Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua säälittää lapset, jotka joutuu kasvamaan surkeilla eineksillä.

Vierailija
18.04.2017 |

Ois ees jotain kokkikartanoa tai pakaste wokkia, mutta ei.
Taas ihailin kaupassa, kun kassajonoon tultiin kahden pienen kanssa ja sit aletaan nostaa tavaraa hihnalle: pringlesejä, suklaamunia, suklaata, karkkia, limpparia, sokeri mehua, roiskeläppiä, lihapullia, lihapiirakoita, ranskanperunoita, majoneesia, sokeri jugurttia, vanukkaita...

Kasvikset, vihannekset ja kaikki oikea ruoka loistaa poissaolollaan.
Lapsi parat. Mä aina joskus mietin, että kuinka vinoutuneita on, kun lasuja tehdään pienemmistäki asioista ja silti on iha ok kasvattaa lapsensa moskalla.

Jos tunnistit itsesi, niin häpeä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita, että lasten äiti oli totta kai ylipainoinen.

Vierailija
2/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten syömisten arvostelu rules.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää lapset jotka kuolee nälkään tai ripuliin kun ei ole edes puhdasta vettä.

Vierailija
4/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti oli antikristus!

Vierailija
5/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että laitoit aloituksesi provomielessä. Tosiasia kuitenkin on, että noin se usein on. Vanhemmat uskottelee, että lapset syövät tarhassa ja koulussa terveellistä ruokaa, vaikka einesmoskaahan se niissäkin on. Luulevat sitten, että kotona voi tarjota mitä vain.

Vierailija
6/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää lapset jotka kuolee nälkään tai ripuliin kun ei ole edes puhdasta vettä.

Tottakai. Jokaista luultavasti säälittää nälkään kuolevat lapset. Se että täällä tankataan lapset täyteen sokeria, rasvaa ja lisäaineita on vaan kokonaan eri aihe, kun ne nälkään kuolevat.

Vaikka joo ruokaahan riittäis kaikille, jos se vaan haluttais tasan jakaa.

Vierailija
7/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita, että lasten äiti oli totta kai ylipainoinen.

Vähän pyöreä, luultavasti lievästi ylipainoinen. Isukilla oli kyllä isompi maha kuin äiteellä.

Mutta ei ollut oleellista minkä kokoisia vanhemmat ovat vaan se millä he ruokkivat perheensä...

Vierailija
8/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä jäädä viinankin rahaa hei! Einesruuat on halpoja siksi ostetaan.

Vierailija
9/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Jokaista luultavasti säälittää nälkään kuolevat lapset. Se että täällä tankataan lapset täyteen sokeria, rasvaa ja lisäaineita on vaan kokonaan eri aihe, kun ne nälkään kuolevat.

Vaikka joo ruokaahan riittäis kaikille, jos se vaan haluttais tasan jakaa.

Paitsi, että täällä ei todellakaan lapsille rasvaa anneta edes tarpeellista määrää, kaikki ruoka kehotetaan antamaan rasvattomana tai keinorasvalla.

Vierailija
10/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan mun ostoksilta, oluet vaan puuttu. Ja majoneesin teen ite.

Mä harvoin ostan kasviksia tms kaupasta, kun himassa on monipuolisesti kellarissa, pakkasessa tai säilötty. Kalaakin on vielä parin kuun tarpeiksi. Herneenversoja, yrttejä voi kasvattaa ympäri vuoden ja nyt laitoin salaattiakin kasvamaan sisällä..

Teen myös valmiita ruokia pakkaseen. Esim lihapullista tuli taannoin pyyntö, että voisko välillä syödä niitä koulussa tarjottu pyöryköitä. Kyllä voi.

Yritän nyt sanoa, ettei se ostoskärry koko tilannetta kerro välttämättä.

Lapset tykkää tällä hetkellä myös eineksistä, että jos parilla sapuskalla niitä saa muun ruuan joukossa, voi kääk.

Viikonlopuksi ostan mässyä suolaista ja makeaa.

Just syötiin Lidl lohipyryköitä, nokkosriisiä, tillikastiketta ja pikkelöityä porkkanaa, sipulia.. Vihersalaatti. Jälkkäriksi pääsiäissuklaita, joita ostin pussitolkulla 50% alesta.

Saahan sitä aikaansa toisten säälimiseenkin kuluttaa.

Vierailija
11/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lisäaineita kropassa sen vähemmän matoja ruumiissa sano äitee vainaa. :D

Vierailija
12/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain ravinnoksi pelkästään vihanneksia, juureksia ja yrttejä ruuaksi. Harvoin lihaa tai kanaa. Kavereilla tarjottiin kyllä silloin kasarilla jo sokerimuroja ja -jogurtteja sekä suklaapuuroja. Ostoslista on nyt ap:n kaltainen, koska mä voin. Sori.

Vierailija
13/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos niillä oli herkkupäivä? Surettaa, kun pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdään yhden lyhyen kohtaamisen jäljiltä...

Vierailija
14/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella laiha aspergerpiirteinen poika joka ei suostu syömään juuri muuta kuin eineslihapullia, nakkeja ja pinaattilättyjä. Kaltaiselleni viherpiiperöäidille siinä on ollut nieleskelemistä. Poika maistaa kuuliaisesti kaikkea mutta ei opi syömään. Panttaa päiväkausia syömistään jos ei ole mieleistä. Omenaa, porkkanaa ja kurkkua sentään syö raakana. Olen saanut ammatti-ihmisiltä ohjeet että antaa sitä ruokaa mitä suostuu syömään jotta saa edes jotain ravintoa.

Vierailija
15/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pientä joidenkin elämä, kun pitää kauhistella ventovieraiden ruokaostoksia ja vielä jaksaa kirjoittaakin siitä johonkin. 

Mikä sinä olet ketään säälimään? Tipahda vaan takaisin meidän kuolevaisten joukkoon sieltä korokkeelta, johon olet itse itsesi nostanut.

Juu ja ei osunut ja uponnut minuun henkilökohtaisesti. Olen päälle nelikymppinen vela ja itse kasvanut 80-luvun eineksillä. Ihan hyvä ihminen minusta siltikin tuli, terve ja terveesti ruokaan suhtautuva.

Vierailija
16/16 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ees jotain kokkikartanoa tai pakaste wokkia, mutta ei.

Taas ihailin kaupassa, kun kassajonoon tultiin kahden pienen kanssa ja sit aletaan nostaa tavaraa hihnalle: pringlesejä, suklaamunia, suklaata, karkkia, limpparia, sokeri mehua, roiskeläppiä, lihapullia, lihapiirakoita, ranskanperunoita, majoneesia, sokeri jugurttia, vanukkaita...

Kasvikset, vihannekset ja kaikki oikea ruoka loistaa poissaolollaan.

Lapsi parat. Mä aina joskus mietin, että kuinka vinoutuneita on, kun lasuja tehdään pienemmistäki asioista ja silti on iha ok kasvattaa lapsensa moskalla.

Jos tunnistit itsesi, niin häpeä!

Get a life