Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa äidiksi tullessaan pukeutua kuin lapset? Trikoopipoja ruseteilla, lapsellisia kuviolegginssejä ja kummallisia kaapumekkoja...

Vierailija
17.04.2017 |

Kaikki värit ja ihQt lettikuosit, ruudut ja pilkut päällä, hai-saappaat ja kånkenit kruunaa kokonaisuuden. Miksei voi olla äiti ja pukeutua kuten täysi-ikäinen nainen?

Miehillä en ole vastaavaa ällötystä havainnut.

Kommentit (1243)

Vierailija
201/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne leggarit, oli millaset tahansa, minustakin kalsareilta näyttävät enemmän kun housuilta mutta kukin tyylillään tietty.

Entäs miesten pitkät kalsarit sitten? Hot or not? Ovatko seksikkäät?

Oma mies ei voi sietää niitä itsekään 😂

Mun mies puristelee persustani joka tapauksessa, oli mulla housuja tai ei 😂

Ei se housuista ole kiinni miten mies sen perseen näkee 😉

Vaikka nauroikin mun leggareille jotka olivat kiiltävää kangasta 😒

Vierailija
202/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

197, enpäs puhu eri asiasta vaan ihan samasta. Koiraihmiset kiskovat päälleen epäyhteensopivia ulkoiluvaatteita, tassupipon ja koirankuvalla brodeeratun treeniliivin sekä haisevat kuivatulta naudanmahalta - pukeutuminen on säänmukaista, palvelee tarkoitusta ja sopii viiteryhmään. Äiti pukee raskauden jäljiltä roikkuvan kroppansa verhoksi mukavan tunikan ja vyötäröltä kiristämättömät legginsit, iloisia värejä ja matalat kengät tai ulkoilupuvun ja rusetillisen trikoopipon sekä pirteänväriset kumpparit - vaatetus sopii käyttötarkoitukseen (sisällä joustava ja mukava, ulkona kuran- ja vedenpitävä ja mukava, kummatkin helppo pestä ja vedetään silittämättä niskaan) ja viiteryhmään (lapset ja toiset äidit/vanhemmat).

Äitien vaatteiden "lapsellisuutta" voi selittää moni asia: on kätevää ostaa vaatteet lapsille ja äidille samasta paikasta. Elämään on lasten myötä tullut huumoria ja leikkiä, joka näkyy myös pukeutumistyylissä. Äitihän voi pukeutua myös lapsilleen, ei vain miehelleen tai itselleen. Ehkäpä joku lapsi voi ilahtua siitä, kun äidillä on samaa kuosia kuin hänellä itsellään. Tai sitten niissä lastenvaatteissa on niin kivoja värejä ja kuoseja, että sitä itsekin haluaa samanlaista hauskuutta päälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne leggarit, oli millaset tahansa, minustakin kalsareilta näyttävät enemmän kun housuilta mutta kukin tyylillään tietty.

Entäs miesten pitkät kalsarit sitten? Hot or not? Ovatko seksikkäät?
Oma mies ei voi sietää niitä itsekään 😂

Mun mies puristelee persustani joka tapauksessa, oli mulla housuja tai ei 😂
Ei se housuista ole kiinni miten mies sen perseen näkee 😉
Vaikka nauroikin mun leggareille jotka olivat kiiltävää kangasta 😒

Ai. Minulla on kyllä parit legginssit, joista et kyllä varmasti päälle päin näe, ovatko ne legginssit vai strechfarkut, jos minulla on vähän pidempi paita päällä.

Vierailija
204/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sivulla seitsemän oli ekoja linkkejä.. olispa ap itse nähnyt vaivaa tähän lapselliseen provoonsa.

En ole rusettipipoihin tai lettilengingseihin irl törmännyt.

Meidän hiekkalaatikko äideillä on suurimmalla osalla farkut, feikkitimsut jalassa, karvahupputakki, huppu, huivi tai panta päässä ja cittarin yhden koon sormikkaat. Me ollaankin lähiömuoreja, eikä shoppailla mainituissa merkkiliikkeissä. Ihan vaan marketteja ja hm, kappahl, lindex, ellos..

Ite tein kesäksi just pari uutta nilkkapitusta hametta. Ei nekään varmaan kelpaa, ku mulle.

Niin ja kumpparit mustat nokiat, reiman keltainen sadetakki.. :D

Mä diggailen hirveest niistä seitkytlukukuoseista, joita päikkärin opet käyttää. On värikkäitä ja mukavanoloisia vaatteita. En osais ite niin pukeutua ollenkaan.

Ainiin ja mun käsilaukkuna on Varustelekasta hankittu leipälaukku, johon olen virittänyt kaksi Muumipehmo heijastinta! + adam lambert pinssejä.

Mun ns parhaassa villakangastakissakin on muumipehmoheijastin.

Näin meinaan jatkaa, vaikka jonkin tyylisilmään mäkin särähdän.

Alan tässä seuraavaksi letittämään värjäämätöntä pitkää tukkaanikin. Hyviä päiväjatkoja.

Vierailija
205/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelette olevani lihava ja ruma leggareissa? Mieheni silmissä kaikki leggarimimmit ovat naurettavia ja typeriä. Hänen silmissään se perse ei ole minkään näköinen moisissa housuissa. Olen suht hoikka naiseläjä ja sen verran pyöreät pakarat luonnostaan omaava ettei mun hävetä tarvi lautapersettä tai neliötä tai sitä seitsemän leivän uunia 😉

Vierailija
206/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämä keskustelu on kohta iltapaskan otsikkona.

Ei mulla muuta, jatkakaa tappeluanne mammat. Tää on kieltämättä viihdyttävää seurattavaa.

Vierailija
207/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä kenenkään ulkoiluvaatteet näytä mitenkään erityisen tyylikkäiltä, sori vaan :D Tuskinpa ne mustat tuulihousut on yhtään sen kummosemmat kuin nämä pahamaineiset kuvioleggarit. Tai jospa joku nyt linkkaisi tyylikkään hiekkistyylin? Lenkillä juostessa trikoopipo on muuten ehdoton. Ei sovi yhtään päänmuotooni, mutta kun flunssakaan ei olisi kiva ja neulepipossa läkähtyy. Käytän sitä myös pyöräilykypärän alla. Enkä tunne omatunnon tuskia ympäristön estetiikan pilaamisesta.

-lapseton paljon ulkoileva tuulihousunainen

Vierailija
208/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten teidän (siis te jotka äidiksi tultuanne käytätte niitä rusettipipoja yms.) miehenne näkevät teidät enää naisena? Olen äiti,mutta käytän tyköistuvia farkkuja ja korkkareita.Haluan säilyttää naisellisuuteni,vaikka olen äiti.

Miksi ei näkisi? Eikö sua erota naiseksi ilman korkkareita ja piukkoja farkkuja?

Minussa on paljonkin naisellisuutta.

Miksi lasten myötä pitäisi alkaa pukeutua Hemuliksi? Kai se voi miehen silmään vaikuttaa erikoiselta, jos naisen tyyliin on ennen lapsia kuulunut tyköistuvat farkut, mutta lasten jälkeen kaikki naiselliset muodot verhotaan peittoon. Miehen silmään se naisellisuus valitettavan usein määrittyy nimenomaan ulkonäöllä.

Eri

No enpä minä ainakaan ole sanonut pukeutuvani hemuliksi.

http://nosh.fi/product/3043/linda-raitamekko-puuterir---vanilja

Jos tuosta mies ei erota onko nainen vai hemuli niin ehkä silmälasit olisi tarpeen. Minusta mekko on sitäpaitsi naisellisempi kuin piukat farkut.

Makuja on monia. Minusta tuo näyttää yöpaidalta. Itse suosin vaatteita, jotka tuovat vyötärön ja muut muodot esiin. Mekoissakin tykkään siitä, että vaate on ommeltu muotoon. Tuo mekko on liian säkkimäinen.

Siinäpähän tykkäät, mutta on toi mekko silti naisellinen.

Ohis

No mä olen lainaamasi kirjoittajan kanssa ihan samaa mieltä: mä en pitäisi noin muodotonta rättiä edes yöpaitana. Tuo on tuollainen isojen tyttöjen mekko, jonka alle piilotetaan makkaroita. Tyköistuvat, vyötäröä korostavat vaatteet ovat naisellisia, eivät tuollaiset muodottomat putket. Tuota mekkoa ei saisi naiselliseksi edes vyöllä ja asusteilla.

Vierailija
209/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni silmissä kaikki leggarimimmit ovat naurettavia ja typeriä. Hänen silmissään se perse ei ole minkään näköinen moisissa housuissa.

Ooh, no kyllähän tämän sitten pitää olla ihan universaalitotuus, kun sinun miehesi niin sanoo.

Vierailija
210/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten näitä leggareita näkeekin just läskien päällä ja pitkät paidat verhoaa ison mahan

Vierailija
211/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelette olevani lihava ja ruma leggareissa? Mieheni silmissä kaikki leggarimimmit ovat naurettavia ja typeriä. Hänen silmissään se perse ei ole minkään näköinen moisissa housuissa. Olen suht hoikka naiseläjä ja sen verran pyöreät pakarat luonnostaan omaava ettei mun hävetä tarvi lautapersettä tai neliötä tai sitä seitsemän leivän uunia 😉

Kuulostaa kyllä että siinä on vakka kantensa löytänyt. Voitte yhdessä naureskella ja arvostella ohikulkijoita jotka pukeutuvat eri tavalla tai ovat erinäköisiä kuin te. Lämpimän oloinen pariskunta.

Vierailija
212/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, naisella voi olla elämässään vaiheita, joiden aikana hän ei koe tärkeäksi miellyttää ensisijaisesti miehen katsetta muotonsa sopivasti paljastavilla vaatteilla, vaan häntä lapsettaa ja huvittaa pelleillä väreillä sekä pukeutua säänmukaisesti ja mukavasti. Sellainenhan ei sovi! Kyllä naisen täytyy aina muistaa, että hänen ensisijainen tehtävänsä on tuoda miehille silmäniloa, myös kurakelillä hiekkiksellä. Ilman miehen huomiota ja hyväksyntää nainen ei ole mitään. Istuvat, kurveja sopivasti korostavat vaatteet, kuulas arkimeikki ja puhtaat, kampaukseen asetellut hiukset ovat vähimmäisvaatimus missä vaan tilanteessa! Myös käytöksen on hyvä olla maltillista - ei liian kovaäänistä naurua, lasten leikkeihinkin saa osallistua enintään pedagogisella otteella. Mielipiteiden on hyvä myötäillä vaikkapa oman (miespuolisen AVIO-) puolison, isän tai veljen mielipiteitä, ja ne tulee esittää harkiten.

Ei siinä sitten mietitä, että nainen on vaarantanut terveytensä mahdollisesti useammissa raskauksissa ja synnytyksissä, hidastaa urakehitystään ja heikentää toimeentuloaan viettäessään lasten kanssa pitkiä aikoja kotona ja koittaa parhaansa mukaan tarjota lapsille mahdollisuuksia ulkoiluun ja liikuntaan, jos vaatetus on kirkasvärinen ja lapsellinen. Kyllä on miehellä oikeus (velvollisuus!) lempata akka mäkeen välittömästi, kun kaappiin lettilegginsit ilmaantuvat. Se on täysin perusteltua ja ihan oikein. Mies saa toki piereskellä reikäverkkareissaan sohvannurkassa joka sunnuntai formuloiden äärellä, mutta naisen lettileggnsit, ne ovat vaan liikaa.

Meillä kyllä mieskin panostaa ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa, ja molemmat näkevät vaivaa ulkonäkönsä eteen ensisijaisesti itseään varten. Olemme muutakin kuin äiti ja isä.

Ai että on vapauttavaa elää, kun ei tarvitse kokoajan niin kamalasti "panostaa ulkonäköönsä" ja nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen. Ennen piti aina olla meikki kohdillaan,hiukset laitettuna ja huolellisesti värjättyinä,asua piti miettiä jatkuvasti ja kokoajan mukana kulki riittämättömyyden tunne. Kokoajan piti panostaa niin maan per*eleesti, että miellyttää itseään ja miestään ja kunnioittaa kanssa kulkijoita.

Nyt on ihanaa, kun hiukset saavat olla luonnontilassa ja sen väriset kuin ovat. Meikkaan pari kertaa viikossa,koska pidän siitä. Jos ei huvita,en meikkaa. Minun ei tarvitse ostaa olemassaoloani tai pahoitella kellekään sitä, minkä näköiseksi olen sattunut syntymään. Pukeudun juuri niinkuin huvittaa ja katson tilanteeseen sopivaksi.

Okei. Sulle toimii toi. Minulle ei. Ihmiset ovat erilaisia.

Ja sinulla on montako lasta?

Kyllä säälittää ihmiset, joilla on sisäinen pakko oltava aina ulkoisesti sliipattuja pyntättyjä oli arki tai pyhä, naamassa pakkelikerros ja päällä fiinit vaatteet, tai tuntevat muuten arvonsa tai minuutensa hajoavan. Koska tästähän on kyse! Ylipäätään arvomaailmasta ja ulkoisten asioiden muuttumisesta ylikorostetun tärkeäksi.

Jotkut eivät pysty edes kesämökillä rentoutumaan ja keskittymään elämästä nauttimiseen ja muuhun kuin peilin ja oman ulkonäön tuijottamiseen. Mitenkäs makuuhuoneessa, kun on riisuttu vaatteet? Entäs aamulla, kun herää tukka pörrössä ja naama toivottavasti ilman meikkiä? Saatika saunassa tai saunan jälkeen? Tiedän; kaikkein tärkeintä on rynnätä pikaisesti meikkien kimppuun ja föönaamaan tukkaa kuosiin.

Kokemukseni mukaan myös miehet arvostavat naisessa luonnollisuutta ja tiettyä rentoa elämänasennetta, johon ei kuulu jatkuva ulkonäöstä stressaaminen. Kuulkaa, uskokaa pois! Nainen kelpaa myös ilman ulkonäön jatkuvaa sukimista - useimmille miehille! Ja olisi tärkeää, että nainen kelpaisi myös itselleen rennolla meiningillä silloin, kun on sen aika. Elämä on silloin paljon helpompaa ja mukavampaa. Ja pipon kiristäminen näkyy näissä kirjoituksissa myös siinä, miten suhtaudutaan toisten ihmisten vääränlaisiin hiekkalaatikkovaatteisiin ja ahdistukseen siitä, jos naiset alkavat pukeutua itseään miellyttäviin ja rennompiin vaatteisiin jossain elämänvaiheessa. Hankkikaa tekin ennemminkin iloa elämästä, vaatteista ja kuoseista sen sijaan, että kyttäisitte nuttura kireällä muiden vaatteita.

Vierailija
213/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Vierailija
214/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta. Sitten vielä lihotaan ja leikataan väritön mammatukka. Ja hetken päästä ihmetellään kun mies ei halua seksiä/käy vieraissa.

Miksihän?!

Oletko oikeasti noin ressukka, että kuvittelet sellaisen antavan miehelle jotenkin oikeuden pettää?

Eiköhän se Suomalainen mies voisi ostaa naiselleen nätin mekon ja viedä syömään? Maksaa kampaajalle menon ja kauneushoidon?

Voi,että sun ajatuksen juoksua! ;)

Katsohan ensin niitä miehiä samalla silmällä ja minkälaisiksi moni heistä muuttuu perheen perustamisen myötä.

Kyllä löytyy kaljapömppää, kaljuuntuneita kuulia ja hauikset kääntyvät ylösalaisin.

Sitten on myös näitä ketkä ei luovu mistään ja entistäkin enemmän huolehtii itsestään, naisensakin kustannuksella. Muutama keskitien kulkija löytyy, kuten naisistakin varmasti.

Siellä etelässä on katsos niin, ettei siellä useinkaan pysty tuulipukua pitämään tai paahtuisi. Toisekseen naiset on sillä tavoin tasavertaisessa asemassa, että sen oman perheen eteen on miehenkin tehtävä hieman enemmän kun ei juokse äitiysrahat. Siellä paheksutaan ihan suvunkin voimin jos ei tee. Täällä on toisin. Täällä miestä ymmärtää kaltaisesi naiset ja äidit.

Miehet kyllä pettää etelässäkin ja tilastollisesti Suomalaista miestä useammin.

En lähtisi vertailemaan naisten tyylejä Suomalaisten ja esim.Espanjalaisten kesken. Ette taida katukuvasta tietää oikeasti yhtään mitään ketkä kuvittelee siellä kävelevän vain seksipommeja lapsineen. ;D

Kyllä Espanjalainen mamma on hehkeä kunnes pappi sanoo Aamen ja sen jälkeen aletaan pitämään kolttuja ja lihotaan todella isoiksi.

Olen nimittäin asunut siellä ja sitä tunsi itsensä oikein huolitelluksi ja hoikaksi äidiksi kadulla kävellessään. :)

Vierailija
215/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies nauroi sulle kun sulla oli leggarit päällä ja sun mieheltä meni ne halut. Ehkä kannattaisi kohdistaa tuo kiukku nyt ihan vaan sinne minne se kuuluu. Eli mieheesi, joka asettelee ehtoja sille että miten pukeutuneena sinut voi nähdä seksikkäänä. Kun tosiaan on olemassa miehiä, jotka näkee oman naisen muodot aina seksikkäänä, oli ne sitten verhottuna mihin tahansa tai ei mihinkään.

