkoholisti tarvitsee kovan herätyksen. Ainoa kova herätys mikä minulla tulee mieleen on se, että laitat vaimon pihalle/otat lapset ja lähdet. Valitettavasti Suomessa äidillä on enemmän oikeuksia kuin isällä ja jos vaimo katkeruuksissaan laittaa kapuloita rattaisiin, niin menetät lapset alkoholisti äidille. Jotta näin ei tapahtuisi, suosittelen, että otat ensinnäkin kuitteja talteen noilta ryyppyreissuilta (esim. verkkopankista). Toisekseen, teidän lapset ovat niin pieniä, että käyvät vielä neuvolassa, joten ole sinne yhteydessä ja kerro vaimosi tilasta. He ovat luultavasti lastensuojeluun yhteydessä, mikä tässä tapauksessa on erittäin hyvä. Voi olla, että vaimosi havahtuu ongelmaan jo tästä, mutta jos ei, niin ainakin sinulla on todistusaineistoa, jotta saat pitää lapset. Erosta tulee varmasti likainen, joten valmistaudu henkisesti asiaan ja pidä huoli, ettei lapset joudu teidän väliin. Tsemppiä ja voimia ap!

Vierailija
92/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisestasi ei ole äidiksi lapsilleen. Hän ei osaa viettää aikaa perheensä kanssa. Arkihan menee nopeasti työn takia, koska ei tarvitse olla kuin illalla hetken aikaa perheen kanssa ja silloinkin voi vaikka somettaa. Lapsellisen naisen olet ottanut, eroa nyt kun se vielä on melko helppoa. Paljon parempia naisia on runsaasti.

Minä mietin vähän samaa lukiessani aloittajan kertomusta. Viikolla rouva pakenee perhearkea työhön ja kun viikonloppuna se ei onnistu, pakenee hän viihteelle ja alkoholiin, seuraavana päivänä krapulaiseen huonoon oloon. Vietättekö koskaan viikonloppuja tai loma-aikoja yhdessä kotona ilman että hän käy "tuulettumassa"? Mitä hän perhearjessa ja kotiin jäämisessä pelkää? Läheistensä kohtaamista, vainoavia ajatuksia menneisyydestä, mitä se voisi olla?

Hänen ukkinsa ja mumminsa kuoli käytännössä viinaan ja hänen isälleen maistuu myös joka viikonloppu.. Vaimoni täyttää ensi vuonna 30v että en tätä enää pistäisi nuoruuden piikkiin?

Lomamme vietämme aina jossain päin maailmaa, olemme sen 3-4 viikkoa vuodessa yleensä ulkomailla tai jossain päin Suomea, emme kotona. Viime vuonna olimme All Inclusive paikassa, johon kuului myös alkoholi. Se viikko meni rouvalla pienessä tuhnussa joka ilta (= selvisi kyllä hyvin seuraavasta päivästä, ei vaikuttanut menimisiin) Tästä oppineena tänä vuonna ei mennä All Inclusiveen.

Tiedän että tätä asiaa en pysty puhumalla hänen kanssaan "hoitamaan". Kaikkia täällä esitettyjä asioita olen hänen kanssaan ottanut esille näiden vuosien aikana, mutta ei häntä tunnu kiinnostavan yhtään mitä minä sanon tähän liittyen.

Usko nyt, että ei tule kiinnostamaankaan. Tulee mieleen parhaan kaverini liitto aikoinaan. Kaveri katseli sitä yli 20 vuotta ja yritti kaikenlaista. Rahojenkin puolesta tehtiin niin, että kummallekin oma tili ja yhteinen laskutili, kun rahaa meni niin perkeleesti. Muija biletti oman ylijäämänsä ja kaveri maksoi yhteiset ylimääräiset menot.

Noh, sitten piti hakea remonttilainaa taloon. Pankissa sanottiin, että kun täällä on otettu näitä pikavippejä... okei kaveri ei tiennyt niistä mitään. Sitten kävi ilmi, että lainailtu oli myös ympäri kylää sieltä sun täältä.

Voin keroa, että oli mielenkiintoista vierailla siellä. Syötiin, saunottiin, otettiin vähän viiniä ja siinä iltakahdeksan jälkeen talon emäntä alkoi ilmaista, että baariin pitää lähteä. Jokusen kerran oma vaimoni lähti sitten mukaan, kun painostettiin ja minä jäin kaverin ja lasten kanssa pelaamaan korttia tms. Sitten kun vaimoni sai tarpeekseen ja kertakaikkiaan kieltäytyi, niin talon emäntä lähti yksin. Pari kertaa vielä käytiin ja sitten jäi vierailut.

Kaverilla on ihan mukavia lapsia, mutta on tuo touhu niihin jälkensä jättänyt. Kuten ap sanoi, olivat kyllä tottuneet siihen, mikä on äidin vapaa-ajan ykkösprioriteetti. Baariin!!!

Kun ero sitten viimein tuli, kaverin ex oli kauhean katkeroitunut, kun hänet sillä lailla hylättiin. Sitä ennen oli katkeroitunut, kun "yritettiin rajoittaa" ja milloin mistäkin. Muualla vika, aina.

Kaveri oli tuon myllyn jälkeen aika raunioina ja on sitä vieläkin. Olet ilmeisesti noin 30-vuotias. Älä hyvä mies tee samaa virhettä. Eivät nuo opi, ennen kuin on liian myöhäistä. Jos jäät katselemaan, tuet vain toimintaa ja dyykkaat itsekin.

Vierailija
93/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt kirjoitti:

Nostin ap:n aloituksen tänne.

Siis viisi vuotta on samaa jatkunut ja yhteiseltä tililtä näkyy, että 450 e/viikonloppu menee? Olette rikkaita, onneksi olkoon! Ja jos ap riehuu myös yöelämässä ainakin sen kerran kuussa, niin vähän alkaa juttu haisemaan nyt, eli sanoisin tätä aika hyväksi provoksi. :D Hyvin vedätetty ap, melkein sait pitkän ketjun jo! Mutta jos joku tämän tosissaan ottaa, niin jatkakaa vain.

Siinä meillä yks sisälukutaidoton tollero. Jos olisit oikeasti lukenut aloituksen olisit huomannut, että 450€ on mennyt _kuukaudessa_ ja vaimon ryyppäys on _joka viikkoista_.

Okei, luin huonosti, mutta mitä sitten? Onko summalla merkitystä tässä tapauksessa kuitenkaan? Vai onko merkitys jossakin muualla? Tollerokin ymmärtää, että vaimoa ei paljon raha huoleta ja koska sen kuluminen huolettaa miestä, niin se summa on lienee liikaa. Mutta toki jos on käyttää rahaa viinaan ja kaikkeen turhaa noinkin paljon, niin kyllä siitä ihan reipas summa tulee viidessä vuodessa. Onneksi perheellä on hyvin raha-asiat ja vaimolla on vara pörrätä yöelämässä.

Vierailija
94/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on alkoholisti. Alkoholisti tarvitsee kovan herätyksen. Ainoa kova herätys mikä minulla tulee mieleen on se, että laitat vaimon pihalle/otat lapset ja lähdet. Valitettavasti Suomessa äidillä on enemmän oikeuksia kuin isällä ja jos vaimo katkeruuksissaan laittaa kapuloita rattaisiin, niin menetät lapset alkoholisti äidille. Jotta näin ei tapahtuisi, suosittelen, että otat ensinnäkin kuitteja talteen noilta ryyppyreissuilta (esim. verkkopankista). Toisekseen, teidän lapset ovat niin pieniä, että käyvät vielä neuvolassa, joten ole sinne yhteydessä ja kerro vaimosi tilasta. He ovat luultavasti lastensuojeluun yhteydessä, mikä tässä tapauksessa on erittäin hyvä. Voi olla, että vaimosi havahtuu ongelmaan jo tästä, mutta jos ei, niin ainakin sinulla on todistusaineistoa, jotta saat pitää lapset. Erosta tulee varmasti likainen, joten valmistaudu henkisesti asiaan ja pidä huoli, ettei lapset joudu teidän väliin. Tsemppiä ja voimia ap!

Miksi ap:n vaimo lapset haluisi erossa? Estävät biletyksen tehokkaasti.

Vierailija
95/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ainakin haluaa kuunnella mun yökerho-kokemuksista ja kiihottuu kuullessaan siitä, kuinka paljon on ollut kaikenlaista.

Nyt ei ollutkaan kyse mistään pienikullisista aisureista.

Vierailija
96/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa taas mielenkiintoista mennä kärpäseksi kattoon katsomaan mitä perheessä oikeasti tapahtuu. Voisi olla tarina taas hieman erilainen kuin siitä on näin yksipuolisesti miehen kertomana saatu lukea.

Hei ap, kirjoitapa tähän tarina sellaisena kuin vaimosi sen ehkä kirjoittaisi! Yritä miettiä elämänne siis hänen kauttaan ja kirjoita sen mukaan. Oletko edes yrittänyt päästä vaimosi pään sisälle? Minkä ikäisiä lapset ovat ja kenen kanssa vaimo yössä liehuu? Minkälaisia ihmisiä he ovat?

Vierailija
97/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten puolesta suretaa kun teillä ei ole viikonloppuisin mitään kivaa menoa perheen kanssa yhdessä niin että kaikki olisivat 'läsnä' eikä äiti, jos mukaan lähtee, poissa krapulassa.   On ihan eri asia olla krapulassa kuin selvänä ja läsnä toisille.

Koeta keskustella vaimon kanssa silloin kun molemmat olette kunnossa ja jätä vaikka joku harrastus väliin.  Milloin ehdit nukkua tarpeeksi jos lähdet salille vasta kun äitikin nukkuu.

Vierailija
98/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n vaimo lapset haluisi erossa? Estävät biletyksen tehokkaasti.

Oli ihan pelkkä oletus, sillä en tiedä montaakaan perhettä, jossa lapset ovat jääneet ihan sulassa sovussa isälle. Lisäksi raha motivoi, vaimo saisi elarit, asumistuet ym. Tietäen isän huolen lapsistaan, saa tyrkättyä lapset joka vkl isälle ja jatkaa elämäntyyliään.

Vierailija
99/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette arki-iltaisin kun molemmat olette kotona.   Kerrothan että useana iltana lähdet vasta kun kaikki nukkuvat (nukkuuko äitikin klo 21?).  Huushollihommia tietysti on.  Siivoaako äiti ja pesee pyykit vai sinä ap vai yhdessä?  Onko äiti niin poikki henkisesti että hän nolla itsensä kokonaan viikonloppuisin?  Onko hänellä iten vaativa työ?

Pitäisi vaihtaa biletys urheiluun.  Vielä kun voi.

Vierailija
100/269 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lapsia katsoo kun olette molemmat viikonloppuisin menossa? Taisit puhua aloituksessa, että käyt itsekin välillä vkl. viihteellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän