Te, jotka ette ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan, miten kauan viime kerrasta on?
Kuka on ollut pisimpään ilman?
Itselläni on lähes seitsemän vuotta aikaa.
Kommentit (15)
Tarkoitatte varmaankin kahden henkilön välistä seksiä? Seksiä kun voi harrastaa yksinkin.
Se tapahtui joskus 2010-2011? En muista enää muuta kuin miten tähän päädyttiin (exän kanssa)...
viimeksi perjantaina, nyt vaimon kanssa ollaan molemmat tosi kiimasia ja koitetaan päästä vessaan tai makkariin lukitun oven taakse naimaan.
Päivän selibaatti on kyllä todella paha.
Edellisessä avioliitossa ei ollut rakkautta ja tauot saattoi olla usean kuukauden mittaisia.
Yli vuosi sitten.
Naimisissa, mutta ei siltä tunnu.
Suhdetta yli 9 vuotta takana ja vielä vuosi sitten seksiä oli 2-6 krt viikko koko suhteemme ajan. Nyt viimeiset puoli vuotta seksiä on ollut 1-2 krt kuukaudessa. Edellisestä kerrasta noin 2 vkoa... En todella tiedä mitä on tapahtunut, vaimoa ei vain nappaa. Kaikkeni olen yrittänyt. Tähän en tyydy. Mutta minulla on vain huonoja vaihtoehtoja käytettävissä. Suhde on muuten ok ja kun lapsiakin on, niin en viitsisi erota. Sitten jää vaihtoehdoksi vieraat (lähinnä maksulliset, ettei tule tturhia säätöjä) ja tämän vaihtoehdon taidan valita
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta. Olen naimisissa.
Mikäs sitä ukkoo vaivaa kun ei seksi kiinnosta?M34
Vähän yli 15 vuotta; viimeinen kerta oli joskus syksyllä 2001. Naimisissa olen. N51
Hyvä että olette noinkin rehellisiä luulisin mulla selipatiaa puolvuotta. M44
Monta kuukautta.
Naimisissa vaimon kanssa mutta vaimo on naimisissa somen kanssa.
M51
Yli vuorokausi. Eilen aamulla viimeksi ja tänään ei taas ole saanut. Itse tarvitsen 2-3 kertaa päivässä, tai tulen todella ärtyisäksi, onneksi on toimiva käsi ja jos haluaa vaihtelua, niin vaihtaa kättä.
2013 toisen henkilön kanssa; dildo on ahkerassa käytössä ja miellän senkin seksiksi.
Papereihin joudun valitsemaan kohdan "naimaton".
Vissiin 1kk tai vast. En muista edes rakastelimmeko vai hyväilinkö vain vaimoani. Edellinen kerta syyskuun 1.
Ikää 39 ja aika loppu ihmisenä.
Edellisessä suhteessa n.1x2kk. Ja sekin oli sisään-ulos-mälli. Ei paljon huvittanut. Nykyään 3-8x viikossa, viimeksi eilen.
Yhdeksän vuotta tuli juuri täyteen.