Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ovat normaalit huulet?

Vierailija
16.04.2017 |

Olen repinyt huuliani niin kauan, etteivät ne ole melkein koskaan olleet normaalitilassa, mutta nyt yritän lopettaa. Useampi päivä jo takana repimättä. Iho alkaa kuitenkin halkeilla siitä pinnalta, niin kuinka usein kuoritte huulianne? Vai lakkaako halkeilu joskus?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla jokin puutos.

Saatkohan riittävästi oikeita rasvoja ja öljyjä?

Vierailija
2/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mistä sen tietää? Sitä olen kyllä miettinyt, pitäisikö tarkastuttaa, ettei ole syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eww..

Vierailija
4/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit huulet eivät kaipaa jatkuvaa kuorintaa tai rasvausta. Pakkasella voi hoitaa enemmän, mutta jatkuva rasvauskin johtaa siihen että huulet kuivuvat kesälläkin.

Vierailija
5/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit huulet eivät kaipaa jatkuvaa kuorintaa tai rasvausta. Pakkasella voi hoitaa enemmän, mutta jatkuva rasvauskin johtaa siihen että huulet kuivuvat kesälläkin.

Okei, pitäisi varmaan kokeilla jättää yöksi pois huulirasva ja tehotuotteet. Päivällä laitan kyllä aina huulipunaa, ja kesällä tietysti suojaan auringolta.

ap.

Vierailija
6/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mistä sen tietää? Sitä olen kyllä miettinyt, pitäisikö tarkastuttaa, ettei ole syöpää.

Kalaöljyjä ja pähkinöitä parin viikon ajan joka päivä, niin tilanne voi korjaantua.

Vierailija
7/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliin voi laittaa ihan tavallista perusrasvaa. Itse jäin nuorempana huulirasvakierteeseen, kesti aikansa, että pääsin siitä eroon. En käytä huulipunaakaan, hoitavat ei pysy ja muut aineet kuivattavat huulia ennestään.

Vierailija
8/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, pitäisi varmaan kokeilla jättää yöksi pois huulirasva ja tehotuotteet. Päivällä laitan kyllä aina huulipunaa, ja kesällä tietysti suojaan auringolta.

ap.

Jotkut huulipunat (ja joillain ihmisillä käytännössä kaikki) rohduttavat ja kuivattavat huulet. Kokeilisin vaihtaa hellävaraisimpiin tai koittaa olla ihan ilmankin, ainakin sen verran että näkisi parantuvatko huulet tauon aikana.

Kokeilisin kyllä myös syödä B-vitamiineja, huulet kuivuvat vitamiinipuutoksesta.

Vierailija
9/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Jotkut huulipunat (ja joillain ihmisillä käytännössä kaikki) rohduttavat ja kuivattavat huulet. Kokeilisin vaihtaa hellävaraisimpiin tai koittaa olla ihan ilmankin, ainakin sen verran että näkisi parantuvatko huulet tauon aikana.

Kokeilisin kyllä myös syödä B-vitamiineja, huulet kuivuvat vitamiinipuutoksesta.

Laitan huulirasvaa kuivattavampien punien kanssa, muuten kosteuttavia. Kun olen ollut repijä, olen valkannut huulipunat sen mukaan eli mitä tahansa ei ole voinut käyttää. Ja Bepanthen ja Cicaplast ovat myös siksi olleet arkikäytössä.

Vierailija
10/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalaöljyjä ja pähkinöitä parin viikon ajan joka päivä, niin tilanne voi korjaantua.

Kalaöljy ei käy, mutta pähkinöitä voisin kyllä ostaa. Ja hampunsiemeniä varmaankin.

Vierailija
11/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalaöljy ei käy, mutta pähkinöitä voisin kyllä ostaa. Ja hampunsiemeniä varmaankin.

Oletko allerginen kalalle?

Krilliöljyä saa ilmeisesti jostain.

Se ei siis ole kalaa, vaan äyriäinen.

Vierailija
12/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allerginen, mutta olen vegaanismielinen (bepanthenia tosin tullut käytettyä).

Vierailija
13/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allerginen, mutta olen vegaanismielinen (bepanthenia tosin tullut käytettyä).

Harmillisesti ihminen ei kykene valmistamaan tiettyjä tärkeitä aineita itse, sillä vuosimiljoonien kuluessa ne on saatu eläinkunnasta, eikä siksi ole ollut soluilla tarvetta noita opetella tekemään.

Mutta nythän se veganismin myötä on muodostunut tuo evoluutiopaine ja varmaan jo muutaman sadan sukupolven jälkeen alkaa asia olla kunnossa.

Vierailija
14/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko vegaaniruokavaliostasi tarpeeksi vitamiineja? Jos vastaat ettet tiedä niin käytännössä et saa, koska niitä ei tapaa saada senkään vertaa automaattisesti ruoasta kuin sekasyöjät.

Vierailija
15/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui joskus 60-luvulla.

Teurastamossa eräs valitti kuivuvia huuliaan ja varsinkin suupielien haavautumista.

Eräs vanhempi tyyppi kertoi, että tuoreella maksalla siitä ongelmasta pääsee ja käski ottaa kerran päivässä kuormasta kunnollisen palan.

Siis raakana piti syödä ja tuo nuorempi tyyppi kokeili kun olis ensin tarpeeksi asiaa vastustanut.

Oli kuulemma yllättäen makeaa, ja ihan tuoreessa maksassa on tosiaan paljon sokereita.

No ei hän kuitenkaan sitä maksaa ryhtynyt jatkuvasti syömään, kun ei kuulemma siitä raakana oikein välittänyt ja apteekin B-vitamiinista löytyi sitten apu.

Vierailija
16/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla itse harmittelin juuri miten rohtuneet huuleni taas ovat, valkoisia ihonriekaleita täynnä. Kuorin pari kertaa viikossa sokerikuorinnalla, mutta en ole huomannut sen auttavan. Paremmin saan riekaleet pois ihan sormella hankaamalla. Käytän paljon huulipunia, jotka varmaan sitten kuivattavat. Iltaisin laitan kasvorasvaa huulillekin ja silloin tällöin Lushin huulirasvaa.

Vierailija
17/17 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla itse harmittelin juuri miten rohtuneet huuleni taas ovat, valkoisia ihonriekaleita täynnä. Kuorin pari kertaa viikossa sokerikuorinnalla, mutta en ole huomannut sen auttavan. Paremmin saan riekaleet pois ihan sormella hankaamalla. Käytän paljon huulipunia, jotka varmaan sitten kuivattavat. Iltaisin laitan kasvorasvaa huulillekin ja silloin tällöin Lushin huulirasvaa.

Minä en tee niille koskaan mitään ja ne ovat aina kunnossa.

Mutta minähän olenkin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi