Vierailija

Pituus ja vaatekoko?

• ylös 1
  • alas 1

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

163cm, 46. Tänä aamuna oli kyllä 93kg ja vähään aikaan en ole vaatteita ostanut ja epäilen mahtuisinko kokoon 46, ainakin koon 46 juhlamekko oli aika napakka kiristysalus vaatteillakin.
Elastaani on pop.

Vierailija

Miten ihmeessä voitte olla vaatekokoa 44/46? Vaikka minulle mahtuu muutama satunnainen vaate koossa 46, en silti ilmoita sitä vaatekookseni, koska pääosin käytän kokoa 48-52. Miten teillä muilla n. 165 senttisillä jakautuu se 95kg, jos kerran koko 44 on sopiva?

Vierailija

169cm ja koko 48. Kävelen päivittäin 4km työmatkoja eikä oo diabetesta tai verenpainetautia. Läski kyllä muuten olen.

Vierailija

160cm/90kg, vaatekoko 44/46/L/XL riippuen vaatteesta, materiaalista ja mallista. Mulla paino on enimmäkseen lantiolla, rinnoissa, reisissä ja takapuolessa. Vyötärössä ei oo niin paljon ylimääräistä.

Vierailija

Housut yleensä 44, mutta yläpäästä isompi. On yhdet neljäkakkosenkin housut, jotka ovat sopivat. 

Yläpään vaatteet vaihtelevat suuresti, mutta 46 on pienin, jota voi ajatella. XXL on käytössä ja sitten voi olla pelkkä ällä. Vaatemitoitukseen pitäisi saada ihan selkeät standardit. Nyt ihme arpomista. 

Mitään mekkoja en tietenkään voi tämän epäsuhdan takia löytää. 

Vierailija

Kirjoitin 5 tekstin. Isot tissit ja iso maha.
Omenavartalo. 44/46 on kokoni.
Jos käytän isompaa, ne on telttoja päälläni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Housut yleensä 44, mutta yläpäästä isompi. On yhdet neljäkakkosenkin housut, jotka ovat sopivat. 

Yläpään vaatteet vaihtelevat suuresti, mutta 46 on pienin, jota voi ajatella. XXL on käytössä ja sitten voi olla pelkkä ällä. Vaatemitoitukseen pitäisi saada ihan selkeät standardit. Nyt ihme arpomista. 

Mitään mekkoja en tietenkään voi tämän epäsuhdan takia löytää. 

Ai niin, sori... Tämä läskipää unohti pituuden. 

166 on mittaus jossain äitiysneuvolassa vuodelta 1999. Eipä se siitä ole muuttunut ainakaan suuremmaksi luvuksi. Tässä iässä tuskin pienemmäksikään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voitte olla vaatekokoa 44/46? Vaikka minulle mahtuu muutama satunnainen vaate koossa 46, en silti ilmoita sitä vaatekookseni, koska pääosin käytän kokoa 48-52. Miten teillä muilla n. 165 senttisillä jakautuu se 95kg, jos kerran koko 44 on sopiva?

Sulla on varmaan pakkautunut ne lihot tiettyyn kohtaan, mä oon käyttänyt sun kokoja kun paino oli reippaasti yli sadan kilon : 52 kun oli 135kg, 50 kun oli 120kg jne. Itse lihon tasaisesti joka paikasta

Vierailija

Jännää. Painan melkein 150 kiloa ja käytän esim. koon 46 takkia. Yleisemmin kyllä kokoa 50-52 tai XXL. Nyt päällä oleva hame on XL.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.