Tää pääsiäinen on yhtä syömistä vaan.
Hirveä ähky kokoajan ja mielitekoja riittää. Mämmiä vedän nytkin kaksin käsin ja samalla suunnittelen minkä överipastan vääntäisin myöhemmin. Turmiollisia nämä pyhät.
T. Läski
Ps. Ehdotuksia pastaksi?
Kommentit (18)
Ei ole yhtä syömistä.
T. Normaalipainoinen
Joo, ei ole mitään yhtä syömistä. Meillä ei ole mitään muuta pääsiäiseen liittyvää ruokaa kuin yksi pieni purkki pashaa, ja sitäkään ei ole kukaan syönyt.
T: 130kgN
En syö enempää kun muulloinkaan. Miksi pitäis ahtaa itsensä täyteen pääsiäisen takia?
Kiitti muistutuksesta, pitää mennä väsäämään lounasta.
Minä söin aamukuudelta lihapasteijan kahvin kanssa. Sen jälkeen en ole syönyt muuta. Kaveri lähti eilen reissuun ja toi jääkaappinsa sisällön minulle. Ahdistaa se ruokamäärä ja pitäisi vissiin pakastaa niitä.
Tyypillinen syttöporsas on aapee. Syö sen mukaan, mikä on tarve! Yököttää tuommoset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen syttöporsas on aapee. Syö sen mukaan, mikä on tarve! Yököttää tuommoset ihmiset.
+ö. Joka tapauksessa inhottava ihminen.
Meillä syödään tänään makkarakeittoa
Pääsiäinen on vaan kerran vuodessa. Itse olen ollut 3 viikkoa laihdutuskuurilla ja tänä päivänä aion herkutella sen kummemmin miettimättä. Huomenna sitten taas paluu arkeen.
Mä oon ollu ihan karmeessa vatsataudissa koko pääsiäisen. Ei oo paljon pystynyt syömään mitään😒
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään tänään makkarakeittoa
Makkarakeitto onkin hyvää 😋
Oli kova viikko, ja perjantain ei jaksettu laittaa kunnon ruokaa, lämmitettiin vain edellispäivän soppaa. Eilen oltiin kaupungilla ja syötiin siellä salaatit ja tänään unohtui ottaa lammasliha pakastimesta, niin syötiin sitten kalaleikkeitä. Olen kyllä ajatellut paistaa rahkapiirakan.
Niin se riettaan lammas on vieläkin pakastimessa.
Inhottaa edes ajatella joku paksu palstamamma mättämässä mämmiä kaksin käsin ja kehuskelemaan ylensyönnillään! 🤢
Joulun nyt vielä ymmärtää mutta että joku käyttää pääsiäistäkin tekosyynä ahmimiselleen:O ja varmasti myös jokaista viikonloppua ym..
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen on vaan kerran vuodessa. Itse olen ollut 3 viikkoa laihdutuskuurilla ja tänä päivänä aion herkutella sen kummemmin miettimättä. Huomenna sitten taas paluu arkeen.
Niin, ja kohta on vappu, sitten valmistujaisjuhlia, juhannus, kesällä häitä, joulu.....
Todellakin etovaa aapeen touhu. Toivottavasti ei ole lapsia katsomassa esimerkkiä, kuinka ruokaa syödään.
Antti Rinteen pekonipasta.