Rypyt silmien alla, mikä auttaa? help!
Olen 27, kohta 28-vuotias nainen ja erityisesti vasemman silmän alle on ilmestynyt sellainen haarautuva, selvästi erottuva ryppy. En tajunnut käyttää silmänympärysvoiteita aikaisemmin ja ryppy ilmestyi ikään kuin tyhjästä, huomasin sen vain yksi päivä ja siinä on pysynyt. Kuitenkin nyt talvikuukausina ja voidetta olen käyttänyt siihen reilun kuukauden tai ehkä jopa kaksi.
Onko teillä toiminut joku tuote tai hoito (voide/öljy/kosmentologi)?
Harmittaa kun voiteet ei ole auttaneet vaan varmasti ryppy vain syvenee kuukausien ja vuosien myötä. Muualla en ole ryppyjä juuri vielä huomannut ellen kurtistele otsaani. Tuntuu ettö ryypy ei sovi kasvoihini koska olen muuten ikäistäni nuoremman näköinen. Näyttää tosi ikävältä :( olisi helpompaa hyväksyä tämä jos olisin 10 vuotta vanhempi.
Olen myös likinäköinen ja piilarit käytössä mutta varmaan tulee siristeltyä silmiä huomaamatta jonkin verran.
Niin että vinkkejä? tuote, hoito ym? Kiitos kaikille jotka viitsivät kommentoida :)
Kommentit (4)
Ryppyrasvat on yhtä suurta huijausta. Mutta osta jos siitä tulee parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ryppyrasvat on yhtä suurta huijausta. Mutta osta jos siitä tulee parempi mieli.
Tuo Bioeffectin tuote ei ole huijasta. Se ei ole tosin ryppyrasva vaan se on ihon kasvutekijää (EGF), joka on "kuljetinnesteen" seassa, samantapaista kasvutekijää kuin ihossa luonnostaankin on, mutta joka vähenee ihosta iän myötä. Se kasvutekijä "käskyttää" ihoa uudistumaan eli rypyt vähenee.
Ryppyjä saa "poistettua" vain botoxilla ja täyteaineilla.
Bioeffect EGF-seerumi auttaa. Siitä on ihan tieteelliset todisteet. Kamalan kallis se tosin on, se pullo kestää kolme kuukautta joka ilta laitettuna.