Illalla treffit mite saan nopeasti pois 15kg
Kommentit (25)
Tohon ai nyt enää auta ku jäsenien poisto. Valitan.
Feikkaat vaatteilla. Mutta auttaa ehkä miinus 5 kiloa.
Puuterivarjostuksia ja sellaset tukialkkarit jalkaan, niin johan lähtee!
Juo 15 litraa vettä niin lähtee nesteet äläkä syö mitään. 15 kiloa voi olla hankala saada pois mutta 10 pitäis lähteä ihan helposti!
Sananlaskuhan sanoo että "sillä se lähtee millä on tullutkin". Eli lisää vaan rasvaa ja sokeria niin paljon kuin kurkusta menee!
Juota se mies känniin mahdollisimman nopesti
Mä suosittelen käsien tai tissien poistoa, jalkoja tarvitset juoksemiseen. Kerkeet vielä juosta monta tuntia ennen iltaa. Lähtee ainakin kilo.
Leikkaat hiukset, kynnet, riisut vaatteet ja käyt vessassa. Sillä lähtee muutama kilo. Sitten saunaan hikoilemaan muutama ja paastoat loppu päivän. Toi on lähinnä mitä voit tänään tehdä kiloillesi ilman amputaatiota.
Paketoit itsesi tiukasti elmukelmuun ja menet saunaan vähintään tunniksi! Sitten helvetisti vettä, muotoilevat alusvaatteet ja syöt lähinnä jotain keittoa/kevyitä litkuja. Ja kuten jo aiemmin sanottu niin oikeanlaisella pukeutumisella ja meikillä saa ihmeitä aikaan jos sen osaa... Hyvä ryhti ja korkkarit luo myös heti hoikemman illuusion.
Onko jalka-amputaatio laihtumiskeinona noin yleinen, että moni on sen tähänkin heti listannut? En ollut yhtään tiennyt!
Sinuna peruisin treffit. Ei siis olisi pokkaa mennä läskinä tyrkylle. Ei tosin koske mua kun olen laiha, mutta näin tekisin jos olisin noinkin paljon ylipainoinen.
Otat heti poskeen kun tapaatte. Miehet ei kiimassa välitä tuon taivaallista miltä nainen näyttää.
5kg vaatevalinnoilla ja loput valehtelemalla.
M
Amputoi jalka tai kaksi.