Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko syödä lihaa kasvissyöjän ollessa lähellä?

Vierailija
16.04.2017 |

Viimeksi kun hän kävi meillä, piilottelin lihapaloja salaatinlehtien alle, ettei hän vaivaannu. Jätänkö tällä kertaa lihat kokonaan pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat - ethän sinä ole kasvissyöjä. Jos kasvissyöjä ei pidä lihan syömisen näkemisestä, niin se on täysin hänen ongelmansa.

Vierailija
2/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin jälkeenjäänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin saat. Musta näin kasvissyöjänä näyttäis vaan typerältä jos joku yrittäisi piilotella lihojaan mun kanssa syödessään.

Vierailija
4/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaista sunnuntaiprovoa. Lihaa saat syödä ihan missä haluat, mutta älä käy tuputtamaan sitä kasvissyöjälle tai tivaamaan tämän ruokavaliosta.

Vierailija
5/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saat syödä mitä haluat ja miten haluat. Etenkin kotonas.

Meillä on mies vege ja ihan turha tulla mussuttamaan, etten sais lihaa syödä kun syöpötyttää.

Vierailija
6/6 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saat syödä mitä haluat ja miten haluat. Etenkin kotonas.

Meillä on mies vege ja ihan turha tulla mussuttamaan, etten sais lihaa syödä kun syöpötyttää.

Meillä taas nainen semi vege, syö lihaa jos tarjotaan mutta pärjäisi pelkällä salaatillakin, ei varmaan oma alotteisesti valmistas liharuokaa, eionneksi sentään laske kaloreita jatkuvasti

Itse oon taas lihansyöjä ja jos jollain on sitä vastaan niin saa painua svittuun, minun puolesta saa olla kasvissyöjä kunhan pitää omana asianaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä