Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Timo lopetti puhelimeen vastaamisen 12v sitten

Vierailija
15.04.2017 |

http://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005169721.html

Työelämässä ärsyttää juuri nämä en vastaa puhelimeen -tyypit. Yrität hoitaa jotain kiireellistä asiaa ja ketään ei tavoita. Sähköpostin tai viestin voi tietysti jättää, mutta vastauksen saaminen niihin kestää. Sitten nämä tyypit ottavat yhteyttä, kun itse kiinni toisaalla tai asian mieleenpalauttaminen vie taas aikaa.
Minä minä minä minä minä....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin kanssa huomiota siihen että hän ei vastaa puhelimeen vaan ottaa yhteyttä kun ehtii. Kaikkien muiden pitää tietysti olla käytettävissä kun hänelle sopii

Vierailija
2/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaha. Että SINUN pitää saada asiasi hoidettua silloin kuin SINÄ haluat, vaikka vastapuoli olisi kiinni jossain. Minä minä minä minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että tämän Timon työhön kuuluu paljon muutakin kuin puhelimeen vastaaminen. Aika monissa paikoissa on puhelinaika, jolloin puhelimeen vastataan, ja muina aikoina vastassa on automaatti. Sitten on ne työt, jotka ovat lähinnä puhelimeen puhumista muutenkin. Tosi monet jutut voi nykyään hoitaa myös sähköpostitse tai netissä firman omien sivujen kautta, mikä taas sopii kaltaiselleni, soittamista inhoavalle introvertille oikein hyvin.