Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en nyt ymmärrä mun puolisoo ollenkaa

Vierailija
21.04.2017 |

Jos annan vapaast puolison mennä omille menoilleen, niin samantien saan itselleni kieltolistan mitä itse en saa tehdä?

Mies kysyi saako lähteä laivareissulle, sanoin ,että miksi ei? Miksi et voisi mennä? Sitten seuraava viesti onkin minulle, että sinä et saa sitten tehdä sitä,tätä ja tota.. eli käytännössä pitäiskö mun sitten ilkeästi kieltää puolison reissu ja sanoa et joo et sinä kuule lähde minnekkää... meillä on säännöt...

Enhän mä nyt niin ilkeäksi voi alkaa heittäytyy? Minusta vaikka onkin suhteessa , ei voi kuitenkaan kieltää toista menemästä tai mitää muutakaa. Tottakai täytyy olla niit omia juttuja/reissuja... mutta tätä mie en ymmärrä et jos annan itse "luvan" mennä niin minulle pistetää kamalan tiukkalista kaikest mahdollisesta!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi välittää siitä kieltolistasta eli millä hän sinua uhkaa?

Vierailija
2/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän on luotava raamit mitä teidän suhteessa saa tehdä ja mitä ei ja niiden on oltava tasapuoliset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska lompakko saattaa mennä kiinni.

Vierailija
4/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan meen minne lystää, tietty keskustellaan aikatauluista ja joustan jos jotain muuta on tiedossa. Ja yhtälailla saa ukko tulla ja mennä mielensä mukaan. Meillä on tietty täysluottamus eikä mustasukkaisuuksia.

Vierailija
5/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teidän on luotava raamit mitä teidän suhteessa saa tehdä ja mitä ei ja niiden on oltava tasapuoliset. 

Ei meillä nyt mitää erikoisia "sääntöjä" ole. Kuhan ei petä ja pystyy luottaa niin ei siinä mitää sillo. Kyllä mie aina lasken, itse asiassa en ole kyllä koskaa kieltänytkään. Jos nyt ei ole mikään "pakko pakko" tilanne... Tyyliin joutuisin sairaalaan vaikka sydäristä tai jostain muust nii eipä miehelle jää muuta vaihtoehtoo ku katsoa lasta...

Minusta puoliso ei ole mikään tavara jonka vaa voi päättää omistaa itselleen. Se on ihminen kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska lompakko saattaa mennä kiinni.

Aijaa teilläkö sellaist ongelmaa?:D katsos kun meillä sellaist ongelmaa ei edes ole :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi