Vierailija

Kertokaa miehet oletteko koskaan esittäneet vaikeaa kauniille naiselle josta olette kiinnostuneet?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä. Esitän kauniille naisille rumaa köyhää tavismiestä.

Selvästi se antaa minusta vaikeasti tavoiteltavan kuvan koska kukaan ei yritäkään tavoitella.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

En. Olen kylläkin ollut vaikea sellaiselle kauniille, josta en ole ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä, omat valinnat ovat menneet niin pieleen että jätän tätänykyä valinnan vastuun ja vaikeuden muille. Jos joku on minuun tulisesti rakastunut, niin aivan se ja sama jos ei uskalla asiasta mitään puhua, minä en aio tehdä asiasta yhtään sen helpompaa koska se muuttaisi asian minun valinnakseni.

kaikki tämä tiedostaen toki, että kukaan ei koskaan tule minulta mitään kysymään.

Vierailija

Minä olen vaikeasti tavoiteltava naiselle, joka yrittää saada minut tekemään aloitteen. En yritä olla mitään.

Vierailija

Miksi esittäisin että en ole kiinnostunut ihmisestä josta olen? Täysin järjetönvastaista toimintaa, jota en ole koskaan ymmärtänyt, pikkulasten leikkiä. Samalla tavalla jos nainen on kiinnostunut minusta, mutta ei osaa/kykene/uskalla sitä osoittaa niin sehän on vain hänen ongelmansa.

Vierailija

Kerran lauma Victoria's Secret malleja juoksi pellolla traktorini erässä vilautellen rintojaan ja kinuten aisaa, mutta minä vain jatkoin kyntämistä. Joku roti se olla pittää.

t. maajussi

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Voi ap, jos piirität miestä ja hän ei vastaa kutsuusi, ANNA OLLA! Tässä on selkeät ärsyttävän ihailijan merkit ilmassa: toinen ei ole kiinnostunut ja toinen ei usko torjumista. Lopeta hyvän sään aikana.

Jos mies esittäisi vaikeasti tavoiteltavaa hänellä olisi k**ta päässä joka tapauksessa, kuulostaa narsistiselta pelurilta jota on sitten myös suhteessa: "Ryömi edessäni tai en huomaa sinua".

Vierailija

Miten miestä pyöritetään? Mulkoillaan pitkään ja jutellaan mukavia?

Parempaan pitäisi pystyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.