Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä en aio enää koskaan mennä töihin!

Vierailija
21.04.2017 |

Sanokaa mitä sanotte, nauttikaa rahoistanne tai olkaa nauttimatta. Olen työnvieroksuja monesta syystä. Yksi on se etten rupea maksumieheksi vierasmaalaisten luxuselämään. Itselläni on sen verran perintöä säästössä että pärjään loppuelämäni ilman muiden verorahoja. Olen muutenkin omavarainen ihminen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet tuon olevan kenellekään meille ongelma? :-o

Vierailija
2/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Sain itse perinnön, ei tartte kovin töitä tehdä. Mun mielestä ymmärrettävää. Töitä kun ainakin yleensä on tapana tehdä että saa rahaa. Jos rahaa on tarpeeksi, miksi sitä sitten tekis töitä, ellei ihan hitosti tykkää työstään. Ite ajattelin vapaaehtoistyötä alkaa tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että tälläkin palstalla puhutaan työttömistä yleistäen negatiiviseen sävyyn, ilman että tiedetään asiasta enempää.

Vierailija
4/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että tälläkin palstalla puhutaan työttömistä yleistäen negatiiviseen sävyyn, ilman että tiedetään asiasta enempää.

Itse ymmärrän, että työtön tarkoittaa työtöntä työnhakijaa, joka siis nostaa työmarkkinatukea ja muita etuuksia. Sinähän et ole työtön vaan vapaaherra/-tar. Hyvä vaan, että et vie keneltäkään toiselta työpaikkaa.

Vierailija
5/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos pärjäät heittäytymättä sossupummiksi, niin ei kellään varmasti ole asiaan mitään (negatiivista) sanottavaa.

Vierailija
6/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua työntekoon motivoi jäätelö. En voisi elää ilman jäätelöä. Jos työ alkaa ketuttamaan, ajattelen jäätelöä, selailen uutuusjätskejä kaupan lehtisistä, ja mietin miten palkkapäivänä taas täytän pakastimeni erimakuisilla jäätelöillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan