Miksi naiset esineellistävät itsensä?
Järkyttävää katsoa miten naiset antavat miesten käyttää heidän kehojaan hyväksi ja miten naiset edelleen esineelistävät itseään ottamalla aviomiehen nimen. Ei ihme että miehet ovat aina pitäneet teitä vain vaihdettavina hyödykkeinä.
Miltä tuntuu olla vapaaehtoisesti miesten leikkikalu? Miltä tuntuu palvoa omaa esineellistäjää? Ei tulisi mieleenkään koskea ihmiseen joka näkee minut objektina.
Kommentit (19)
Lapset on naisen aina sanomattakin. Mutta mies raukat kun ei tiedä, niin vaimo antaa säälistä pois oman nimensä, jotta aivan eri näköiset kakarat tuntuisi sitten miehen omilta :)
Eihän ne 10% tapauksia ole, kaikki me tunnetaan käenpoikia ;)))
Se lasten nimi ei pakota naisia ottamaan miehen nimeä mutta naiset nyt eivät kykene uudistautumaan. Naisten maailma on sisällöltään samaa ikiliikkumista. Naisilla ei ole identiteettiä. Miten luulette että vaikka lapsuudenkaverit löytää kun kaikki vaihtavat nimensä? Kaikkea te naiset teette sukupuolen eteen joka vihaa teitä maailmanlaajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Se lasten nimi ei pakota naisia ottamaan miehen nimeä mutta naiset nyt eivät kykene uudistautumaan. Naisten maailma on sisällöltään samaa ikiliikkumista. Naisilla ei ole identiteettiä. Miten luulette että vaikka lapsuudenkaverit löytää kun kaikki vaihtavat nimensä? Kaikkea te naiset teette sukupuolen eteen joka vihaa teitä maailmanlaajuisesti.
En ole vaihtanut nimeä mutta ei ole minun identiteetti nimestä riippuvainen. Lapsuudenkaverit saa ihan itse ratkaista sen ongelman että mistä minut löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö antaisin lapseni olla vain mieheni nimellä, minusta erillään? Siinä vaiheessa kun erotaan niin en tarvitse ukolta muuta kuin rahat.
Mietin tätä samaa tänään kun lööpeissä oli taas jostain nuoresta urheilijattaresta joka oli vääntäytynyt "sensuelleihin" alusvaatekuviin.
Tietysti seksikäs kuin mikä, mutta taas toisaalla ollaan itkemässä miksi esim. vähäpukeiset urheilijattaret mielletään seksikkäinä.
Jos teillä on hyvä kroppa eikä juuri mitään päällä alusvaatekuvissa tai urheilusuorituksen aikana niin millä helvetin logiikalla minun pitäisi mieltää ensimmäinen "sensuelliksi" mutta jälkimmäinen täysin neutraaliksi. Ainakaan minun psyyke ei erittele pönötättekö alusvaatteisillanne tuolia vasten kameran edessä vai oletteko kipittämässä suunnilleen yhtä vaatetettuna juoksuradalla, yhtä hyviltä tahi huonoilta näytätte molemmissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle naiset on vain vitunkantotelineitä.
Miehistä ei ole edes kullinkantoon. Dildo hoitaa kullipuolen paremmin. 😊
Makuasia. Minä tykkään oikeasta munasta enemmän. Dildoakin käytän vain miehen kanssa silloin kun sillä ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää katsoa miten naiset antavat miesten käyttää heidän kehojaan hyväksi ja miten naiset edelleen esineelistävät itseään ottamalla aviomiehen nimen. Ei ihme että miehet ovat aina pitäneet teitä vain vaihdettavina hyödykkeinä.
Miltä tuntuu olla vapaaehtoisesti miesten leikkikalu? Miltä tuntuu palvoa omaa esineellistäjää? Ei tulisi mieleenkään koskea ihmiseen joka näkee minut objektina.
JANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIALBAJANKUTIJANKUTIALBAJANKUTI
no niin kauan kun naiskauneus myy, niin kauan joku tienaa ulkonäöllään. Ei sen kummempaa. Toiset tekee rahaa älykkyydellään, toiset fyysisillä suorituksillaan, ja toiset ulkonäöllään, ja ostajia riittää kaikille.
Jos nimi ei vaikuta identiteettiin, miksi otatte sen kun tavalla on vieläpä historiallinen taakka? Jotenkin tämä naisten ajatusten kulku ei ihan itselleni aukea. Nimellä ei mitään väliih mut silti vaihdetaan se ja miehet eivät ikinä tekisi vuoksenne samaa.
Miehillä on vahvempi identiteetti. Haluavat kunniaa nimelle. Naiset taas haluavat kadota ja olla varjoja. Olkaa sitten. Muistakaa että miehet vihaavat teitä maailmanlaajuisesti.
Kannattaa joskus ehkä lukea muutakin kuin se otsikko. Että täällä on idioottia porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi ei vaikuta identiteettiin, miksi otatte sen kun tavalla on vieläpä historiallinen taakka? Jotenkin tämä naisten ajatusten kulku ei ihan itselleni aukea. Nimellä ei mitään väliih mut silti vaihdetaan se ja miehet eivät ikinä tekisi vuoksenne samaa.
Miehillä on vahvempi identiteetti. Haluavat kunniaa nimelle. Naiset taas haluavat kadota ja olla varjoja. Olkaa sitten. Muistakaa että miehet vihaavat teitä maailmanlaajuisesti.
Suomen lain mukaan on ihmisellä pakko olla sukunimi. Ilman ei voi olla. Tuliko selväksi?
Useimmat naiset saavat ensimmäisen sukunimensä isältään - eli mieheltä! Hui kauhistus.
Voisiko joku kertoa millä logiikalla isän nimi on syy aviomiehen nimen vaihtoon? Onhan se miehen nimikin mieheltä joten miksi ei ottaa vaimon nimeä? Miksi miesten sukunimet ovat heidän omiaan mutta naisten ovat aina miesten nimiä? :D myönnätte vain olevanne alistuvia kakaroita.
Oikeasti ??? Mikä naisia vaivaa. Te ette oikeasti erota oman sukunne nimeä vieraan suvun nimes koska molempien kantajat ovat miehiä? On se äly syystäkin miehinen piirre.
Hyvä on! Minäpä keksin itselleni uuden sukunimen (vaikkapa Uniikkihiutale) ja käyn muuttamassa nimeni heti huomenna. Luovun isältä saadusta nimestä enkä ota kenenkään miehen nimeä.
Olen saanut nimeni isänisänisänisän äidiltä. Hän sai sen isältään. Onko se nyt sitten miehen vai naisen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on! Minäpä keksin itselleni uuden sukunimen (vaikkapa Uniikkihiutale) ja käyn muuttamassa nimeni heti huomenna. Luovun isältä saadusta nimestä enkä ota kenenkään miehen nimeä.
Kiitos vinkistä! Mä taidan tehdä saman, tosin voisin vaihtaa samaan rahaan koko nimeni, vaikkapa Lumi Hiutale-Uniikkinen tyyliseksi.
Sinäkö taas. Ota ne lääkkeet.