Vastaako mies heti viestiin jos on kiinnostunut?
Jos ei vastaa kahdessa tunnissa niin ei oo kiinnostunut?
Kommentit (18)
Heti vastaan kun huomaan viestin :)
Tai sitten miehellä on jotain hyvin tärkeää meneillään, eikä ole huomannut viestiä. Itsekin olen viestitellyt henkilön kanssa, josta olen ollut kiinnostunut, mutta en silti ollut jatkuvasti kännykällä.
Pähkinänkuoressa; älä menetä toivoasi, vaikkei vastaakaan heti.
Tietysti vastaa heti, kun huomaa. Kuvittele toisinpäin; niin sinäkin varmasti tekisit.
Et ehdi aloittamaan viestittelyä, koska kiinnostunut mies tekee sen puolestasi. Suhteen alkaessa innokas viestittelijämies saattaa kuitenkin muuttua päinvastaiseksi. Poikaystäväni viestitteli tutustumisvaiheessa kuin viimeistä päivää, mutta nykyään saatamme olla pitämättä yhteyttä koko päivän ja vasta myöhään illalla vaihtaa muutaman sanasen. Tämä vituttaa toisinaan, mutta kyllä se silti tykkää minusta.
Entä jos kyseinen mies ei koko ajan kyttää puhelintaan? Itse vastaisin kunhan huomaisin viestin. Varsinkin jos FB:n kautta laittaa viestin niin siinä hyvä merkki epäkiinnostuksesta on "Nähty"-teksti alapuolella muttei vastausta.
Kaksi juttua, kun ei vastaa: Jos ei voi vastata heti. Kaikki eivät elä siten, että lukevat viestit heti. Joku voi käudä uimassa, salilla, lenkillä tai yehdä jotain muuta selkaista, ettei pääse vastaamaan heti. Toiseksi, mieskin voi pelata vaikeasti saatavan peliä. Eli haluaa antaa hyvän saaliin vaikutelman.
Kyllä tai ei. Kerron sinulle nyt tarkasti varjellun salaisuuden: Kaikki miehet eivät ole samanlaisia. En minä ainakaan kyttää puhelinta koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi juttua, kun ei vastaa: Jos ei voi vastata heti. Kaikki eivät elä siten, että lukevat viestit heti. Joku voi käudä uimassa, salilla, lenkillä tai yehdä jotain muuta selkaista, ettei pääse vastaamaan heti. Toiseksi, mieskin voi pelata vaikeasti saatavan peliä. Eli haluaa antaa hyvän saaliin vaikutelman.
Tai pelata vaikka pleikkaria :D
Yleensä odotan vähän etten vaikuta epätoivoiselta.
No se vastas heti kun tein tämän aloituksen. Mut meni silti 1,5tuntia. Ja tuossa välissä oli ollut paikalla whatsappissa🤔 Eli ei kiinnosta tarpeeks kun ei vastaa heti vaan kirjottelee jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
No se vastas heti kun tein tämän aloituksen. Mut meni silti 1,5tuntia. Ja tuossa välissä oli ollut paikalla whatsappissa🤔 Eli ei kiinnosta tarpeeks kun ei vastaa heti vaan kirjottelee jollekin muulle.
1.5 h vuoksi ei pidä masentua.
Eri asia jos vastaa vasta parin päivän päästä. :-)
Vierailija kirjoitti:
Tämän kun olisi saanut jo ap... Vastaukset olisivat olleet hyvinkin erilaisia.
Mutta huolet pois, kyllä meressä kalaa riittää!
Jos olisin todella kiinnostunut, niin en ehkä välittömästi vastaisi, koska olisi mietittävä vähän tarkemmin, mitä kirjoittaa. Jos on ulkoisia häiriötekijöitä, tai ei muuten voi keskittyä pitkäksi ajaksi, niin siirtäisin vastaamisen myöhemmäksi.
Mä olen nähnyt niin monta saamatonta miestä, että jos mies vetkuttelee viestien kanssa, tai ei soita kun on luvannut, niin multa häipyy kiinnostus heti!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt niin monta saamatonta miestä, että jos mies vetkuttelee viestien kanssa, tai ei soita kun on luvannut, niin multa häipyy kiinnostus heti!
Kuulostat naiselta, jota miehet tuskin jäävät kaipaamaan. Mutta jokainen tavallaan.
Ei, toimin vaan hitaasti. Odota nyt pari päivää.
Uskoisin, että vastaa heti.