Vierailija

Minä heräsin klo 6 aamulla ja lähdin kirkkoon. Sitten tulin AV:lle kirjoittamaan asiallisia kirjoituksia. Eilinen meni kokkoa polttaessa. Munaa en saanut, enkä kyllä olisi halunnutkaan.

• ylös 7
  • alas 1

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Todella mukavasti. Mökillä koko pääsiäinen perheen kanssa. Täydellistä hermolepoa. Kävin äsken ulkona laiturilla kuuntelemassa kun jäät paukkuu ja yön myötä taivas on seljennyt ja tähdet tulleet esiin, minkä jälkeen kävin istumassa vaatteet päällä jo melko viileässä saunassa lämmittelemässä. Joka ilta olen juonut muutaman oluen kun muut on nukkumassa ja nauttinut hiljaisuudesta ja yksinolosta.. Sinänsä harmi, että avovaimolle ei nykyään tunnu maistuvan kuin ehkä puolikas saunakalja ja tykkää nukkua 9-10 tuntia yössä lomalla. Itselleni riittää 4-5 tuntia yössä jos saa ottaa päiväunet.  Usein olen pääsiäisenä katsonut ortodoksisen aamu (eli aamuyön) jumalanpalveluksen tvstä, mutta en viitsinyt eilen stressata siitäkään ja täällä mökillä tilat on muutenkin pienet ettei halua pitää ketään hereillä. Nyt on lomalla aikaa roikkua netissä ja olen päätynyt töllistelemään tätä palstaa. Josks joku 7 vuotta sitten kun lapset oli pieniä kävin viimeksi useammin ja varmaan 5-6 vuotta meni että en käynyt kertaakaan. Taisi olla niinkin että meille tuli Vauva-lehtikin joskus.  Vaikka täällä aiemminkin varmaan isät ja muut kävi katselemassa, niin on kävijäkunta ehkä vähän vaihtuntut yleisempään suuntaan - ainakaan moni mies ei katsonut sopivaksi kirjoitella palstalla joka oli kuitenkin etupäässä naisille tarkoitetu, mikä saattoi olla ihan hyväkin kun näitä nykyisiä juttuja lukee. 

• ylös 18
  • alas 1

Kiitos kysymästä kivasti on mennyt.

Suht perusarkea on saatu viettää, kun kumpikin duunissa + yksi teinikin sai kesätyöpaikan ja tekee lauantaita toisinaan.

Perjantaina oltiin päivällä kaikki kotona samaan aikaan. Joten oltiin valmisteltu, että lähdettiin metsälenkille kaikki, koiratkin. Vähän käytiin tarpomassa. Makkarat poltettiin ja nokikahvit + tikkupullat jälkkäriksi. Ei niin justiinsa, mutta hauskaa oli.

Tänään mulla oli aamuvuoro ja huominen vapaa. Duunin jälkeen siistin koirat, tehtiin miehen kanssa top notch ruokaa ja sitten se lähti töihin ja mä jäin kotiin. Teinejä alkoi valumaan ysin pintaan ja katottiin eilinen Bumtsibum olkkarissa syöden. ;)

Avasin oluen ja tulin palstalle. Muutamia nuoria tuolla vielä pelaa ja yksi oma meni nukkumaan. Hänellä on treenit aamusta.

Vierailija

Siinähän se, aika pitkälti kotosalla. Piti kyllä lähteä mökille koko viikonlopuksi mutta perämoottorissa ilmeni joku vika ja se pitää korjata. Mutta ei se mitään, kyllä kotonakin tekemistä keksii. Eilen oltiin grillailemassa ja tämä päivä ollaan syöty herkkuja sekä pelattu lautapelejä. Illalla kun sain kaksi nuorinta lasta nukkumaan, lähdettiin vanhimman kanssa kallioille grillaamaan vaahtokarkkeja tähtikirjan mukana. Kerrankin sen verran pilvetöntä että päästiin opettelemaan tähtikuvioita. 

Mutta periaatteessa nämä pyhät eivät pahemmin normaalista viikonlopusta eroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.