Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto minulla oikein on?? Influenssa?

Vierailija
19.04.2017 |

Lauantaina alkoi sellainen puristava tunne tuolla jossain kurkussa/rinnassa, illalla vähän karhea kurkku ja sellainen olo että teki mieli juoda jotain hapollista.
Sunnuntaina alkoi yhtäkkiä yskä, maanantaina kun heräsin oli ääni aivan maassa, ja on ollut maassa siitä lähtien.
Kuumeilua alusta asti, lihassärkyä jonkun verran.

Oikeastaan vasta tänään on alkanut jonkinlainen räkäisyys ja niistäminen. Nyt sitten iltaa kohti oireet ovat pahentuneet, särkee joka paikkaa ja kuume nousee. Niistää saa välillä ja niiskuttaa senkin edestä. Pientä yskääkin vielä.

Mikä ihmeen tauti alkaa pahenemaan ja iskemään kunnolla päälle vasta neljäntenä sairauspäivänä??
Ihan omituisessa järjestyksessä iskeneet muutenkin nämä oireet, eihän mikään tauti ala pelkällä kurkun karvastelulla ja yskällä?
Auttakaa, onko muilla samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samaa onko muilla

Vierailija
2/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nhg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssasta ookko kuullunna ?

Vierailija
4/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyllä normi flunssalta kuulostaa, jos korkea kuume jatkuu monta päivää niin lääkäriin --->

Vierailija
5/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko normi flunssaan se, että ensin tulee yskä ja sitten lähtee saman tien ääni moneksi päiväksi? Ei  minulle näin ole käynyt koskaan, yleensä ääni on saattanut muuttua sellaiseksi 'flunssaisen kuuloiseksi' vasta ihan loppuvaiheessa, nyt tämä oli yksi ensimmäisiä oireita

Vierailija
6/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, voi kenties olla myös keuhkoputkentulehdusta/angiinaa. Mutta etköhän sinä siitä selviä joka tapauksessa. 

Vierailija
7/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, minulla on täysin samoja oireita kuin Ap sinulla!

Viikko sitten alkoi lievä hengenahdistus ja outo tunne keuhkoissa ja jossain kurkun kohdalla, juuri sellainen puristus. Säikähdin alkuun oireita kun minulla ei ainakaan flunssa ole tällä tavoin koskaan alkanut. Kuumeinen olo useana päivänä mutta vain muutama aste lämpöä näyttänyt mittari, veto veke ja kova väsymys.

Ihme juttu ja tuntuu toistaiseksi vain jatkuvan. Pikaista paranemista sulle!

Vierailija
8/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssassa se kuume nousee usein oireista melkein ekana, enemmän kuulostaa mun korviin mykoplasmalta.. kaikki oireet ja järjestyskin näyttäisi olevan aika lailla sama kuin esim. Terve.fi sivuston teksti mykoplasmasta. Outo tauti ja kestää ihan törkeen kauan!! :D kokemusta on. Mulla oli muutaman kuukauden sisällä kaks tai kolme keuhkoputkentulehdusta ja 1 korvatulehdus kuumeen ja muiden oireiden lisäksi, juuri kun luuli olon parantuvan niin kierre alkoi uudestaan.. ja sitähän sitten kesti jonkun aikaa.. ja miltään lääkäriltä ei saanut pitkää antibiootti kuuria joka olisi ilmeisesti ainoastaan saattanut auttaa ajan lisäksi.. viimein kun kokeeseen sain lähetteen niin lääkäri sanoi, no oli siellä joku mykoplasma ollut mutta se on jo poispäin menossa.. voithan sä ton kuurin tosta nyt sit syödä.. ja sekin oli vaan viikon kuuri! :D oho tulipas sepostus!