Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 6lk tyttö ja ehkä raskaana

Vierailija
15.04.2017 |

Harrastin ekan kerran seksii kuukausi sit poikaystävän kaa. Tiiän et se oli tyhmää ja et ollaan tosi nuorii mut tehtiin se silti. Me ei käytetty ees ehkäsyy ku aateltiin et mitään ei vois tapahtuu. Mulla ei oo ollu menkkoi nyt yli kuukauteen ja mulla on maha tosi kipee aina välil. En ees kehtaa mennä minnekkään ku tuntuu et muut näkee et oon raskaana vaikka sitä ei ees vois viel nähä. Mua hävettää enkä viiti puhuu kellekkään tästä ja erosin poikkiksestaki viikko sitte

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jollekin aikuiselle mahdollisimman pian, joko esim. vanhemmille tai koulun terveydenhoitajalle.

Vierailija
2/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako seksii, sinulle yhdyntää vai pussailua? Pussailusta ei tule raskaaksi.

Raskaustestin saat k-kaupasta tai mikä sun lähin kauppasi onkaan. Paketissa on ohjeet miten testi tehdään.

Jos sun poikkis on kokenut mies niin todennäköisempää on että olet saanut sukupuolitaudin. Terveydenhoitajalle mars. Pillerit ei estä tautien leviämistä siihen tarvitaan kondomit tai selibaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jollekin aikuiselle mahdollisimman pian, joko esim. vanhemmille tai koulun terveydenhoitajalle.

En kehtaa :(

Vierailija
4/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatpa lapselliseen sävyyn ikäiseksesi. Vai onko kirjoitustyyli tahallista, että menisi paremmin ihmisille läpi että olet muka lapsi? Huono provo. Ulkona on nätti ilma, lähde lenkille. Hanki elämä.

Vierailija
5/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatpa lapselliseen sävyyn ikäiseksesi. Vai onko kirjoitustyyli tahallista, että menisi paremmin ihmisille läpi että olet muka lapsi? Huono provo. Ulkona on nätti ilma, lähde lenkille. Hanki elämä.

No miten mun sitte pitäs oikeen kirjottaa? :D

Vierailija
6/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa??? Ja se sitten on parempi vaihtoehto että annat mahd raskauden edetä ja sitä ei voida enää keskeyttää? Sittenpähän vanhempasi riemastuvat. Ja juurihan sanoit että se on noloa jos joku huomaa kasvavan mahasi? Ei se raskaus siitä mihinkään katoa vaikka jättäisit kertomatta.

Vierailija
7/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole provo, tolleen ne kirjoittaa usein..

Mene koulun terveydenhoitajalle kertomaan tästä asiasta. Voitte tehdä testin yhdessä.

Onko poikkis vanhempi vai samanikäinen kuin sinä?

Vierailija
8/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. S-Marketeissa on raskaustestiliuskoja, jotka maksavat vain pari euroa.

Provo luultavasti, mutta neuvon näihin aina jotain. Kun teinit googlaavat vuosienkin päästä "olen raskaana", he saattavat päätyä tänne.

Vierailija
9/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se raskaus näkyy puolen vuoden päästä aika selvästi ja joudut synnyttämään lapsen jos et hae testiä ja käy terkkarilla jos tulos on positiivinen. Voit toki suoraan tiistaina mennä terkkariin.

Vierailija
10/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa ostaa testi. Ostat samalla kaupasta jotain muutakin, niin tuskin kukaan kiinnittää yhteen raskaustestiin huomiota. :) Todellakin sun täytyy myös puhuu jollekin aikuiselle nyt, vaikka tuntuis vaikeelta. Et voi yksinkään jäädä miettimään asiaa.

Vierailija
11/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies17 kirjoitti:

Kyllä sun täytyy kertoa! Kai tajuat, että et voi salata tuota loputtomiin!

En uskalla ku joku vois suuttuu siitä :/ ja mun vanhemmat ei ees tiiä et mun menkat on alkanu

Vierailija
12/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa :(

Nyt ei ole kehtaamisesta kyse. Jos olet raskaana, raskaus ehditään vielä keskeyttää.

Vierailija
13/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko sun pimppa? En tajua millään että tuon ikäiset panevat! Kuuluu aikuisille, ei lapsille!

Kai se vähän haisee ehkä

Vierailija
14/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsen vai ei?

Vierailija
15/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies17 kirjoitti:

Kyllä sun täytyy kertoa! Kai tajuat, että et voi salata tuota loputtomiin!

En uskalla ku joku vois suuttuu siitä :/ ja mun vanhemmat ei ees tiiä et mun menkat on alkanu

Mene teidän koulun terveydenhoitajalle.

Vierailija
16/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
17/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa kertoa, et voi ostaa... Kuule, eipä täällä kukaan voi maagisesti mitään tehdä asialle. Olet kaksitoista (?), nyt mars jonkun juttusille!

Ja jos on provo niin huonolla asialla leikitään..

Vierailija
18/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jokanaisen pro suojelu taktiikka eli sano vanhemmillesi että poika raiskas sut. Tällöin kaikkien myötätunto on puolellasi ja voit saada sidukka rahaa korvauksia

Vierailija
19/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo on mutta pakko kertoa joskus. Parempi heti. Abortti on aina helpompi tehdä mitä aikaisemmin raskaus on huomattu. Ja me aikuiset ollaan kanssa oltu nuoria ja jouduttu samoihin tilanteisiin, jos äitisi ei itse niin ainakin joku hänen kaverinsa on. Eli varaa ei ole arvostella.

Vierailija
20/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 18v kirjoitti:

Se on ihan ok olla tuossa iässä raskaana. Minä sain esikoiseni 11-vuotiaana kun harrastettiin 10-vuotiaina minun poikaystävän kanssa seksiä. Me tehtiin sitä ensimmäisen kerran 8-vuotiana. Me olemme nyt minun poikaystävän kanssa kumpikin 18 ja mennään naimisiin vappuna. Meidän esikoistyttö on nyt jo 7v ja aloittaa syksyllä koulun. Hänellä on 5v ja 3v veljet ja 1v sisko, joita hän hoitaa kovasti, että osaa sitten hoitaa omaa lasta kun hän haluaa kanssa oman lapsen mahdollisimman pian.

Sory. Suomen nuorin äiti tainnut olla 12vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme