Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en voi keskustella tällä palstalla enää mistään?

Vierailija
21.04.2017 |

Ilmeisesti olen modejen epäsuosiossa, sillä jok'ikiseen aloitukseeni joku tulee kommentoimaan, että "tuo on taas sen hörhön aloitus -- älkää kommentoiko mitään". Siis mitä ihmettä? En ole mikään hörhö tai hullu, vaan aivan normaali ihminen. Ne jutut ovat osa mun oikeaa elämääni; tosin vain pieni osa. Ei mun läheisistä kukaan yhtä ihmistä lukuunottamatta edes arvaisi niitä mun kirjoittamiksi.

Sitä paitsi ihmetyttää se ketjujen tunnistaminen jonkun parin pienen seikan perusteella ja lähes välittömästi. Miksi en voisi keskustella mieltäni askarruttavista aiheista avoimesti? Ne ovat kuitenkin mulle tärkeitä ja arjessani mietityttäviä asioita. Ja joku voisi kommentoida niitä asiallisestikin, mistä voisi olla apua.

En usko edes, että olen ainoa vastaavan dissauskampanjan uhri. Joskus vuosi sitten lopetin tälle palstalle kirjoittamisen hetkeksi em. syystä ja aloin viettää palstailun sijaan aikaa oikeiden live-kavereitteni kanssa, mutta en jaksaisi sellaistakaan pidemmän päälle.

On kivempaa kirjoitella anonyyminä ja silloin, kun huvittaa. Osa lukijoista kuitenkin tykkää aloituksistani. On niitä siellä huonompiakin. Mun mielestä joku bongaa ne niin äkkiä ja lähes *aina*, että kyseessä on pakko olla mode, joka bongaa viestini ip-osoitteen perusteella. En usko, että käyttäjät päivystäjät sentään 24/7...saan nimittäin niitä tyrmäyskommentteja lähes aina, jos vähänkin sivuan totuutta liian läheltä, vaikka yrittäisin itse peitellä tiettyjä "paljastavia" asioita viestissäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä myös tietyt täysin bannatut aihepiiritkin, esim. uskontoihin liittyen, mutta ärsyttää saada vinoilua siitäkin, jos kirjoittaa jostain arkisesta ongelmastaan "liian tunnistettavasti". Siis kun livemaailmassakaan kukaan muu kuin 1 (yksi) ihminen ei tunnistaisi mua noista. Ei noi asiat dominoi mun elämääni jne. Ne ovat mun kaipaavia, salaisia fantasioitani ja unelmiani yhdestä mulle tärkeästä ja rakkaasta aikuisesta ihmisestä lähinnä. Eivät ne jutut "määritä" mua muuten. Mut miksi tyrmäätte mut?

Mulle ois tärkeää saada jutella edes anonyymisti täällä. :'( Ei kaikilla ole onnellista parisuhdetta. On meitä sinkkuja ja eronneitakin, jotka ovat rakastuneet salaa väärään (aikuiseen) ihmiseen lähipiirissään. Olisin teidän mielestänne varmaan jotenkin normaalimpi, jos mulla ois parisuhde ja juttelisin sen ongelmista. Mut oon rakastunut salaa ja onnettomasti. Ei mulla muita ongelmia juurikaan ole (exän temppuilua lukuunottamatta).

Vierailija
2/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa olla rakastunut? Meenkö lääkärille tämän asian takia, jotta olette tyytyväisiä? Mutta ei lääkäri voi mun tunteitani varmaankaan millään lääkkeellä tukahduttaa, eikä siihen auta mikään terapiakaan. Ehkäpä aika auttaa. Miksi ihmeessä mä en saa kirjoittaa mun rakkaudestani yhteen söpöön naiseen ilman jatkuvaa vihjailua ja ilkeilyä? Olisin mieluummin täyshetero ja ihastunut johonkin muuhun. Mulla on surtavaa jo tässä omassa tilanteessanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kirjoittajien tekstit tunnistaa tyylistä, esimerkiksi ns. Ikiksen, joka paasaa nuorten naisten ja kymmenen vuotta vanhempien miesten suhteesta.

Mode ei varmasti tunnista sinua, vaan teksteistäsi ärtyneet palstalaiset tunnistavat. 

Ehdotan, että kirjoitat tekstiä, jonka vain sinä voit lukea. Sensuuria ei ole ja voit kirjoittaa mitä ikinä haluat.

Vierailija
4/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa . Smoja kokemuksia on sadoilla täällä. Harvat jäävät. Älä masennu kiitos aloituksestasi se toi valoa minullekin saman kokeneena. Halia ja ja uja!

Vierailija
5/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tunnustin sille parhaalle live-kaverilleni, että aloin pitää häneen yhteyttä lähinnä siksi, kun mut "savustettiin ulos" eräältä keskustelupalstalta (=täältä) ja hän loukkaantui siitä todella paljon...siis kun hän olikin vain keskustelupalstan korvike muka. Noh, ei ollut toki vain siitä kyse tietenkään. Mutta hänkin ihmetteli, miksi aloin pitää häneen yhteyttä pitkän tauon jälkeen ja kertoa elämästäni, kun aiemmin olin peitellyt aina kaikki arimmat yksityiskohdat. Syynä oli se, kun en uskaltanut tosiaan enää kirjoittaa tänne, kun sain pelkkää kettuilua vastaukseksi lähes kaikkeen.

Vierailija
6/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kirjoittajien tekstit tunnistaa tyylistä, esimerkiksi ns. Ikiksen, joka paasaa nuorten naisten ja kymmenen vuotta vanhempien miesten suhteesta.

Mode ei varmasti tunnista sinua, vaan teksteistäsi ärtyneet palstalaiset tunnistavat. 

Ehdotan, että kirjoitat tekstiä, jonka vain sinä voit lukea. Sensuuria ei ole ja voit kirjoittaa mitä ikinä haluat.

Nykyään kirjoitankin päiväkirjamaisesti itse itselleni tekstejä. Mutta miksi ihmeessä vapaalle ja avoimelle palstalle ei saisi kirjoittaa vapaasti kuitenkin sallituista aiheista? Kyllähän öisinkin ilmestyy niitä suoranaisia trollifloodausviestejä, vaikka ne jossain vaiheessa aina poistetaankin. Ja moneen viestiin tulee nolla kommenttia.

Tunnistan itsekin ne ns. ikisviestit, enkä viitsi edes kommentoida niihin mitään juuri siksi, kun ne olivat aina samaa jauhantaa. Mutta sitä en tajua, miksi pitää aina hiillostaa pois, jos joku vääntää "vaivalla" aloituksen ja tekee sen vilpittömin aikein kuitenkin.

Vierailija
7/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä hörhö, älä kommentoi mitään.

Vierailija
8/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee niistä "kirjoittajanhiillostuskommenteista" sellainen olo, että se mun alpitus vain pitää poistaa, sillä yleensä sen jälkeen jotkut muutkin alkavat säestää sitä "bongaajaa" ja se koko alkuperäinen aihe kuivuu kokoon ja keskustelu menee typeräksi metakeskusteluksi tai kirjoittajan nälvimiseksi. Tuokin on omanlaistaan kiusaamista tavallaan.

Vierailija
9/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, on tämäkin metakeskustelua, mutta olen kyllästynyt olemaan vain sellaisen uhri jatkuvasti. Ennen sain perheväkivalta-aiheisiin aloituksiini saman "käsittelyn". Lopulta perhekuviot muuttuivat ja väkivalta hävisi sen myötä, joten ei ollut aihetta aloituksiinkaan, mutta ei ollut mukavaa, kun todella moni vain löi lyötyä. Ettekö ymmärrä, miten vaikeaa on lähteä alistavasta suhteesta pois? Ja sitten sellaisesta pois pyristelevää vain nimitellään ja kiusataan. :(

Vierailija
10/10 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä hörhö, älä kommentoi mitään.

Mikä ihmeen hörhö? Itse taidat olla hörhö, kun olet noin ilkeä. Sun on pakko olla moderaattori. Poistakaa mun aloitukset vaikka suoraan, jos ootte modeja. Mun mielestäni sekin ois reilumpaa kuin tuollainen ilkeä kommentointi. Ja anna vinkki, mille palstalle voisin siirtyä täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi