Jos paritanssissa ei ole mitään seksuaalista niin miksi ei saman sikupuolen edustajat voi tanssia keskenään.
Aina kun sanotaan että tanssissa ei ole mitään seksuaalista....
Kommentit (32)
Tottakai voi, missä sanotaan ettei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt naisten tanssivan keskenään, etkö sinä ole?
Olet nähnyt, mutta miksei se ole yleistä? Sinne vaan naispareja tupa täyteen.
Miksei muka voisi? Ei muuta kuin parketille ja musiikki soimaan.
Lopetin tanssimisen koska tanssinopettaja hoki "olkaa seksikkäitä", toinen opettaja esitti että käsiliike on peniksen hieromista.
Otin loparit tanssitunneilta, heippa pervo-opet!
Entäs tanssi tähtien kanssa ohjelma?
Terv, ap
Tai maailmanluokan kilpatanssi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä baarissa, mutta en tangoa...
No kyllähän se tietyllä tavalla on, hyvinkin heteronormatiivinen perinne.
Eihän ennen naiset ja miehet päässeet muuten toistensa lähelle saati pystyneet koskettamaan toisiaan ihan paheksuntaa.
Toinen asia on se, kun parisuhteessa olevat naiset lähtevät tanssimaan. Ihan vaan keskenään pitämään hauskaa ja tanssimaan, he sanovat. Miksei sitten ole yökerhoja, jotka on tarkoitettu vain naisille? Sinne nämä vain tanssimaan lähtevät voisivat mennä keskenään viettämään sen hauskan illan tanssien ihan pilkkuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä baarissa, mutta en tangoa...
Olen nähnyt lavoillakin naiskaverusten tanssivan monia eri lajeja.
Vierailija kirjoitti:
Toinen asia on se, kun parisuhteessa olevat naiset lähtevät tanssimaan. Ihan vaan keskenään pitämään hauskaa ja tanssimaan, he sanovat. Miksei sitten ole yökerhoja, jotka on tarkoitettu vain naisille? Sinne nämä vain tanssimaan lähtevät voisivat mennä keskenään viettämään sen hauskan illan tanssien ihan pilkkuun asti.
Voin kuule luvata että monetkin naiset haluaisi illanviettopaikkoja johon ei miehiä päästetä. Samoin kun on esim kuntosaleja vain naisille. Mutta auta armias jos joku perustaisi baarin pelkästään naisille, heti olisi miehet rääkymässä seksismistä. Ihan kuten valittavat näistä kuntosaleistakin.
Se on vain perinne; maskuliininen mies puku päällä vie feminiinistä naista mekossa ja yhdessä harmoniassa he tasapainottavat toisiaan liidellessään tanssilattialla.
Jos nyt ihan rehellinen olen niin se on kyllä mielestäni esteettisesti viehättävämmän näköistä vrt. kaksi naista tai kaksi miestä. Olen itse biseksuaali ja tämä on vain minun näkemykseni asiasta.
Mutta ei kai kukaan kiellä ketään tanssimasta miten haluaa! Kyllähän esim. vanhojen tansseissa näkyy tyttö- ja poikapareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuule luvata että monetkin naiset haluaisi illanviettopaikkoja johon ei miehiä päästetä. Samoin kun on esim kuntosaleja vain naisille. Mutta auta armias jos joku perustaisi baarin pelkästään naisille, heti olisi miehet rääkymässä seksismistä. Ihan kuten valittavat näistä kuntosaleistakin.
Kyllä yleensä kysyntä ja tarjonta kohtaavat, kuten vaikka noissa kuntosaleissa. Jostain syystä ei ole kysyntää tuollaiselle naisten tanssipaikalle. Luulen, että syy on kuitenkin se, että halutaan jotain muuta kuin tanssia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun nuorempana halusin nimenomaan tanssia niin menin DTM:ään tai muihin homoille suunnattuihin yökerhoihin. "Bilettämiseen" ei kuitenkaan kuulu vain tanssiminen vaan myös uusien ihmisten tapaaminen, jutteleminen ja tanssiminen heidän kanssaan. Ei parisuhde ole vankila, kyllä parisuhteessa oleva nainenkin voi tutustua myös miehiin ja jutella ja pitää hauskaa (= jutella, nauraa, tanssia) myös heidän kanssaan. Vai eikö sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun nuorempana halusin nimenomaan tanssia niin menin DTM:ään tai muihin homoille suunnattuihin yökerhoihin. "Bilettämiseen" ei kuitenkaan kuulu vain tanssiminen vaan myös uusien ihmisten tapaaminen, jutteleminen ja tanssiminen heidän kanssaan. Ei parisuhde ole vankila, kyllä parisuhteessa oleva nainenkin voi tutustua myös miehiin ja jutella ja pitää hauskaa (= jutella, nauraa, tanssia) myös heidän kanssaan. Vai eikö sinusta?
Ei voi. Kyllä parisuhde on vankila. Ainakin melkein. Nainen saa muuten elää vapaasti, mutta viihteellä ei käydä muiden miesten kanssa. Okei, homobaarit vielä hyväksyn, jos siellä sitten on vain homoja ja heteronaisia.
Öö voin tanssia miehen kanssa, ei ongelmaa. En ymmärrä koko aloituksen pointtia.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleensä kysyntä ja tarjonta kohtaavat, kuten vaikka noissa kuntosaleissa. Jostain syystä ei ole kysyntää tuollaiselle naisten tanssipaikalle. Luulen, että syy on kuitenkin se, että halutaan jotain muuta kuin tanssia keskenään.
jonkun pitää maksaa naisten juomat kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu aiheuttavan pahennusta vain miehille sallitut paikat myös.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/teekkareiden-herrakerhot-ei…