Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ottanut aikaa.

Vierailija
22.04.2017 |

Kuinka nopeasti laukeaa.

Tänään tulin vaimooni takaapäin 10 sekunnissa, kuudennella työnnöllä lähti lasti. Orgasmia kesti sitten n. 10-15 sekkaa. Meinasin laueta jo ennen ensimmäistäkään työntöä, kun annoin kielelläni vaimolle kunnon orgasmeja ja näin hänen nautintonsa. Tulen kyllä runkatessakin todella nopeasti, harvoin yli minuuttia ekaan lastiin menee.

Monesti, jos tiedän, että vaimoni on halu päällä seuraavana aamuna, niin heräilen aikaisemmin ja runkkaan pari lastia lavuaariin ja perään naimaan, niin kestää jo useamman minuutin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie voin panna mehukasta vaimoani vaikka tunnin. Ensin naiselle orkku sitten itselle.

Vierailija
2/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viikko sitten tuli ennenaikaisesti, noin kymmenen minuutin kohdalla.. Yleensä tunti-kaksi.. Jos siis naiseni jaksaa niin kauan, joskus liiat orgasmit vie mehut häneltä kesken kaiken..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehustaja kirjoitti:

Joku viikko sitten tuli ennenaikaisesti, noin kymmenen minuutin kohdalla.. Yleensä tunti-kaksi.. Jos siis naiseni jaksaa niin kauan, joskus liiat orgasmit vie mehut häneltä kesken kaiken..

Sulla on pahoja laukeamisvaikeuksia, jos joudut tuntitolkulla jyystämään orgasmin saavuttaaksesi.

Vierailija
4/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaihtelee. Joskus tulee minuutissa, joskus (etenkin jos vaimo hoputtaa, pelottaa että lapset yllättävät tms) joutuu lopettamaan kesken kun menee fiilikset.

Vierailija
5/7 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään osaa jo aika hyvin kontrolloida tuotakin toimintoa. Eli pystyn kyllä jyystämään pitkäänkin, mutta kun ei se kummastakaan ole kivaa, niin osaan myös tulla - jos en nyt ihan sormia napsauttamalla - niin ehkä noin minuutin sisään siitä, kun haluan. Eli kun huomaa, että vaimo on lähellä laukeamista, niin sitten vaan aloittaa itsekin "loppukirin". Tietyn pisteen jälkeen sitä on sitten enää mahdoton keskeyttää..

Vierailija
6/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.. Mä olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, en mä ehdi yhtään nautiskella jos kymmenessä sekunnissa tulis..

Mutta meitä on moneen junaan, se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle..

Ja sen voin sanoa, että kun se laukeaminen tulee parin tunnin paneskelun päätteeksi, se on ISO!!!

Vierailija
7/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehustaja kirjoitti:

Ai.. Mä olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, en mä ehdi yhtään nautiskella jos kymmenessä sekunnissa tulis..

Mutta meitä on moneen junaan, se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle..

Ja sen voin sanoa, että kun se laukeaminen tulee parin tunnin paneskelun päätteeksi, se on ISO!!!

Ja siis tää oli vastaus 3/6:lle