Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etumus :)

Kevätaurinkoon
22.04.2017 |

Paljastaako nämä farkut liikaa?
http://aijaa.com/P1lVTv

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitten jos alkaa seistä, toinen juttu

Vierailija
2/41 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin läheltä otettu kuva, ettei pysty paljon sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nenä tosiaan päätyy noin lähelle. ;-)

Vierailija
4/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät paljasta. Kulli saa näkyä. Sitä paitsi farkut ovat aika kevyttä tavaraa verrattuna juoksutrikoisiin. Jos tykkäät esitellä etumustasi, niin kokeilehan trikoita. Niitä on kiva pitää, kun naiset vilkuilevat pullotusta.

Vierailija
5/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli siis valitus ja toive. Sanan "liian" voisi lisätä ennen sanaa harvoin.

Hieno kuva&kohde. ;-)

Vierailija
6/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli siis valitus ja toive. Sanan "liian" voisi lisätä ennen sanaa harvoin.

Hieno kuva&kohde. ;-)

Samaa mieltä, mukavaa silmäniloa! ;)

Vierailija
7/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullotuksesta päätellen ei taida mikään "katkarapu" siellä piilotella.. ;D

Vierailija
8/41 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta! pullotellaan rohkeasti.. ;) 

Vierailija
9/41 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/41 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voisit vapun kunniaksi riisua farkut kokonaan pois! :D :D ;)

Vierailija
11/41 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

heh heh Tulipa mieleen juttu miesten polttarisaunasta. Oli kymmenkunta salskeaa nuortamiestä meidän vanhalla kotitalolla saunomassa polttareita ja uimapaikkakin siinä on. Miehet oli tietysti uimaankin juosseet useaan kertaan. Äitini oli komennettu tupaan ja piti siellä pysyä poissa häiritsemästä,  mutta terävänä eukkona ei ollut moksiskaan, vaan otti ikkunan luota hyvän paikan. Äidinkin mielestä oli oikein hyvä polttariohjelma. ;-)

Vierailija
12/41 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

HEH! Kiitos mielenkiinnosta,  mutta ehkä en kuitenkaan.. ylläpito puuttuisi varmasti asiaan, vaikka alkkarit alta löytyykin.. :D

Vierailija
13/41 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi näkee että t paita sullottu housujen sisään

Vierailija
14/41 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi näkee että t paita sullottu housujen sisään

No kyllä siellä on ihan vain oma "makkara", mutta nää farkut on vaan turhan kireät mulle.. 

Vierailija
15/41 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen kaiholla aikaa kun olin naimisissa exäni kanssa. Sillä hänellä oli tapana matkustellessamme pitää omaa hauskaa kun oltiin poissa kotinurkilta. Vaimoni vetäisi usein jalkaansa tiukat leggingsit muka rennot matkavaatteet. junassa istuimme usein käytävän vastakkaisilla puolilla jotta näkisimme miten härnäyksemme ihmisiin puri. Esitimme usein nukkuvaa. itse pidin yllä puoliseisokkia jos vastapäätä istui naispuolinen matkustaja. vaimoni salaa seurasi naisen reaktiota kun annoin kyrpäni kasvaa täyteen mittaansa tiukoissa farkuissani minun muka nukkuessani. vaimoni puolestaan piti huolen jos vaikka solttupoika tuli häntä vastapäätä tai vaikka pariskunta niin leggarit oli niin kireällä ettei pillunmuotoja voinut olla huomaamatta. oli hauska katsoa naisen ilmettä kun miehensä tuijotti vaimoni pillua muka vahingossa. minua vastapäätä istuva nainen piti takkiaan sylissä ja salaa itseään hieroi takin liikkeestä vaimoni päätteli. joskus joku uskaltautui ottamaan jopa kännykuvankin. yksi solttu tuijotti aikansa vaimoni haarja ja lähti etumus pullottaen kohti vessaa....hetken päästä palasi samalle paikalle posket punaisina vaikka tilaa olisi ollut muuallakin. naiset myös olivat paikka uskollisia. ehkä pitivät näystä.

Vierailija
16/41 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näissä pullotuksissa kiehtoo se, että voi itse kuvitella millainen peli siellä pullotuksen aiheuttaa,

mielikuvitushan on rajaton.Paljastavampi kuva ei ehkä niinkään kiinnostaisi.. :)

Vierailija
17/41 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näissä pullotuksissa kiehtoo se, että voi itse kuvitella millainen peli siellä pullotuksen aiheuttaa,

mielikuvitushan on rajaton.Paljastavampi kuva ei ehkä niinkään kiinnostaisi.. :)

Myös teitysti kielletyn hedelmän säie: pullotus tuolla kadulla tms.

Näkeehän netistä vaikka miten paljon alastomia kulleja, seisovia ja lerppuja, mutta se on eri asia. Niilläkin paikkansa, mutta "elävä" tuolla kaupungilla on kiehtovaa.

Vierailija
18/41 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhemmat naisihmiset on oman kokemuksen mukaan kaikkein keskittyneimpiä mittaillessaan katseellaan etumusta, melkein lipovat kieltään kun katsovat..  

Vierailija
19/41 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhemmat naisihmiset on oman kokemuksen mukaan kaikkein keskittyneimpiä mittaillessaan katseellaan etumusta, melkein lipovat kieltään kun katsovat..  

Niitä (meitä) ei hävetä enää  (seksi ja muu).

Vierailija
20/41 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä (meitä) ei hävetä enää  (seksi ja muu).

Niinpä, sehän meitä nuorempia miehiä teissä innostaakin! Otatte ja annatte nautinnon kokemuksella ja estoitta..NAM

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä