Mitä haluisit nyt eniten?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tiukkakroppaista, kiimaista, kaunista, himokasta narttua, joka imisi vehjettäni ja antaisi minun läiskiä kämmenelläni hänen persettään. Anyone?
High five, bro!
Piian. En tarkoita Piia-nimistä henkilöä, vaan joku joka kokkaisi ja tiskaisi ja siivoiaisi muutenkin, ts. piika.
Kivuttoman elämän. Kirjaimellisesti. Eden päiväksi. Aina johonkin sattuu, ihan koko ajan. Nyt ranteeseen ja alaleukaan. Välillä alaselkään, lapaan, hartiaan, polveen, hampaaseen, päähän, niskaan, nilkkaan...
Että toisten asioihin puuttuvat kyylät yhtäkkiä katoaisivat maan päältä.
En oikein mitään. Tykkäsin pienestä lumipyrystä, kun ajattelee että kohta on kesä. Piti oikein ihailla.
Pilluhan se aina on mielessä, mutta ei nyt niin paljoa kun sain jo päivällä.
Haluaisin, että ei tulis enää pääsiäistrulleja ovelle (Pohjanmaalla ne kiertää tänään), ja saisin syödä loput niille varatuista pienisyä suklaamunista itse illan mittaan, telkkaria katsellen.
Haluaisin, että kaverini soittaisi ja pyytäisi huomenna leffaan. Sit mentäis kahville ja juoruttais.
Että mun mies ei joisi niin paljon. Kaikki viikonloput ja nämä pyhät pullo kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Että mun mies ei joisi niin paljon. Kaikki viikonloput ja nämä pyhät pullo kourassa.
Mikset eroa? Nykyäänhän kaikki eroaa, ja paljon pienemmistäkin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kivuttoman elämän. Kirjaimellisesti. Eden päiväksi. Aina johonkin sattuu, ihan koko ajan. Nyt ranteeseen ja alaleukaan. Välillä alaselkään, lapaan, hartiaan, polveen, hampaaseen, päähän, niskaan, nilkkaan...
Ymmärrän täysin!
Mulla on CRPS2 ja sattuu välillä etten pääse liikkumaan kunnolla. En edes muista sitä elämää kun ei sattunut mihinkään. Kurjaa on välillä.
Hyvää seksiä, joka johtaisi orgasmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset eroa? Nykyäänhän kaikki eroaa, ja paljon pienemmistäkin syistä.
Sanoppa se. Olen jo kyllä katsellut omaa asuntoa. Ym. Pari kertaa kun olen pakannut tavarat kasaan on mies hätääntynyt. Siinä särkyy oma sydän kun näkee toisen itkevän. Olen aivan liian kiltti. Uskon liikaa lupauksiin ja toivon että ne lupaukset pidettäisiin. Mutta aina jossain sisimmällä tiedän että pettymykseen se päättyy. Hölmöä vai mitä.
Vaimoi takaisin. Vauvaperheessä elämme ja hänen mielenkiinto on muualla ollut pitkään, oikeasti pitkään.
Karitsan sisäfilettä ja punaviiniä. Tulollaan on, joten ei hätää. :)
Kokea onnen tunteen. Ei sitä kyllä tällä tavalla löydy.