Itse olen hoikka ja todellakin mies tykkää jos on tiukat legginsit kotihousuina, koska ne hivelee muotoja. Julkisesti liikkuessa siihen tietysti tulee tunika tms päälle. Oma mies ei myöskään hauku muita naisia typeriksi tai naurettaviksi jonkin vaatekappaleen perusteella. On saanut kotikasvatuksen.

Vierailija
216/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten teidän (siis te jotka äidiksi tultuanne käytätte niitä rusettipipoja yms.) miehenne näkevät teidät enää naisena? Olen äiti,mutta käytän tyköistuvia farkkuja ja korkkareita.Haluan säilyttää naisellisuuteni,vaikka olen äiti.

Miksi ei näkisi? Eikö sua erota naiseksi ilman korkkareita ja piukkoja farkkuja?

Miksi lasten myötä pitäisi alkaa pukeutua Hemuliksi? Kai se voi miehen silmään vaikuttaa erikoiselta, jos naisen tyyliin on ennen lapsia kuulunut tyköistuvat farkut, mutta lasten jälkeen kaikki naiselliset muodot verhotaan peittoon. Miehen silmään se naisellisuus valitettavan usein määrittyy nimenomaan ulkonäöllä.

Eri

Jos tuosta mies ei erota onko nainen vai hemuli niin ehkä silmälasit olisi tarpeen. Minusta mekko on sitäpaitsi naisellisempi kuin piukat farkut.

Makuja on monia. Minusta tuo näyttää yöpaidalta. Itse suosin vaatteita, jotka tuovat vyötärön ja muut muodot esiin. Mekoissakin tykkään siitä, että vaate on ommeltu muotoon. Tuo mekko on liian säkkimäinen.

Ohis

No mä olen lainaamasi kirjoittajan kanssa ihan samaa mieltä: mä en pitäisi noin muodotonta rättiä edes yöpaitana. Tuo on tuollainen isojen tyttöjen mekko, jonka alle piilotetaan makkaroita. Tyköistuvat, vyötäröä korostavat vaatteet ovat naisellisia, eivät tuollaiset muodottomat putket. Tuota mekkoa ei saisi naiselliseksi edes vyöllä ja asusteilla.

Eihän tuossa linkatussa mekossa ole ongelmana kuin väri ja materiaali. Mitä sanot esim näistä

http://amaliashem.mycashflow.fi/product/391/silkkimekko

http://img.bridgat.com/small/e6/41/wholesale-stand-collar-printed-silk-dress-short-sleeve-v-neck-button-closure-drawstring5438e2eb93e64_1.jpg

Vierailija
217/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo xD mieheltä meni halut kun näki sinut vartalonmyötäisissä vaatteissa, mutta olet kyllä hoikka ja peppukin on ihanan pyöreä! Jätän tän nyt vaan tähän :D

Vierailija
218/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jos minun mieheni kokisi tarpeelliseksi tulla nauramaan minulle kulkiessani trikoissa kotona, ja vielä ilmoittaisi, että seksihalut menivät moneksi päiväksi, niin siinä pitäisi kyllä aika monta kertaa miettiä, että haluanko moisen k*sipään kanssa eloani jatkaa. Aivan uskomatonta sontaa jotkut suostuvatkin parisuhteissaan nielemään! 

Minun mieheni ei ikinä kohtelisi minua noin epäkunnioittavasti, enkä minä häntä. Toisten kulahtaneista lempivaatteista voi toki heittää lempeää läppää. Mutta että pitäisi kotioloissa ajatella omaa seksikkyyttään tai ulkomuotoaan jatkuvasti, tai kumppanilta _menee halut_ - apua, en voisi kyllä hetkeäkään hengittää tuollaisessa ympäristössä! Tuo mies onkin aika ihana iskä - lapset oppivat jo pieninä, että naisen täytyy miellyttää miestä ulkonäöllään, koska jos hän ei ole seksikäs joka hetki, mies ei enää tykkää hänestä. 

Vierailija
219/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten näitä leggareita näkeekin just läskien päällä ja pitkät paidat verhoaa ison mahan

Tai sitten et vain tunnista legginssejä niillä hoikilla, joiden päällä ne näyttävät ihan hyvältä.

Mitäs niiden läskien sitten pitäisi laittaa päälleen, jos mahaa ei saa pitkillä paidoilla verhota?

Vierailija
220/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ohis

Mulla on tuo. Olen hoikka ja mekko on ihan naisellinen ja aika myötäileväkin, kokoa xs. Vyötärön saa esiin kun kiristää hieman narua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi