Tuhlaanko aikaa miehen kanssa.
Olen miehen kanssa tuntenut kohta vuoden verran ja 4kk sitten eksyimme sänkyyn.
Tämän jälkeen välimme lämpenivät ja vietimme paljon aikaa yhdessä ja molemmat ihastuimme toisiimme. Mies kuitenkin yhtäkkiä ilmoitti ettei voi edetä kanssani pidemmälle koska sai selville että olen hänen serkkunsa exä. Välimme hiljenivät mutta näimme kuitenkin muutamana viikonloppunu ja tilanne johti aina läheisyyteen ja seksiin.
Mies kuitenkin koko ajan hokee että tämä oli viimeinen kerta kun näemme nuissa merkeissä mutta nyt hän taas kutsui minut yötä viikonlopuksi kun hän ikävöi minua ja viestii minulle aktiivisesti ja pyytää kuvia minusta jotta helpottaisi ikävää.
Olen korviani myöten ihastunut häneen enkä tiedä tuhlaanko vain aikaa hänen kanssaan ja satutan itseäni. Toiveajattelen koko ajan että jos mies antaisikin meille mahdollisuuden tulevaisuudessa.
Mitä tekisit? Jatkaisitko tapailua miehen kanssa vaikka hän kovasti väittää ettei halua jatkaa tällaista suhdetta mutta sitten "erehtyy" kutsumaan minut yötä ikävän vuoksi?
Eli hän pompottelee sinua nyt miten tahtoo? Tee peli selväksi: Ette tapaa toisianne enää kertaakaan, etkä pidä minkäänlaista yhteyttä...ellei hän vakavissaan meinaa aloittaa suhdetta kanssasi. JA ilmoita serkullensa asiasta.
En tiedä mikä tilanne on, mutta ellet nyt varsinaisesti ole sen serkun lasten äiti ja kojo suvun tuntema miniä, niin asiassa ei pitäisi olla häpeämistä. Jos juttu on kerta ohi ollut jo aikaa sitten.