Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittatilatun tuotteen palautus kun toimitus viivästynyt

Vierailija
18.04.2017 |

Tilasin työvaatteen 2kk sitten, toimitusajaksi sanottiin reilu pari viikkoa, max. kuukausi.
Vaatetta ei ole vieläkään tullut ja sainkin nyt ostettua vastaavan edullisemmin toisaalta. Onko mulla oikeus, pitkään toimitusaikaan vedoten ja siitä reklamoiden, palauttaa tilattu vaate jos se joskus saapuu? Perään on kysytty vajaa kk sitten ja sanottiin että pian tulisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitään ei ole paperilla/sähköpostissa tms. Ihan suullisesti tehty tilaus ja sovittu toimitusajasta.

-ap

Vierailija
2/5 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuluttajansuojasta.

w w w .kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/

Vierailija
4/5 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei ole mitään paperilla tai mailissa, niin aika turha tuosta lähteä vääntämään. Laita nyt alussa vaikka sähköposti sinne, että toimitusaika on viivästynyt kohtuuttomasti ja annat heille 7 pv aikaa toimittaa tuotteen ja jos näin ei käy niin sinä katsot kaupan purkautuneeksi ja otat yhteyttä kuluttajasuojaan. 

Pyydät vastauksen sähköpostilla sinulle.

Vierailija
5/5 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Yleensä olisi hyvä olla jotakin kirjallista sovittuna, mutta vaikka olisikin niin kokonaan peruuttaminen on aina vähän kinkkinen asia, kun peruutusehtoja ei ole tarkkaan sovittu. Hinnan sovittelu on luultavasti se helpompi tie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi