Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti haukkuu hiljaista ja arkaa tyttöään nössöksi ja nyssykäksi

Vierailija
17.04.2017 |

Mitä mieltä? Nössö, nyssykkä, mykkä, et osaa puhua. Eskari-ikäinen tyttö itkee silmät päästään ja on entistä hiljaisempi. Tästä tietysti saa taas haukut äidiltä, että miksi sä et taaskaan avannut suutas.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lastensuojeluilmoitus tämä nainen tarvitsee todella apua lastenkasvatuksessa. Tuo on henkistäväkivaltaa.

Vierailija
2/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. :'-( Eikö tuollaisesta voisi tehdä lasun? Oletko tekemisissä tytön kanssa koskaan ilman hänen äitiään? Voisitko jotenkin tsempata tyttöä ja kehua häntä, että hän on hieno tyttö just sellaisena kuin on?

Mun äiti aina käski reipastua, ottaa itteeni niskasta kiinni ja olla poraamatta. Koulussa taas luokkakaverit haukkui nössöksi. Ai jestas, jos olisi vielä oma äitikin sitä tehnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla omasta päästäsi keksitty. Tai sitten olet itse ollut tuo tyttö ja angstaat aikuisena palstalle.

Vierailija
4/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla omasta päästäsi keksitty. Tai sitten olet itse ollut tuo tyttö ja angstaat aikuisena palstalle.

No hyvä on, viimeisin piti paikkansa. Halusin tietää että mitä reaktioita sellainen aiheuttaa. Kun ei minun aikanani ketään kiinnostanut. Ap

Vierailija
5/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. :'-( Eikö tuollaisesta voisi tehdä lasun? Oletko tekemisissä tytön kanssa koskaan ilman hänen äitiään? Voisitko jotenkin tsempata tyttöä ja kehua häntä, että hän on hieno tyttö just sellaisena kuin on?

Mun äiti aina käski reipastua, ottaa itteeni niskasta kiinni ja olla poraamatta. Koulussa taas luokkakaverit haukkui nössöksi. Ai jestas, jos olisi vielä oma äitikin sitä tehnyt...

Mikse sä ollut reippaampi?

Vierailija
6/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti rakastava äiti ei koskaan hauku ja nimittele lastaan. Trollit liikkeellä!!!!!???

Porvoosta päivää!

0/5

Vierailija
7/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtua voi hakea kuitenkin siitä, että on sattunut syntymään tässäkin asiassa etuoikeutetunpaan sukupuoleen. Jos hissukkameininki jatkuu vielä aikuisenakin, ei se muodostu niin isoksi kompastuskiveksi kuin hiljaisilla miehillä. Esimerkiksi parisuhteen saamisessa.

Hissukkamies on epämies. Hiljaisen naisen naisellisuutta kukaan ei kyseenalaistamassa ja riistämässä.

Vierailija
8/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi oli narsissi

Vierailija
9/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti rakastava äiti ei koskaan hauku ja nimittele lastaan. Trollit liikkeellä!!!!!???

Porvoosta päivää!

0/5

Totanoin. Oman äitini vakiokamaa on ollut haukkua lihavaksi, nörtiksi, nössön näköiseksi, ei ihme ettei miehet kiinnostu, saan vain luuserimiehiä, olen samanlainen kuin isäni, tyhmä köyhä jätkä. Ja sitä rataa. Ei äitini terve olekaan mutta kaikki äidit eivät ole. Ensimmäistä kertaa yritin karata kotoa 2-vuotiaana välttyäkseni hakkaamiselta. Kaikki kuvittelivat minun eksyneen mutta emme olleet eksyneet vaan piilossa. Itsetunto huono ja osattomuuden tunne vaivaa edelleen. Ap, hullu äiti sinulla mutta niitäkin on.

Vierailija
10/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikse sä ollut reippaampi?

Niin sanopa se... (Voi hyvää päivää...) Olin ujo lapsi ja tuollainen patistaminen ei ainakaan paranna lapsen itsetuntoa. Päinvastoin. Sitten kun menet valmiiksi kotona lytättynä kouluun, niin mistä olisin saanut opit hyvään itsetuntoon ja valmiudet puolustaa itseäni? Ei niitä puussa kasva. Vasta lukion jälkeen, kun lähdin ulkomaille ja olin poissa kotoa ja vanhoista piireistä, sain itsetuntoni.

Vierailija
11/11 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta päivää!

0/5

Totanoin. Oman äitini vakiokamaa on ollut haukkua lihavaksi, nörtiksi, nössön näköiseksi, ei ihme ettei miehet kiinnostu, saan vain luuserimiehiä, olen samanlainen kuin isäni, tyhmä köyhä jätkä. Ja sitä rataa. Ei äitini terve olekaan mutta kaikki äidit eivät ole. Ensimmäistä kertaa yritin karata kotoa 2-vuotiaana välttyäkseni hakkaamiselta. Kaikki kuvittelivat minun eksyneen mutta emme olleet eksyneet vaan piilossa. Itsetunto huono ja osattomuuden tunne vaivaa edelleen. Ap, hullu äiti sinulla mutta niitäkin on.

Oma äitisi ei rakastanut sinua aidosti.