Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne Pääsiäisen arvostus on kadonnut?

Vierailija
17.04.2017 |

Nykyään Pääsiäisestä on tullut samanlainen ryyppyjuhla kuin Vapusta tai Juhannuksesta ja televisiosta tulee vaan Tanssii tähtien kanssa, uutisvuoto, noin viikon uutiset tms. rienaohjelmia Pääsiäisestä huolimatta. Ennen Uutisvuotoa ei tullut ollenkaan Pääsiäisenä, kyseisen ohjelman alkuaikoina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pääsiäisenä sitten pitäisi tehdä?

Monet menevät mökeilleen. Mua itseäni harmittaa, että isot kauppakeskukset ovat auki pääsiäispyhinä. Siksi, että vuodessa pitäisi olla edes joitakin päiviä, jolloin ei voi shoppailla.

Kävin tänään itsekin kaupassa ja jumpassa. Oli kiva, kun jumppakin oli saatavilla pääsiäisestä huolimatta.

Mutta miksi isojen kauppakeskusten kaikki liikkeet ovat auki pyhäpäivänä? Käy sääliksi pieniä yrityksiä.. Ei ole ikinä lomaa.

Vierailija
2/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaas isot alkukirjaimet... Just nyt on tärkeää että tulee hyviä ohjelmia kun ihmiset on paljon kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi arvostaa? Ei ole minulle mitään muuta kuin tavallinen päivä. Voit itse viettää sitä haluamallasi tavalla, turha yrittää pakottaa muita sinun tapoihisi. 

Vierailija
4/4 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi tosiaan aika erottaa valtio ja kirkko toisistaan. Se toisi rahaa valtionkin kassaan.