Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on instagramissa vain selfieitä, tarkoituksella

Vierailija
16.04.2017 |

Tajusin just, että taidan olla siitä harvinainen "tavis", että mulla on täysin yhdenmukainen instagram-tili. En kestä niitä tilejä, joissa tyyppi postaa sekalaisia kuvia. Paitsi jos on joku tyylitietoinen lifestyle instaaja. Mutta joku tavis mimmi, joka postaa tyyliin maanantaina kuvan leffalipuista, tiistaina ravintolahetkestä, keskiviikkona jokimaisemasta, torstaina mandariineista, perjantaina korkokengistä, lauantaina hevosestaan ja sunnuntaina lukemastaan kirjasta. Yhtenäisyyttä please... en nyt sano että just selfieitä pitäisi olla, ja itsekin olen ajatellut laittaa jatkossa ehkä silloin tällöin jonkun quoten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähinnä screenshoteja peleistä ja kuvia pelivarusteista, uudesta näytönohjaimesta tms. Taitaa siellä olla pari selfietä ja kuvia lemmikeistäni.

Vierailija
2/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähinnä screenshoteja peleistä ja kuvia pelivarusteista, uudesta näytönohjaimesta tms. Taitaa siellä olla pari selfietä ja kuvia lemmikeistäni.

Miten näytöohjaimesta muka voi ottaa kuvan?

Vierailija
4/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hauskaa nähdä näitä leffa lippuja sun muita kuin aina sitä samaa naamaa samalla ilmeellä

Vierailija
5/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just, että taidan olla siitä harvinainen "tavis", että mulla on täysin yhdenmukainen instagram-tili. En kestä niitä tilejä, joissa tyyppi postaa sekalaisia kuvia. Paitsi jos on joku tyylitietoinen lifestyle instaaja. Mutta joku tavis mimmi, joka postaa tyyliin maanantaina kuvan leffalipuista, tiistaina ravintolahetkestä, keskiviikkona jokimaisemasta, torstaina mandariineista, perjantaina korkokengistä, lauantaina hevosestaan ja sunnuntaina lukemastaan kirjasta. Yhtenäisyyttä please... en nyt sano että just selfieitä pitäisi olla, ja itsekin olen ajatellut laittaa jatkossa ehkä silloin tällöin jonkun quoten.

Minkä takia et kestä sekalaisia kuvia? Paljon kivempi katsella noita sekalaisia kuvia kuin aina vaan sitä samaa pärstää. Kyllä me jo tiedetään miltä sun nassu näyttää.

Vierailija
6/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman itsekeskeinen kuva tulrr henkilöstä, jonka instagram-seinä on täynnä omia pärstäkuvia ilman minkäänlaista pointtia. Ja tylsää.

Vierailija
7/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan silleen, että ottaa pois paketista ja asettaa pöydälle.

https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2016/05/DSC09670-980x655…

Vierailija
8/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli jo hyvä 😂

Vierailija
9/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee mikä takakireys ja suorittaminen iskee läpi aloituksesta. Toivottavasti rentoudut joskus.

Vierailija
10/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen sisältö on in. Itselleni some on jossain määrin työväline/käyntikortti, joten tottakai esittelen "osaamistani" mahdollisimman monipuolisella sisällöllä. Samoin ymmärrän, että missien ja mallien feedit ovat pelkästään kropan ja kasvojen esittelyä, sillä ne ovat heidän työvälineitään, ei kyky tuottaa sisältöä. Taviksella tuskin on mitään väliä, joten jos jonkun "sekalainen" feedi häiritsee, niin lopeta seuraaminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi