Kenenkään joilla on lapsia ei pitäisi erota paitsi alkoholismi tms. tapauksissa
Väkivaltaiseen yms. suhteeseen ei pidä jäädä, mutta muuten ero tuhoaa lapsen. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka ei olisi katunut eroaan, jos on ollut lapsia. Pelastakaa lapset, ja erotkaa vasta kun lapset ovat täysi-ikäisiä.
t. Itse eronnut ja oman lapsen elämän pilannut ja ikuisesti epätoivoisesti katuva
Kommentit (9)
Kuule, kylmän ja riitaisan parisuhteen näkeminen on lapselle paljon paskempi homma.
T. Edellämainitun nähnyt
Kyllä kodin menetys on lapselle äärimmäisen kivuliasta ja johtaa tutkitusti yleensä masennukseen muutaman vuoden sisällä erosta.
Erota voi jos liitossa on alkoholismia ja/tai väkivaltaisuutta. Muutoin ei kannata erota, jos siis liitossa on lapsia.
Jos ei ole lapsia niin siitä vain eroamaan.
Enemmän lapsi kärsii jos vanhemmat eivät rakasta toisiaan. Tosin eron jälkeenkin lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa.
Toivoin lapsena vanhempieni eroavan, koska selvästi eivät voineet hyvin yhdessä. Erosivat kun olin n. 25-vuotias ja oikein suututti, että nyt sitten eroavat vaikka se olisi pitänyt tehdä jo 20 vuotta aikaisemmin.
Ehkä tässä on syy miksen ole kiinnostunut perhe-elämästä, en halua lapsia tai naimisiin.
Eron ansiosta lapseni sai isän, joka vihdoin järjesti aikaa hänellekin. Yhteiselon aikans työ ja harrastukset olivat tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaiseen yms. suhteeseen ei pidä jäädä, mutta muuten ero tuhoaa lapsen. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka ei olisi katunut eroaan, jos on ollut lapsia. Pelastakaa lapset, ja erotkaa vasta kun lapset ovat täysi-ikäisiä.
t. Itse eronnut ja oman lapsen elämän pilannut ja ikuisesti epätoivoisesti katuva
Älä jauha jaskaa, mun lapsuuteni pilasi äiti joka jäi liittoon lasten takia -isäni oli psykopaatti. Mä kannatan vanhempien eroa jos välit kiristyvät niin ettei kotona enää ole hyvä olla. Se kun vaikuttaa lapseen ja saattaa pilata sen ihmissuhteet. Ei lapsia pelasteta jäämällä liittoon missä vanhemmat eivät keskustele eivätkä huomioi toisiaan! Ihan jälkeenjäänytkö olet?
Vierailija kirjoitti:
Erota voi jos liitossa on alkoholismia ja/tai väkivaltaisuutta. Muutoin ei kannata erota, jos siis liitossa on lapsia.
Jos ei ole lapsia niin siitä vain eroamaan.
Kyllä voi erota jos kommunikointi puolison kanssa ei enää onnistu, oli lapsia tai ei. Marttyyrinkruunu ei kaunista ketään.
Propagandaa