Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluu tänne asti kun naapurin mamma pentuineen kuuntelee täysillä Robinia

Vierailija
17.04.2017 |

Voin kuvitella kuinka se heiluu siellä musiikin tahdissa tissit ja ja jenkkakahvat hyllyen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis hävettävän.

Vierailija
2/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsia. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin kytätä naapureitanne? Just aamulla joku kyylä täällä raportoi kuinka oli kuullut naapurinsa käyvän tyhjennyksellä.

Vierailija
4/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit pistää paremmaksi ja laittaa tubesta Tauskia soimaan täpöllä. Sit laitat vielä kaiuttimen osoittamaan naapurin puoleiseen seinään/lattiaan/kattoon niin hyvä tulee.

Vierailija
5/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin kytätä naapureitanne? Just aamulla joku kyylä täällä raportoi kuinka oli kuullut naapurinsa käyvän tyhjennyksellä.

Öö, sulla ei selkeesti ole kokemusta yhteisöelämisestä. Ei tarvitse edes kyylätä, kun kuulee ja näkee.

Mä heräsin tänä aamuna siihen, kun naapurista kuului naimisen ääniä. Kovin hämmentävää, kun sanovat olevansa reissussa.

Vierailija
6/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä tän pointti oli?

Vierailija
7/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla hyvä tsägä. Mun yläkerrassa soinut eilisestä asti Jenni vartiaisen vanha ja uusi tuotanto ja aamulla heräsin Turvasanaan sekä siihen liittyviin naapureiden kummalisiin ähinöihin.

Vierailija
8/8 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla hyvä tsägä. Mun yläkerrassa soinut eilisestä asti Jenni vartiaisen vanha ja uusi tuotanto ja aamulla heräsin Turvasanaan sekä siihen liittyviin naapureiden kummalisiin ähinöihin.

Olisko ne ähinät biisiin kuuluvia Jennin huokailuja? Vai panoääniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä