Vierailija

Kuka on ollut pisimpään ilman?

Itselläni on lähes seitsemän vuotta aikaa.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (15)

Vierailija

Tarkoitatte varmaankin kahden henkilön välistä seksiä? Seksiä kun voi harrastaa yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se tapahtui joskus 2010-2011? En muista enää muuta kuin miten tähän päädyttiin (exän kanssa)...

Vierailija

viimeksi perjantaina, nyt vaimon kanssa ollaan molemmat tosi kiimasia ja koitetaan päästä vessaan tai makkariin lukitun oven taakse naimaan.

Päivän selibaatti on kyllä todella paha.

Edellisessä avioliitossa ei ollut rakkautta ja tauot saattoi olla usean kuukauden mittaisia.

Vierailija

Suhdetta yli 9 vuotta takana ja vielä vuosi sitten seksiä oli 2-6 krt viikko koko suhteemme ajan. Nyt viimeiset puoli vuotta seksiä on ollut 1-2 krt kuukaudessa. Edellisestä kerrasta noin 2 vkoa... En todella tiedä mitä on tapahtunut, vaimoa ei vain nappaa. Kaikkeni olen yrittänyt. Tähän en tyydy. Mutta minulla on vain huonoja vaihtoehtoja käytettävissä. Suhde on muuten ok ja kun lapsiakin on, niin en viitsisi erota. Sitten jää vaihtoehdoksi vieraat (lähinnä maksulliset, ettei tule tturhia säätöjä) ja tämän vaihtoehdon taidan valita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta. Olen naimisissa.
Mikäs sitä ukkoo vaivaa kun ei seksi kiinnosta?M34

Vierailija

Vähän yli 15 vuotta; viimeinen kerta oli joskus syksyllä 2001. Naimisissa olen. N51

Vierailija

Yli vuorokausi. Eilen aamulla viimeksi ja tänään ei taas ole saanut. Itse tarvitsen 2-3 kertaa päivässä, tai tulen todella ärtyisäksi, onneksi on toimiva käsi ja jos haluaa vaihtelua, niin vaihtaa kättä.

Vierailija

2013 toisen henkilön kanssa; dildo on ahkerassa käytössä ja miellän senkin seksiksi.

Papereihin joudun valitsemaan kohdan "naimaton".

Vierailija

Vissiin 1kk tai vast. En muista edes rakastelimmeko vai hyväilinkö vain vaimoani. Edellinen kerta syyskuun 1.

Ikää 39 ja aika loppu ihmisenä.

Vierailija

Edellisessä suhteessa n.1x2kk. Ja sekin oli sisään-ulos-mälli. Ei paljon huvittanut. Nykyään 3-8x viikossa, viimeksi eilen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.