Teettekö muut usein tätä? Että, kun joku kertoo muka hauskan jutun niin hymähdät ja väänät suun hymyyn, vaikka ei hymyilyttäisi päätkääkään.
Ite tajusin, että teen aika usein tuota vain siksi, että silloin " kuuluu" nauraa.
Itse aika harvoin nauran oikeasti muiden jutuille en kylläkään tiedä mistä johtuu, mutta ei vain pikein naurata.
Kyllä minkäin nauran videoille ja elokuville yms..
Jois siinä on hauskakohtaus, mutta oon tajunnu et nauran hyvin harvoin aidosti muiden kertomille jutuille...
Kommentit (9)
Ap kuulut niihin outoihin tyyppeihin joita ei edes naurata samat asiat, kuin muut.
Ette vain tajua, että teko virnuilunne ja hymähtelyt kyllä huomataan.
Kyllä sen näkee jos ihmistä naurattaa oikeasti eikä vain teeskentele!
Teen kyllä. Usein töissä joku kertoo jonkin "hauskan" sattumuksen elämästään/päivästään ja sille sitten nauretaan. Hymyilen kohteliaasti mukana, vaikka ei se minusta mitenkään niin hauskaa ollut, vaan ihan normi tapahtuma.
Kertoo joku sitten joskus sellaisenkin jutun, jolle nauran ihan aidosti.
Toi on ihan normaalia hyvää käytöstä. Jos et tekisi sitä, olisit epäkohtelias.
Kyllä tuota tapahtuu, useimmiten tilanteissa joissa olen kuullut jutun aikaisemmin (ehkä jostain muualta) ja haluan kuitenkin olla kohtelias ja rohkaista keskustelun jatkumista.
Suurempi ongelma minun kohdalla on ollut päinvastainen, eli en ole tohtinut hymyillä niin leveästi kuin halusin, koska luulin sitä joksikin feikki-irvistykseksi. Katselin sitten joskus peilin ääressä miltä oikeasti näyttää kun hymyilen eri tavoilla, eikä se leveinkään virnistys näyttänyt kovin pahalta.
Näinhän tehdään aina silloin, kun esimies kertoo vitsin. Se voi joskus oikeastikin naurattaa mutta vaikkei naurattaisikaan, noin kannattaa aina toimia.
Juu, töissä joutuu korvat verillä kuuntelelmaan hassun hauskoja heittoja. Ajattelen joka kerta tekohymyni takana millä tavoin tuonkin kidutusmurhaan...
Tietysti pitää hymähtää kohteliaisuuden vuoksi, mutta hyville tutuille voi tietysti sanoa, että eipä ollut hauska juttu.
Ei ainakaan suosiotaan piireissä lisää, jos ilmeilee tai sanoo just sitä mitä ajattelee.
Joo, varsinkin väsyneenä tulee tuohon sorruttua. Voin olla myös keskustelussa muodollisesti mukana hymy huulilla, vaikka henkisesti nukun samalla.