Saanko syödä lihaa kasvissyöjän ollessa lähellä?
Viimeksi kun hän kävi meillä, piilottelin lihapaloja salaatinlehtien alle, ettei hän vaivaannu. Jätänkö tällä kertaa lihat kokonaan pois?
Kommentit (6)
No tietenkin saat. Musta näin kasvissyöjänä näyttäis vaan typerältä jos joku yrittäisi piilotella lihojaan mun kanssa syödessään.
Että tällaista sunnuntaiprovoa. Lihaa saat syödä ihan missä haluat, mutta älä käy tuputtamaan sitä kasvissyöjälle tai tivaamaan tämän ruokavaliosta.
Tietenkin saat syödä mitä haluat ja miten haluat. Etenkin kotonas.
Meillä on mies vege ja ihan turha tulla mussuttamaan, etten sais lihaa syödä kun syöpötyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saat syödä mitä haluat ja miten haluat. Etenkin kotonas.
Meillä on mies vege ja ihan turha tulla mussuttamaan, etten sais lihaa syödä kun syöpötyttää.
Meillä taas nainen semi vege, syö lihaa jos tarjotaan mutta pärjäisi pelkällä salaatillakin, ei varmaan oma alotteisesti valmistas liharuokaa, eionneksi sentään laske kaloreita jatkuvasti
Itse oon taas lihansyöjä ja jos jollain on sitä vastaan niin saa painua svittuun, minun puolesta saa olla kasvissyöjä kunhan pitää omana asianaan
Totta kai saat - ethän sinä ole kasvissyöjä. Jos kasvissyöjä ei pidä lihan syömisen näkemisestä, niin se on täysin hänen ongelmansa.