Jutta G. ja unelmien poikamies Juha yhdessä
Kommentit (24)
Av tiesi tämänkin jo ennen iltapäivälehtiä
Ovat aika saman näköisiä, naimanaamoja!
Onko siis juhakin joku tositvjulkkis?
Miten niin äiti ja poika? Katsokaa sen Juhan ryppyjä yhteiskuvassa. Tässähän se taas nähtiin että se poikamies-konsepti oli ihan vinoutunut. Keski-ikäiselle x:nllä parisuhdekierroksella olevalle sopii samanmoinen.
Mites lasten iät osuvat yhteen? Juha on ainakin viitisen vuotta Juttaa nuorempi.
Oiii niin ihana pari. Kyllä on ihanaa. Vaikuttaa omaan elämääni tosi paljon. Jes jes jeees!
Paremmin tämä pari yhteen sopii kuin Juha ja ne teinimäiset pikkulikat siinä ohjelmassa. Onnea parille!!
Höh mä ajattelin että Juhalla ja Mirkalla olis juttua!
Mutta ehkäpä Juha on miehistynyt ja fiksuuntunut, sillä Jutta on kyllä semmonen nainen että kunnon miehen vain ottaa. :)
Bächelör löysi vihdoinkin naisen.. halusikin vähän kokeneeman puolison.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin äiti ja poika? Katsokaa sen Juhan ryppyjä yhteiskuvassa. Tässähän se taas nähtiin että se poikamies-konsepti oli ihan vinoutunut. Keski-ikäiselle x:nllä parisuhdekierroksella olevalle sopii samanmoinen.
Siis eihän Jutta oo ku ehkä 5- 6 vuotta vanhempi..Eikä ees vanhemman näköinen, mutta silti Jutta vaikuttaa kypsemmältä kuin joku poikamies-ohjelmasta tuttu vekkuli-Juha! Jostain olemuksesta ja mielikuvasta mikä kummastaki on niin se äiti-poika viba tulee. Oon pahoillani siitä :D
Kummassakin jotain vastenmielistä, sekä ulkonäössä että persoonassa.
Ei oo kyllä omaan silmään sopiva pari, en tiedä miksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Minustakin mies on paljon vanhemman näköinen kuin Jutta. Vähän Jere Karalahden näköinen. Ohjelmaa en ole seurannut, joten en tiedä oliko siis jotenkin lapsellinen. Tuskin kuitenkaan tuollainen fiksu nainen kuin Jutta sellaista huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Juha ja Mirka <3
Kuka Mirka?
Onpa taas kommentteja.
Kiva pari! Onnea heille. Rakkaus on ihanaa:)
Montako aviomiestä, avomiestä, etämiestä ja muuta poikaystävää tällä Jutalla oikein on ollut sen ternimaito-Jussilan jälkeen?
Jutan naama on kiristetty niin tiukkaan, että nokallaan voi leikata jäätelöstä paloja. Saattaa rapsahtaa rikki jostain kohti jos nauramaan innostuu. 😲
Vierailija kirjoitti:
Jutan naama on kiristetty niin tiukkaan, että nokallaan voi leikata jäätelöstä paloja. Saattaa rapsahtaa rikki jostain kohti jos nauramaan innostuu. 😲
"Nokallaan voi leikata jäätelöstä paloja" Mikä kielikuva! Kiitos päivän nauruista :D
Oonko ainoo jonka mielestä outo pari? Varmaan aika samanikäisiä ja oloisia, mutta miks mulle tulee noista äiti & poika vibat? Oon pahoillani.... :'D