Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni on ilkeä

Vierailija
15.04.2017 |

Olen nyt jumissa, enkä tiedä oikein mitä tehdä. Aloin tapailemaan erästä ihanaa miestä lokakuussa. Joulukuuhun asti meillä meni todella hyvin, olimme läheisiä ja rakastuneita, sellaisia mitä siinä vaiheessa nyt yleensä ollaankaan. Tammikuussa tämä mies alkoi tulla julkisilla paikoilla ja tapahtumissa vastaan toisen naisen kanssa, jolloin ei moikannut minua, vaan yritti olla huomaamatta. Yritti myös sitä, etten minä huomaisi heitä. Kyselin asiasta monesti, mutta mies oli vaivaantunut eikä oikein vastannut, että mikä oli homman nimi. Sosiaalisen median päivityksissä tämä nainen myös oli monesti merkannut mieheni ajanviettoihin hänen kanssansa: keikoilla, syömään, leffailtoihin, yökyläilyihin.

Tammikuun lopulla hän sitten kertoi naisen olevan paras ystävänsä, joka on rakastunut häneen. Miehelläni ei kuulemma minkäänlaisia tunteita tätä naista kohtaan ole, vaikka myöntää olleensa joskus ihastunut häneen. Oli tuolloin saanut pakit, ja nyt kun me aloimme seurustelemaan, oli nainen yhtäkkiä myöntänytkin rakkautensa. Kuitenkin, mies vakuuttaa ettei muusta ole kyse kuin parhaasta ystävästä, platonisesta ystävyyssuhteesta.

Nyt viime aikoina mies on muuttunut ilkeämmäksi. Saan usein kuulla olevani tyhmä, idiootti, vajaa tms. Kun sanon, että tuo tuntuu pahalta, mies naurahtaa ja kysyy, ettenkö ymmärrä huumoria. "Minun huumorintajuni nyt vain on tällainen". Ennen ei näin käyttäytynyt. Enää en saa myöskään häneltä halauksia tai suudelmia, mitä ennen tuli jatkuvasti. On todella kylmä ja etäinen, paitsi julkisesti muiden ihmisten edessä muuttuu taas hellyyttä antavaksi mieheksi. Kahdestaan ollessamme hän saattaa heitellä minua tennispallolla (mitä helvettiä?) aika kovaakin, niin että jää kunnon mustelmia. Kun olen sanonut, että tämä sattuu, lopeta, niin ei ole mitään tapahtunut. Hän siis käyttäytyy kuin kakara ja purkaa ärtymystään minuun. Sanoo kuitenkin kaiken olevan hyvin, eikä puhu.

Nyt hän oli viikon kipeänä ja minua harmitti, kun emme voineet nähdä. Eilen menin pitkästä aikaa hänen luokseensa yöksi, jolloin ensimmäinen asia minkä hän sanoi, oli että tämä nainen, hänen paras ystävänsä on ollut koko viikon hänen luonaan pitämässä hänelle seuraa. Ja minä en siis saanut häntä kuitenkaan nähdä. Ihmetteli sitten miksi loukkaannuin, ja sanoi että ylireagoin. Ei 24 tunnin aikana puhunut minulle juuri lainkaan, tai jos puhui, niin lähinnä aukoi päätään. Jos puhuin hänelle, hän saattoi jättää vastaamatta. Ihan kuin olisi ollut yksin, eikä kenenkään seurassa.

Kerroin hänelle, etten halua olla tällaisessa suhteessa ja että mietin eroa. Silloinkos käytös muuttui, tulikin yhtäkkiä takaisin se sama ihana, huomioonottava mies. Tulee olo, että minua manipuloidaan.

Mitä helvettiä teen? Ikää meillä on lähemmäs 30. Onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaisia kokemuksia, mutta mies kuulostaa inhottavalta ja tuskin sinusta välittää oikeasti, jos noin käyttäytyy :( ansaitset paremman!

Vierailija
2/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, lähde nyt tuosta älyttömyydestä jo! Itse olisin lähtenyt jo nähdessäni miehen toisen naisen kanssa ilman tuon järkevämpää selitystä. Oot miehelle vain pelinappula ja pillu, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät ihan hyvin mitä sinun pitää tehdä. Minulla oli samantapainen suhde tässä ja mietin miksi annoin sen jatkua, vaikka ilmassa oli koko ajan mitä oudoimpia juttuja. Varmaan sitä halusi huijata itseään alkuaikojen ihanuudella eikä halunnut myöntää, että mies oli itsekeskeinen k*sipää, jopa narsisti. Ja tätä tyyppiä olin jo hehkuttanut ystäville ja sukulaisille. Sama juttu, eron hetkellä mies alkoi aina muistuttamaan alkuaikojen tyyppiä, joten suhde jatkui turhan pitkään. En vaan ehkä vieläkään täysin käsitä, miten joku voi olla tuollainen. 

Sinun miehesi ei ole empaattinen, eikä halua asettua sinun asemaasi. Sinulle ei tule käymään hyvin, jos jatkat tuota kovin kauan. 

Vierailija
4/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä teen?

Sitä samaa minäkin ihmettelen. Mies pahoinpitelee henkisesti (nimittelee yms.) sekä fyysisesti (heittelee tennispalloilla) ja sanot, että mietit eroa?!

Niin niin, mutta kun se mies on joskus ihana ja huomioonottava!

Voi herran jestas, mistä näitä tulee?

Vierailija
6/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja heti. Tiedät tämän itsekin ja tiedät myös, miksi. Se on juuri tuo mitä epäiletkin: kyllä, mies yrittää manipuloida sinua. Pehmittää, jotta hyväksyt hakkaamisen myöhemmin.

Et ole hullu etkä vajaa etkä ylireagoi, jos et tykkää siitä että sinua heitellään esineillä ja solvataan.

Et ottaisi tosissasi jos joku puukottaisi tuntemattoman kadulla ja sanoisi syyksi "se kuuluu luonteeseeni".

"Luonne"-syyn varjolla ei kuulu sallia mitään väkivaltaa, ei henkistä eikä fyysistä.

Vierailija
7/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varmasti jo kolmekymppinen? Ehkä sinä siksi alat olla epätoivoinen perheenperustamisessa ja roikut tuossa miehessä, vaikka sinulle on kirkkaasti selvää, että ei tämä tule olemaan sinun lastesi isä.

Vierailija
8/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varmasti jo kolmekymppinen? Ehkä sinä siksi alat olla epätoivoinen perheenperustamisessa ja roikut tuossa miehessä, vaikka sinulle on kirkkaasti selvää, että ei tämä tule olemaan sinun lastesi isä.

Äläs nyt. Kyseessä on aivan unelma-isä. Kun lapsi on tehty, niin rakkaus vain syvenee. Ja sen jälkeen miehestä ei enää pääsekään eroon, vaikka kuinka haluaisi. Lapsen takia on mahdollisen eronkin jälkeen pakko olla tekemisissä, vaikka mies jatkuvasti tuottaisi pettymyksen lapselle lupaamalla (ja vaatimalla) tapaamisia ja luistamalla niistä.

Vierailija
9/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitä enää kattelet?

Vierailija
10/17 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka pitää ystävällisyyttä, hyvää käytöstä ja toisen inhimillistä kohtelua seksikkäämpänä kuin tuollaista temppuilua?

Vierailija
11/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen on kyllä hyvä kommentti.

Vierailija
12/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin ajatellut, että suhde on ohi siinä vaiheessa, kun mies tulee vastaan toisen naisen kanssa, eikä ole tuntevinaan mua...

Vierailija
13/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oikeesti? Nainen on miehen tyttöystävä ja pettää sinua hänen kanssaan. Jos haluat varmistuksen, pistä tälle naiselle viestiä ja kysy kuka hän on.

Vierailija
14/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuon miehen kanssa, ihme temppuilua. Leikkii sun tunteilla, tuo menee vielä ikävämmäksi, testaa sun sietokykyä. Lähde, ennen kuin olet vailla itsetuntoa.

Vierailija
15/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miehelläsi on toinenkin tyttöystävä. Haluaa pitää molemmat, ei uskalla tai halua valita, kun haluaa pitää sinua mielummin varalla, jos ei tuon toisen kanssa onnistukaan.

Nosta se pää perseestäsi ja etsi joku, jolle olet se ykkösvaihtoehto.

Vierailija
16/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feidaa se. Nyt heti! Piistät vaan tekstarin, hyvästi!

Vierailija
17/17 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy myös naikkosista vaikkei naikkosesta mies ole edes kiinnostunut eikä varsinkaan tavannut. pahasti retkahtanut naikkonen yrittää epötoivoisesti kostaa oman sekoilunsa ja sosiaalittomuutensa; naikkosen mustasukkaisuus leimahtaa esiin muuallakin kuin kortteleissa kun muita kiinnostuu ja osaa sosiaalisuutta. Kasvojensa pelastamiseen häirikkönaikkosella on tarve sepittää tarinaa ja mitätöidä kohdettaan kunnes partio yms. Puuttui asiaan ja poistaa naikkosen häiriköimästä. Tyypillistä on häirintänsä jälkeen sepittää perättömiä kuten leimata kohdettaan vaaralliseksi tms.

Selvä poliisiasia.

Kohdallasi konkreettiset viestit eivät hetkauta koska näytätte majailevan samassa asunnossa ainakin joskus. Jospa tämä mies pitää enemmän tästä aiemmin tapaamastaan? Teillä on ollut ehkä hupaa mutta tilanteet muuttuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän