Onko kellään Iittalan Taika- astioita?
Ovatko käytössä kivoja ja kestäviä? Onko murokulho (0.6l) sellainen justiinsa käteensopivan kokoinen joka on mukava ottaa sohvanaposteluun? (Joo, mulla on hiukan herkkiä tunteita murokulhoista, sen tuntuman pitää olla käytännössä justiinsa oikein :D )
Kommentit (14)
Ethän sä voi kysyä muilta omia mielipideasioitasi, varsinkin jos murokulhon tuntuma on tärkeä. Käyt liikkeessä kokeilemassa.
No meillä on ollut ihan hyvä. Itse tykkään noista uusista pyöreämmistä syvistä lautasista, kuin niistä kulhoista, mutta makuasioita.
Oon tykännyt, hyvä tuntuma on kulhoissa mutta mulla nyt ei mitään erikoista suhdetta noihin murokippoihin olekaan:D
Meillä on. Mä tykkään syödä aamumyslit mielummin Taika kulhosta kuin 24 h vastaavasta kulhosta. Sopii mielestäni myös ihan hyvin keittojen syömiseen. En tykkäää sellaisista matalista soppakulhoista. Ainoa huono puoli tuossa on kuumaa keittoa syödessä, ettei siinä ole mitään sellaista leveää viileää reunaa kuin perinteisimmissä lautasissa... Meinaa palaa näpit, jos sitä kulhoa siirtelee ja siinä on keittoa (tai muuta kuumaa ruokaa).
Mukeja on 4 kpl. Juodaan teetä niistä. Mukavia.
Isot Taika-lautaset eivät mahdu tiskikoneeseen, joka on ostettu 9 v sitten. Ja onhan ne ihan sietämättömän rumia.
On meillä noita jokunen. Ei käytetä itse, aivan helvetin rumia. Lojuuvat jossain varaston laatikossa.
Ei. Ei ole. En usko että kenelläkään muullankaan on. Olet one and only.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi kysyä muilta omia mielipideasioitasi, varsinkin jos murokulhon tuntuma on tärkeä. Käyt liikkeessä kokeilemassa.
En voi kokeilla, asun ulkomailla ja tilaan nettikaupasta. Senpä takia kyselen kokenilta käyttäjiltä sohvannurkkatuntemuksia, joita on hyvin tullutkin- kiitos kaikille vastaajille! :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kokeilla, asun ulkomailla ja tilaan nettikaupasta. Senpä takia kyselen kokenilta käyttäjiltä sohvannurkkatuntemuksia, joita on hyvin tullutkin- kiitos kaikille vastaajille! :)
ap
Jos vielä ap luet tätä, niin missä asut? Minäkin olen aina Suomen käynneillä hypistellyt Taika-astioita mutta en ole kuitenkaan ostanut. Joulun jälkeen löysinkin niitä sitten yllättäen kotikaupungistani (Etelä-Italiassa) ja olivat vielä alennuksessa eli nyt niitä on. Kulhoja en tosin ostanut ainakaan vielä, vaan niitä isompia mukeja ja teekuppeja, mutta näistä molemmat istuvat kyllä käteen ihan mukavasti.
Jotkut ns. "yläluokalle" suunnatut tavaratalot myyvät Iittalaa monessakin maassa, eivätkä ole välttämättä listattu myyntipisteiksi Iittalan maahantuojan sivuilla.
Taika-astioita löytyy Usastakin tavarataloista, ainakin Bloomingdalesin osastoilla olen törmännyt. Iittalasta eivät osanneet tätä kertoa, kun yritin kerran kysyä Iittalasta jälleenmyyjiä kaupungistamme.
Hyviä on.