Vierailija

Tarkoitan siis sitä, että Suomessa jos joku pukeutuu vähänkin persoonallisella tavalla, puhuu eri tavalla tai pitää eri asioista kuin muut, heti alkaa kauhea kiusaaminen ja syrjiminen. Suomessa luovuutta ja itsenäistä ajattelua ei jostain syystä arvosteta, vaan kaikki ihmiset yritetään tunkea samaan muottiin. Suomalaiset ovat muutenkin tosi negatiivisia. Heti kun joku menestyy jossain, hänen menestystään vähätellään ja hänet yritetään lytätä kokonaan. Tämä on yksi syy siihen, miksi olen itse syrjäytynyt. En vain jaksa esittää että olisin sosiaalinen ihminen, tai että olisin kiinnostunut samoista asioista kuin muut. Olen sitä paitsi todella huono näyttelijä, ja ihmiset yleensä huomaavat, ettei minua oikeasti kiinnosta. En enää viitsi edes yrittää, vaan istun mieluummin vaikka yksin kotona.

• ylös 7
  • alas 5

Kommentit (13)

Vierailija

Tämän takia minäkin syrjäytin itseni. Ei jaksa yhtään ihmisiä millä ei ole kykä ajatella kriittisesti. Vaikea on löytää samanlaista seuraa, melkein mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Iän karttuessa huomaat, että kaikki ihmiset eroavat toisistaan. Kaikilla tilanne ei näy pukeutumisesta, vaan esimerkiksi harrastuksista jne. 

Vierailija

Minun kävi tosi paljon sääliksi Saara Aaltoa, silloin kun hänestä puhuttiin paljon. Ulkomailla Saaraa ihailtiin ja arvostettiin, mutta suomalaiset vain vähättelivät hänen menestystään ja mm. haukkuivat hänen ulkonäköään, pukeutumista, seksuaalisuutta, yms.

Tavis

Yleensä kaikki elämässään menestyneet ihmiset ovat aika erikoisia. Että sikäli olet väärässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tule helsinkiin

Hipstereiden ironisesti toteuttamasta erilaisuudentavoittelusta on muodostunut standardi, eikä se tue todellista erilaisuutta.

Vierailija

Tavis kirjoitti:
Yleensä kaikki elämässään menestyneet ihmiset ovat aika erikoisia. Että sikäli olet väärässä.

Montako yhteiskunnan masentamaa erikoista on jäänyt matkan varrelle?

Tuhat yhtä menestynyttä kohtaan?

Vierailija

Luuletko, että muista maista löytyisi ihmisiä jotka kritisoivat enemmän kuin suomalaiset tai tsemppaavat toisia enemmän?

Ei löydy.

Vierailija

ainakin saa puhua eritavalla. olen joskus vilkaissut salattuja elämä. siinä ihmiset puhuvat kuin puhevikaiset lässyttäjät. tuosta huolimatta on suomen suosituimpia sarjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No. Istuppa sitten yksin siellä kotona.

Muuallakin tuijotetaan outoja, ei oteta heti porukkaan ja alueensa pitää hakea. Jos ei ole munaa elää, ei tartte elää.

En kyllä ajatellut tehdä itsemurhaa pelkästään sen takia, että jotkut ihmiset ovat tosi pinnallisia. Se olisi aika typerä syy tappaa itsensä. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.