Kukkaset ovat ihania! - Lempikukkasesi?
On niiiiin ihanaa kun maailmassa on niin ihana asia kuin kukkaset! Tykkään monista ihanista kukkasista, sisä- ja ulkokukkasista.
Mitkä ovat lempi sisä- ja ulkokukkasesi?
Kommentit (19)
No ulkokukkasista en osaa sanoa, mutta minulla on sisällä orkidea. Se on kaunis ja lisäksi se kestää vaikka aina en muistakaan kastella sitä!
T. opiskelija
Kehäkukka, unikko, neilikka, timanttiananas ja orkidea ovat lempikukkasiani.
Tykkään lihansyöjäkasveista, ne on söpöjä kasveja.
Lupiini, pioni, ruusut ja tuoksuherne.
kirjoitti:
No ulkokukkasista en osaa sanoa, mutta minulla on sisällä orkidea. Se on kaunis ja lisäksi se kestää vaikka aina en muistakaan kastella sitä!
T. opiskelija
Sama täällä. Kukkiikin taas.
Vierailija kirjoitti:
Lupiini, pioni, ruusut ja tuoksuherne.
Pionit on tosi kauniita. Voi kun joku mies älyäisi joskus tuoda mulle!
Ukontulikukka. Niitä kasvaa meidän landella. Sisäkukista ehkäpä freesiat.
Ulkona tykkään marketoista ja päivänkakkaroista. Siis semmosista huolettomasti kesän näköisistä. Luonnonkukat ilahduttaa myös aina, kun ne tulla tupsahtaa eteen odottamatta.
kirjoitti:
T. opiskelija
Mulla on taas ihan jokainen orkidea kuollut...
Just nyt parvekkeelta kuikkii täydellisen valkoinen narsissi, niin kaunis!
Pidän myös vuokoista, kieloista ja iiriksistä.
Sisäkukista saintpauliassa on nykyisin tosi kivoja värejä, mutta suosikki on kiinanruusu.
Sisäkukkia minulla ei ole, mutta pihalla on. Tykkään ruusuista, hortensioista, kuunliljoista, kurjenpolvista,iiriksistä, kieloista, pioneista, kevätkaihonkukasta, syreenistä. Yhtäkään keltaista kukkaa ei löydy, värit valkeasta vaaleanpunaisen kautta tummaan lilaan ja siniseen.
Kaikki kukkaset ovat sopivassa ympäristössä kauniita. Mulla on pihalla pioneja, kukat ovat kauniita, mutta varret lakoavat sateesta ja kukat ovat yleensä täynnä pieniä kukkakärpäsiä.
Erilaisten ruusupensainen huumaava tuoksu juhannuksen aikoihin on ihana.
En mä osaa sanoa lempikukkaista, tulppaaneista tykkään maljakossa ja pihalla niistä, jotka siellä viihtyvät.
Amazoninlilja ja pioni.