Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koko pääsiäisen takkuillut mulla. Viestit ei mene perille ja yllättäen saattaa tulla tyyliin 20 viestiä samalta lähettäjältä.. Onko mun puhelin hajonnu vai missä vika?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

AnastaciaBeaverhausen kirjoitti:
Mulla just tuo kuvattu on ollu sitä normaalia wattsapin toimintaa viimeset kk det. Oon yrittäny poistaa päivittää ja mitä kaikkee mut ei, viiveellä tulee viestit.

Oisko kuitenkin luurissa tai yhteydessä/sim-kortissa vikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti on toiminut. Mikä operaattori sulla on?

Telia

Vierailija

Mulla just tuo kuvattu on ollu sitä normaalia wattsapin toimintaa viimeset kk det. Oon yrittäny poistaa päivittää ja mitä kaikkee mut ei, viiveellä tulee viestit.

Oh no :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ite pelkään tätä samaa.. Tosin vika alkoi ihan yllättäen ja vasta muutaman päivän ollut. Tekstiviestit sun muut toimii ihan niin kuin ennenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ite pelkään tätä samaa.. Tosin vika alkoi ihan yllättäen ja vasta muutaman päivän ollut. Tekstiviestit sun muut toimii ihan niin kuin ennenkin.

Ja tämä siis ap..

Vierailija

Niin ja saattaa toimia useamman tunnin ihan notmaalisti, mutta sitten kesken keskustelun jäätyy noin.. Argh

-ap