Saitko pääsiäisloman aikana tehtyä mitään hyödyllistä? Esim. rästiin jääneitä kotihommia?
Mä sain vihdoin ja viimein pestyä pyykkikorit tyhjiksi. Eilen pyöri neljä koneellista, kun oli petivaatteita, pyyhkeitä ja vaatteita pestävänä niin iso kasa. Jess! Nyt on hyvä ja aikaansaanut olo. 👍🏼
Kommentit (8)
EN! Mä söin, nukuin pitkään, nautiskelin, söin, olin perheeni kanssa ja söin. 😃
Vierailija kirjoitti:
Ei kun lomailin Eikä pyykit karkaa minnekään
Ei karkaa ei. Siinähän se ongelma onkin. Sinne ne kasaantuu pyykkikoriin, kun arkisin ei kerkiä niitä pesemään. Nyt otinkin itseäni niskasta kiinni, kun oli koko eilinen päivä vapaata eikä muuta hommaa. 😉 Ap
Siivosin mökin asuinosan melkein kokonaan.
Ymmärrän ton. Aikanaan kun lapset harrasti, harvoin oltiin kotona 6.30-22.00 välisenä aikana. Koska asuttiin kerrostalossa ei öisin kehdannut pyykkiä pyörittää.
Onneksi nykyään oon viimeistään kuudelta kotona ja kotitöille ja aikaa arkenakin
En kovin paljon, olin laiskalla päällä. Pitäisi kyllä tehdä jotain silityshommia, mutta menee ensi viikolle, kun nyt alkaa pitkä työputki.
Kävin läpi nurkkia ja kaappeja ja heitin pois monta roskapussillista turhaa kamaa (osan jätin vielä kierrätys/kirppiskasaan).
Sain! Kaikki rästityöt tehtyä työpaikalta, ei tarvitse pomon enään kiukutella että on työt myöhässä
Ei kun lomailin Eikä pyykit karkaa minnekään