Vierailija

Miten saan sen takaisin?

• ylös 3
  • alas 4

Kommentit (9)

Vierailija

Kertoiko syytä? Kauan olitte yhdessä? Tommosta tapahtuu eikä sille mitään voi jos toinen ihminen ei enää halua olla parisuhteessa, kohteliasta häneltä olisi kyllä kertoa kunnon syy jotta ero selvitettäisiin aikuismaisesti ettei jäisi asioita hampaankoloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kysyt yhden kerran onko mahdollista palata yhteen/selvittää ongelmat. Jos vastaus on kieltävä niin itseäsi et alenna siihen että alat ruinaamaan takaisin. Puhu surusta perheelle ja ystäville niin auttaa sinua käsittelemään surua. Itsellä mennyt parikin vuotta että voi edes ajatella uutta suhdetta mutta parempi sekin kuin joku laastari ehti tilalle, se vaan venyttää toipumista.

Vierailija

Ei kertonut mitään syytä. Joskus kauan sitten se kertoi olevansa vähän sitoutumiskammoinen kyllä, voiskohan johtua siitä? En ole seurustellut aikaisemmin, joten en yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä! Olen ihan varma, että poikkikseni on minulle Se Oikea. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kertonut mitään syytä. Joskus kauan sitten se kertoi olevansa vähän sitoutumiskammoinen kyllä, voiskohan johtua siitä? En ole seurustellut aikaisemmin, joten en yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä! Olen ihan varma, että poikkikseni on minulle Se Oikea. -ap

Pahoittelut, että rikon illuusiosi, mutta sellaista kuin "Se Oikea" ei ole olemassakaan.

Vierailija

Et kai halua takaisin sellaista ihmistä, joka ei halua olla kanssasi? Kyllä seurustelu on mukavampaa silloin, kun molemmat haluavat sitä.

Vierailija

Ensirakkauden päättyminen oli ihan hirveää silloin aikoinaan. Itkin ja huusin tuskaa yölläkin herätessä. Luulin menettäneeni sen oikean ja etten pystyisi enää koskaan rakastamaan ketään. Onneksi se ei ollut totta. Aika parantaa haavat, niin kliseistä kuin onkin. Ja onnea ja iloa on vielä paljon edessäpäin. 

Vierailija

Poikkis pani sulta sen poikki? Eikös se nimi "poikkis" ollut jo jonkinlainen paha enne..?

Kokeile liimata se takaisin ja laita tueksi vaikka hammastikku.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.