Vierailija

Voiko ketään tavata rumana naisena risteilyllä näin pääsiäisenä? Katsotaanko minua oudosti, jos vedän kännit? Nyt on kuitenkin sunnuntai ja pyhä...

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Jos kunnon kännit meinaat vetää niin varmaan katsotaan oudosti, olit sitten ruma tai kaunis.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ihminen hyvä. Tee ihan mitä haluat. Olet vapaa ja voit tehdä valintoja oman mielesi mukaan. Pidä hauskaa!

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei laivoille mitään naamarajotuksia ole:) Siä on kaikki niin kännissä, ettei ne sun rumuutta huomaa.

Vierailija

rohkeasti vaan elämään, pää pystyssä ja nöyrän ylpeenä koreena. ps olet nätti

Vierailija

Kysy ekalta joka takapuoleen lääppäsee, että nukuttaako ja jos joo nii sitten meette paneen.

Näin mulle kävi, eikä naama haitannu kun pimpero oli hyvin huollettu.

Vierailija

Jos tolla asenteella vähän anteeksipyydellen jo lähdet liikenteeseen niin ei hyvää lupaa.

Vierailija

"Tiedätkö, äiti, minä en ole koskaan nähnyt yhtään rumaa ihmistä. Jokainen ihminen on jollakin tavalla kaunis." (6 -vuotias)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Tiedätkö, äiti, minä en ole koskaan nähnyt yhtään rumaa ihmistä. Jokainen ihminen on jollakin tavalla kaunis." (6 -vuotias)

Lasten ja imeväisten suusta kuulet totuuden. Tässä ulkonäkökeskeisessä ja lyhytjänteisessä maailmassa aikuiset voisivat vähän tarkastella asenteitaan. Se Oikea saattaa sittenkin olla juuri se henkilö, joka ei ulkonäöllisesti täytä pintaliitopiirien kriteerejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.