Vierailija

Ne ketä käyttää, meinaatteko vielä tänään ottaa? Itse olen kahden vaiheilla, huominen ois kuitenkin vapaata vielä. Ei tässä kyllä oikein muutakaan ole, ulkonakin on helv...n kylmä.

• ylös 12
  • alas 4

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei kiitos. Lähes kahden päivän krapula riitti. Pitänee lopettaa juominen kokonaan kun aina joutuu kärsimään näin kauan...

Vierailija

Voisin mä kännin riipasta. Se olisi eka kerta tänä pääsiäisenä, ku mä olen ollut muut päivät töissä. Nyt olisi huominen vapaa ja tiistai. :)

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

No niin kait se on paras, mitä tuota empimään. Täytyy yrittää tehdä tässä jotain järkevää ensin, sitten lämmittää vaikka sauna, ja sen jälkeen tuntus varmaan ihan oikeutetulta ja hyvältä ottaa muutama mieto juoma. 

Maltilla tässä on pääsiäinen läträttykin, tuskin punottaa nokka tiistaina.

AP

Ei juoda. Ei tässä iässä enää jaksa. Kolme päivää saa riittää vaikka huomenna olis vielä vapaata. Jos tänäänkin tempaisis kännit niin voi olla ettei olisi kotiinkaan enää asiaa...

Verestä ja kunniasta...

vähän aivojumppaa suosittelen

Vierailija kirjoitti:
Ne ketä käyttää...saisiko saman ymmärrettävällä suomenkielellä

Onko niin että tämä oli sinulle liian vaikea pähkinä? ;D

Vierailija

vähän aivojumppaa suosittelen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ketä käyttää...saisiko saman ymmärrettävällä suomenkielellä

Onko niin että tämä oli sinulle liian vaikea pähkinä? ;D

Kyllä neiti, pikku nysväri kielipoliisi, pilkunnus.

Kuka aikoo käyttää alkoholia tänään?

Onko se nyt hyvä mieli sitten,voisin kuvitella, että olet aika nörtti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskas on tämä pääsiäinen ollut. Kaikinpuolin. .

Eikös pääsiäinen olekin kärsimysjuhla :)

Vierailija

SFP kirjoitti:
Ei juoda. Ei tässä iässä enää jaksa. Kolme päivää saa riittää vaikka huomenna olis vielä vapaata. Jos tänäänkin tempaisis kännit niin voi olla ettei olisi kotiinkaan enää asiaa...

Ja paljonkohan mahtaa olla vuosia mittarissa? Täällä ei tee heikkoakaan!
Kippis! 🍹
t: 60 mummo (joka ei sitten todellakaan näytä ikäiseltään vaan ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Tämä selvennys siis niille, jotka väittää viinan vanhentavan).

Vierailija

Ruuan kans otin jo lasin valkkarii. kohta kahvit ja joku makee likööri. Sillai siististi ja sivistyneesti oon ottanu jokaisena päivänä..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.